cege
Well-known member
Die staan natuurlijk wel ver ver van hun ath, terwijl FCNCA momenteel echt wel heel hoog staat?
Bpost kopen. Staat echt laag nu.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die staan natuurlijk wel ver ver van hun ath, terwijl FCNCA momenteel echt wel heel hoog staat?

Heeft dit gevolgen voor Janus zijn top tip?First republic is a bust. Goodbye
Waarschijnlijke positieve aangezien dit toch weer wat onzekerheid is dat weg valt.Heeft dit gevolgen voor Janus zijn top tip?
FCNCA veruit.Ben wel benieuwd naar de analyse van Janus over welke bank nu de beste “deal” heeft gedaan is de laatste maanden (UBS, FCNCA of JMC)
Niet zo super sweatheart hoor.Loss coverage van 80% op residential en commercial RE...
Opnieuw een extreme "sweetheart deal" voor een grote bank. En de rijken werden rijker...
) moet dat kunnen verantwoorden naar aandeelhouders.

Dat is een quote van Buffett himself!Ik volg het allemaal heel graag, maar ken er zelf heel weinig van. Daarom volg ik liever een ander![]()
when moon?Van Buffett gesproken, heeft iemand een interessante vraag voor onzen dikken op de annual meeting van dit weekend?
Want ik ga er zijn, nadat mijn eerste pelgrimstocht uitgesteld werd door corona![]()

Van Buffett gesproken, heeft iemand een interessante vraag voor onzen dikken op de annual meeting van dit weekend?
Want ik ga er zijn, nadat mijn eerste pelgrimstocht uitgesteld werd door corona![]()
Wat bedoel je met 'markten bepalen'?Wel,
in hoeverre zal AI de markten bepalen?
Zou hilarisch zijn moest ik die live aan de micro mogen vragenwhen moon?![]()

Wat bedoel je met 'markten bepalen'?
Of AI nuttig is voor bedrijven en daardoor beurskoersen van die bedrijven doet stijgen?
Of investeringanalyse en trades die met behulp van AI gedaan worden?
Op pilgrimage naar OmahaVan Buffett gesproken, heeft iemand een interessante vraag voor onzen dikken op de annual meeting van dit weekend?

Voor zover het zorgt voor meer productiviteit: dat geldt dan voor alle bedrijven. (cfr Buffett quote: if everybody is standing on his toes, nobody has a better view).Eerste, en eerder of het een revolutie is zoals internet.
Nu ja, AI is natuurlijk al een tijdje bezig, maar ik kan het mss niet goed verwoorden.
Je gaat er echt IRL zijn ?
Ik moet toch eens checken of Berkshire Hathaway effectief bestaat hé, aangezien ik het hier regelmatig aanprijsOp pilgrimage naar Omaha![]()

Een goede manier om een gespreid portfolio te hebben, zonder veel risico te nemen en zonder veel tijd erin te steken.Ik zou beleggen starten via een eft tracker gebruik maken vd app degiro.
Vanguard all world eam zou ik maandelijks wat kopen.
iemand zijn feedback?
Een goede manier om een gespreid portfolio te hebben, zonder veel risico te nemen en zonder veel tijd erin te steken.
Historisch gezien mag je rekenen op een rendement van +-7% per jaar over de laatste 30 jaar.
Doen dus.
Als je maandelijks bijkoopt kun je misschien overwegen om de broker Bux te gebruiken ipv Degiro. Bux heeft de "spaarplan" optie waarbij zij maandelijks voor een bedrag dat je zelf kiest in euro, in zelf gekozen trackers (en aandelen) te steken. Dit spaarplan is helemaal gratis (geen transactie of handlingskosten).
Bux rekent per maand wel een vaste fee van 3 euro om gewoon gebruik te maken van de app. Maar bereken het eens voor jezelf, in sommige gevallen kun je goedkoper uitkomen dan Degiro.