Die jongen heeft toen 'm jonger was blijkbaar ooit een vrouw van de verdrinkingsdood gered, dus ja, hij is al zeker en vast ooit een 'goeie' geweest, anderzijds drugs dealen en andere mensen bedreigen met een stroomstootwapen is natuurlijk wel al een behoorlijk van het rechte pad af... zoals zovele mensen iemand met het potentieel om zowel goed en kwaad te verrichten, bij een kind valt vooral te betreuren dat in een betere wereld er nog voldoende kansen zouden zijn geweest om zich te herpakken. Maar de loftrompet dat hij zo'n prachtige jongen was met een bijzonder potentieel die zou ik nu ook weer niet bovenhalen.
Over de doden niets dan goeds heb ik overigens altijd maar onzin gevonden, de maatschappij is soms écht wel beter af zonder bepaalde mensen.
Ik ben nog niet zo cynisch om dat van een 15-jarige te zeggen, maar laten we wel wezen, als het een 25-jarige was geweest zou ik er al geen probleem mee hebben om dat te zeggen, en mocht hij (de 15-jarige drugsdealer) het overleefd hebben zou ik hem na z'n ziekenhuisverblijf ook opgesloten hebben.
Over de doden niets dan goeds heb ik overigens altijd maar onzin gevonden, de maatschappij is soms écht wel beter af zonder bepaalde mensen.
Ik ben nog niet zo cynisch om dat van een 15-jarige te zeggen, maar laten we wel wezen, als het een 25-jarige was geweest zou ik er al geen probleem mee hebben om dat te zeggen, en mocht hij (de 15-jarige drugsdealer) het overleefd hebben zou ik hem na z'n ziekenhuisverblijf ook opgesloten hebben.
?