Schuld in zijn schoenen schuiven niet, en slagen verdient hij ook zeker niet, maar ik vond zijn optreden nu ook wel niet geweldig. Hij doet alsof hij daar op de markt staat te zeuren tegen een vrouw die de kak van haar hondje niet opruimt of weet ik veel. Dan heb je alle tijd om dat in haar gezicht te wrijven en hoofdschuddend je beklag te doen, maar hier...
De tijd dringt, er komt letterlijk een trein aan gereden, en hij gaat dan tegen een vrouw die waarschijnlijk al in paniek is wat staan zeuren over boetes om dan op zijn dooie gemakje naar dat hekje te wandelen om het opzij te zetten. Allemaal terwijl het belsignaal al aan het gaan is. Zeg haar dat ze (heel dringend) moet maken dat ze wegkomt met die auto, en begin dan daarna over boetes, denk ik dan. Met dat gelul zijn er ook waardevolle seconden verloren gegaan.
Enfin, ik wil die vrouw niet verdedigen want uiteraard is ze zwaar in fout en hoe komt ze daar zelfs ook terecht, maar die man zijn optreden was toch ook niet bepaald heldhaftig hoor. Voorts reageren mensen die in paniek zijn lang niet altijd rationeel. Dat geldt natuurlijk voor zowel die man (die waarschijnlijk ook wel in paniek was want ja, er komt een trein aan, dus die reageert ook niet helemaal helder) als voor die vrouw, maar er staan hier weer veel stuurlui aan wal heb ik de indruk.