Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De beurs kijkt vooruit, nog even en niemand kan nog een vat olie kopenVoor de oxy fans: resultaten q4 vroegtijdig gelekt en staan reeds op hun site. Uitstekende resultaten met fcf 2.9B en schulden minus 2.2B.
Desondanks in het rood![]()

Waarom verstopt Oxy steeds hun laatste presentation?Voor de oxy fans: resultaten q4 vroegtijdig gelekt en staan reeds op hun site. Uitstekende resultaten met fcf 2.9B en schulden minus 2.2B.
Omdat Biden geen oorlog wil voeren?Van waar is die grote ommekeer gekomen?
De Nasdaq swingt gewoon de pan uit.
Wat @Racing_Genk vermelde denk ik: vermoeden op temperen renteverhogingenVan waar is die grote ommekeer gekomen?
De Nasdaq swingt gewoon de pan uit.

Putin kan Oekraïne nooit permanent bezetten. Daar hebben ze simpelweg niet de mankracht en het geld voor. Het zijn nu barre tijden voor Oekraïne maar economisch zullen het ook barre tijden worden voor Rusland. Rusland bereikt hier helemaal niks mee, daarom laat men ze ook gewoon begaan, is de beste strategie.De eindsprint op de beurs kwam na het persmoment van Biden waarin hij zei dat Amerika zeker geen soldaten naar Oekraïne gaat sturen. Geen dure oorlog, beurs omhoog.
Lijkt me eerder logisch te noemen als bizar.
Als je iets bizar wil noemen is het wel het feit dat de rest van de wereld Oekraïne massaal laat stikken waardoor Poetin vrije baan krijgt. Maar goed, dat is blijkbaar normaal aangezien ze niet bij Navo zitten.
Je had natuurlijk ook al troepen kunnen sturen de weken en maanden voor de bezetting, misschien om die proberen te vermijden?Putin kan Oekraïne nooit permanent bezetten. Daar hebben ze simpelweg niet de mankracht en het geld voor. Het zijn nu barre tijden voor Oekraïne maar economisch zullen het ook barre tijden worden voor Rusland. Rusland bereikt hier helemaal niks mee, daarom laat men ze ook gewoon begaan, is de beste strategie.
.We hebben toch ook geen sputnik vaccin gekocht?Je had natuurlijk ook al troepen kunnen sturen de weken en maanden voor de bezetting, misschien om die proberen te vermijden?
Rusland wordt financieel verzwakt, de stijgende prijzen worden opgevangen door u en ik. Een jarenlange oorlog en duizenden doden komt de EU gewoon beter uit.
Van burgers onderling verwacht men solidariteit. Allemaal samen tegen corona en dat soort onzin. Als de agressor geen virus is maar een Rus dan mogen miljoenen mensen stikken. Proficiat EU.
Als je iets bizar wil noemen is het wel het feit dat de rest van de wereld Oekraïne massaal laat stikken waardoor Poetin vrije baan krijgt. Maar goed, dat is blijkbaar normaal aangezien ze niet bij Navo zitten.
Je had natuurlijk ook al troepen kunnen sturen de weken en maanden voor de bezetting, misschien om die proberen te vermijden?
Rusland wordt financieel verzwakt, de stijgende prijzen worden opgevangen door u en ik. Een jarenlange oorlog en duizenden doden komt de EU gewoon beter uit.
Van burgers onderling verwacht men solidariteit. Allemaal samen tegen corona en dat soort onzin. Als de agressor geen virus is maar een Rus dan mogen miljoenen mensen stikken. Proficiat EU.
Dan toch nog in het groen: klein dividendverhoging en share buyback....Voor de oxy fans: resultaten q4 vroegtijdig gelekt en staan reeds op hun site. Uitstekende resultaten met fcf 2.9B en schulden minus 2.2B.

Je had natuurlijk ook al troepen kunnen sturen de weken en maanden voor de bezetting, misschien om die proberen te vermijden?
Navo troepen in Oekraine: crazy....jij wil een nieuwe wereldoorlog uitlokken ofzo...
Van burgers onderling verwacht men solidariteit. Allemaal samen tegen corona en dat soort onzin.
Was jij niet diegene voor privatisering van rusthuizen? Orpea? Over solidariteit gesproken...
Goh, een beetje vanalles voor iedereen gelukkig te maken: én schuld inkorten, én stock buyback, én verhoging dividend... zou me verbazen als we straks niet hoger starten, $40 lijkt me een koopjeDan toch nog in het groen: klein dividendverhoging en share buyback....
Janus zal niet tevreden zijn![]()
Zever hé, want dan zouden er toch weer snellere rate hikes komen, wat dan slecht zou moeten zijn aangezien die aandelen zogezegd eerst stegen omdat er minder rate hikes zouden komen :-DEerst was het minder (snelle) rate hikes.
Maar na de Biden speed ging het door het dak -> onzekerheid mindert,
Geen echte sancties zou ik niet echt zeggen.er komen geen echte sancties, energielevering niet verstoord.