cege
Well-known member
Wie boven de 150 niet verkocht heeft was een dwaas. Zeg dat maar aan je ex collega.Doet er mij aan denken dat ik een oud collega nog eens moet vragen hoe het met zijn Galapagos aandelen gaat.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie boven de 150 niet verkocht heeft was een dwaas. Zeg dat maar aan je ex collega.Doet er mij aan denken dat ik een oud collega nog eens moet vragen hoe het met zijn Galapagos aandelen gaat.![]()

Je moet nu niet van onderwerp veranderen. Allicht dat Opec de prijs liever niet aan 50 heeft, wat is daar raar aan?Olie stond in 2015-2021 aan 60$ dus die 80$ - 120$ van afgelopen jaar is wel degelijk hoog.
Opec+ misbruikt zijn bijna monopolie positie in olie om zoveel mogelijk geld te verdienen, anders hadden ze niet gecut en was de olie nu een pak goedkoper dan 80$.
De meeste schalieboeren alsook de opeclanden produceren break-even aan 40$ - 60$ olie, een winstmarge van 35-100% is niet hoog?
Edit: ik vermoed dat voor heel wat opeclanden de break-even kost wellicht maar 20$ is ofzo....
Fluctuaties.Gisteren de oil majors naar beneden, vandaag naar boven.
Watskeburt?
Geruchten dat Opec 500k vaten zou bijpompen, en dag erna ontkenning van dat gerucht door Saoudi.Goh, 3% naar beneden dag a en 5% naar boven lijkt mij gestuwd door nieuws.
Niet dat ik van plan ben extra aan of verkopen te doen
Das wel stevig voor zover ik me je samenstelling kan herinneren - soms een grote uitschieter? Mooi resultaat in elk geval.Tis hier weer een 4mnd salary dag.
Portefeuille op ATH.
Das wel stevig voor zover ik me je samenstelling kan herinneren - soms een grote uitschieter? Mooi resultaat in elk geval.
Had een vermoeden dat de corporate stock een jump had gemaakt, ook al weet ik (nog steeds) niet wie dat het juist is. Maar op een toch wat gespreide portefeuille pakweg 3% op een dag als vandaag is niet evident.Shell, glencore, nutrien + ~5%. Corporate stock +~10%. Die dikzakjes zijn samen ~1/3 van de pf.
De rest tussen 1 en 3%.
De portefeuille is > 100 maandlonen. Dus dat tikt snel aan.
Ah, dan is het goed.De familie werkt daar. Uit sympathie mag de familie altijd in de portefeuille.
Yes. aan 20.5.Zat Telenet er ook niet tussen ?

De beursrally is bezig.
Ik voel dat ik 10 000 euro ga winnen![]()
Ik snap niet dat je met beursrally bezig houdt als je een pf hebt. Een yolo move wint toch. 20 accounts en allemaal yolo moves doen en winnen.
Als je 10k wil winnen, investeer met echte dollars.