Ik snap dat écht niet he. Wat zou je doen tussen 9u en 17u? -> Eender wat je wil, dat is het punt net.
Los van het financiële, jij staat dus liever vroeg op om uw tijd te gaan verslijten op een bureau (bij wijze van spreken, geen idee welke job je doet), dan dat je kan opstaan wanneer je wil, tijd zat hebt om schone wandelingen te maken in de natuur met de hond, meer tijd doorbrengt met kinderen/familie/vrienden, je huis tiptop in orde maakt, gaat reizen wanneer je wil voor zolang je wil, leert kitesurfen of duiken of paragliden, ... Al dit zonder ooit te moeten stressen of je al je huishoudelijke taken wel in orde krijgt voordat je moet gaan slapen om de ochtend nadien voldoende fit achter die bureau te kunnen zitten.
Dat dit allemaal 'nutteloze' dingen zijn ... Wat is er nuttiger dan genieten van het leven?
Liever gaan werken zodat je baas je een schouderklopje kan geven want 'amai je hebt zo goed geholpen deze week, je bent nuttig geweest'? Neen danku.
Ieder zijn ding hé, geen probleem mee. Enkel kan mijn brein zulke comments niet echt aan. Er ontstaat steeds een kortsluiting in mijn hersenen wanneer ik zulke dingen lees en ik denk WAT?? HOE?? GBRTTFFF? *stoom komt uit de oren*