Kleine nieuwtjes

Het frustreert mij mateloos dat die voorzitters nu worden opgeroepen. Welk mandaat hebben die om over zo'n zaken te beslissen? Geen enkele.

Daarnaast toch frappant dat Vlaanderen zo'n zaken gewoon niet kan oplossen. Een echt gebrek aan daadkracht.
En de NVA gaat het niet meer kunnen steken op de Walen of vreemdelingen, de groenen, linksen, etc.....

wat een klucht.
 
Dan hoor ik die CEO vanmiddag op het nieuws vermelden dat er niet veel verloop zou zijn zoals men in de media wel aanhaalt. Als je de jaarrekening(en) van Plopsa Studio even bekijkt vind ik het verloop toch niet weinig. Daar gaan lijkjes uit de kast vallen denk ik zo.
Ik merk net op dat hij op Tim Robbins lijkt van de Shawshank redemption :).
 

11 euro per maand voor een betere klantendienst :unsure:

Ok, ja nog wat andere dingetjes ook, maar gaat daar ook iemand serieus voor betalen? 🤔

Is een eerste stap naar volledige betalend maken van social media.
 
Amai, als dat waar is.

Maar die Instagram pagina... Doet je toch meer denken dat het gaat om iemand die aandacht zoekt ipv iemand die oprecht wil weten wie haar ouders zijn.
 
Maar die Instagram pagina... Doet je toch meer denken dat het gaat om iemand die aandacht zoekt ipv iemand die oprecht wil weten wie haar ouders zijn.
Anderzijds wil ze wel direct de DNA test laten doen. Als je aandacht wil probeer je dat niet zo snel te regelen he...

En, ze heeft er wel trekken van imo. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
 

ben ik nu de enige die dit gewoon slechte infrastructuur vindt? zo'n fietspad tussen de rijstrook en de parkeerstrook, da's toch niet echt zwakke-weggebruiker-friendly, imo.

ja, natuurlijk moet die eerste bestuurder beter uit zijn doppen kijken, maar zet dat fietspad aan de andere kant, en hij is zijn deur kwijt. nu valt er een onschuldige gewonde door zijn onvoorzichtigheid
 

ben ik nu de enige die dit gewoon slechte infrastructuur vindt? zo'n fietspad tussen de rijstrook en de parkeerstrook, da's toch niet echt zwakke-weggebruiker-friendly, imo.

ja, natuurlijk moet die eerste bestuurder beter uit zijn doppen kijken, maar zet dat fietspad aan de andere kant, en hij is zijn deur kwijt. nu valt er een onschuldige gewonde door zijn onvoorzichtigheid
Dan moeten de fietsers daar zigzaggen tussen die bomen. Ook niet bepaald haalbaar ;).
 
Standaard de zgn. "dutch reach" aanleren kan veel miserie voorkomen (= het openen van het portier met de verste hand, dus als bestuurder met de rechterhand, waardoor je automatisch over uw schouder kijkt).
 
Het is ook niet de eerste keer op die steenweg. Enkele jaren geleden is er zo ook nog een fietser overleden. Iemand smeet zijn portier open, fietser er tegen en hij viel de rijbaan op, vrachtwagen er over.

Zolang ze dit catalogeren als ongeluk, tsja. Dit is gewoon onopzettelijke doodslag.
 
Dan moeten de fietsers daar zigzaggen tussen die bomen. Ook niet bepaald haalbaar ;).
ja, maar er liggen wel meerdere banen zo. en als je dan leest dat er in Vlaanderen meer dan 300 zulke ongelukken per jaar gebeuren, en er minstens 1 per jaar dood achterblijft, dan kan dat aspect toch ook beter.
 
Het is ook niet de eerste keer op die steenweg. Enkele jaren geleden is er zo ook nog een fietser overleden. Iemand smeet zijn portier open, fietser er tegen en hij viel de rijbaan op, vrachtwagen er over.

Zolang ze dit catalogeren als ongeluk, tsja. Dit is gewoon onopzettelijke doodslag.
Als je dit catalogeert als onopzettelijke doodslag, dan is dat quasi elk ongeluk. Zolang er geen verzwarende omstandigheden zijn (alcohol, drugs, overdreven snelheid) lijkt me dat toch een te zware inschatting van een ongeluk waarbij niemand de intentie had om elkaar te verwonden. En ja ik ken de definitie van onopzettelijke doodslag, maar dan nog…
 
Als je dit catalogeert als onopzettelijke doodslag, dan is dat quasi elk ongeluk. Zolang er geen verzwarende omstandigheden zijn (alcohol, drugs, overdreven snelheid) lijkt me dat toch een te zware inschatting van een ongeluk waarbij niemand de intentie had om elkaar te verwonden. En ja ik ken de definitie van onopzettelijke doodslag, maar dan nog…
Ik denk dat je niet goed beseft hoeveel fietsers daar dagelijks passeren. Dat zijn plaatsen waar op zo'n uur na het werk letterlijk elke 10 seconde een fietser passeert. De vraag is niet of je iemand onder een auto duwt maar wanneer.
 
Standaard de zgn. "dutch reach" aanleren kan veel miserie voorkomen (= het openen van het portier met de verste hand, dus als bestuurder met de rechterhand, waardoor je automatisch over uw schouder kijkt).
Of je kijkt gewoon in uw spiegels? Zelfde resultaat zonder uzelf te moeten verwringen.
 
Terug
Bovenaan