Ik snap haar wel hoor.
Ik ben onlangs veranderd van werkplaats. 2j geleden heb ik hier ook gewerkt.
Als ik toen na een nachtshift naar huis reed durfde ik op de E17 eens voorbij de trajectcontrole in Gentbrugge al wat meer gas geven, zeker in het weekend. De tijdswinst is verwaarloosbaar, dat weet ik. Maar soms is het gewoon leuk om eens wat sneller te rijden als er quasi geen ander verkeer is, zeker op een autostrade na een nachtshift. (Niet dat ik 180km/h of zo reed voor de duidelijkheid.
De trajectcontrole die start vanaf Destelbergen was voor mij van geen tel aangezien ik de afrit nam voor het eindmeetpunt.
Een maand voor ik hier terug startte moest ik hier voor iets anders zijn. 3 weken later kreeg ik een flitsboete van die dag. 121km/h. Ze hebben blijkbaar op het stuk tussen die 2 trajectcontroles ook een trajectcontrole geplaatst. Ik ben hier begonnen met 7 nachtshiften. Had ik doe boete toen niet gekregen, ik had er 7 gekregen op een week tijd, en het zouden zwaardere geweest zijn. Dan had ik toch ook wel heel hard gevloekt.. (ok, 100% mijn eigen schuld, en ik zou er zeker niet mee naar de pers stappen)