Mr Slave
Member
20% omhoog vandaag na earnings call25 Shopify gekocht aan 124.2
kdenk dat het een monopolie zal worden op vlak van winkel websites. schijtsimpel om uw eigen shop te maken, met hosting.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20% omhoog vandaag na earnings call25 Shopify gekocht aan 124.2
kdenk dat het een monopolie zal worden op vlak van winkel websites. schijtsimpel om uw eigen shop te maken, met hosting.

Niet om belachelijk te doen en je moet sowieso doen waar je jezelf het best bij voelt, maar hoe wil je de markt "verslaan" als je niet in je eigen overtuiging gelooft maar in de beweging van de markt?
Beter om dan toch gewoon de index te kopen?
NVO richting eerste beperkt aankoopdoel. Big buy alert voor long term play.Kan ook 44$ zijn. Twijfel tussen 35 en 44$ momenteel. Als het daar geraakt, koop ik.
UNH is een koopmoment tussen nu en 225$, maar denk dat dat naar 225$ gaat.
Dat denk ik al maanden (sinds hun prijs slabbakt), maar ondertussen dalen ze gewoon verder en verder.Is een van de bedrijven die al sinds 2019 op mijn wishlist van pure qualitybedrijven staat, maar net zoals bijna al de rest op elk moment (uitgezonderd 2020 crash) te duur is geweest. Momenteel gewoon spotgoedkoop, hoe je er ook naar kijkt. Ik ga dit geen full retard 25% weging geven wegens de risico's inherent aan de sector, maar ik ben vrij zeker dat dit op lange termijn een generational buying opportunity geweest gaat zijn voor een van de sterkste EU bedrijven die er is.
Ik hoop dat ze weten dat hun patent voor semaglutide verloopt voor de Chinese markt in maart 2026...?ze gaan zich nu ook meer richten op de Chinese markt,
)Omdat ik niet geloof dat je koppig moet vasthouden aan je eigen overtuiging als de markt je duidelijk andere signalen geeft, tenzij je heel, heel zeker bent dat je het beter weet.
voor mij eindigt het bij mijn stop loss van meestal niet lager dan 10% van mijn aankoopprijs.
Dat is dus exact wat Buffett zegt: kijken naar de grafiek en de richting van de koersen, los van de onderliggende waarde.Als de prijsactie terug wat meer bullish wordt

Zeer jammer en frustrerend ja. Maar ondertussen groeit het bedrijf ook verder en verder en wordt het aandeel dus goedkoper en goedkoper, terwijl het historisch net altijd (te) duur was. Pick your metric of choice, ze staan allemaal op historical lows. Ik zie bv. nog steeds en brutomarge van 83% en operating margin van 46%. FCF dit jaar verstoord door hoge Capex (oa overname Catalent sites in de US), maar 5y avg FCF marge is 30%. Dat zijn S-tier marges, met de waardering van een gemiddelde retailer nu.Dat denk ik al maanden (sinds hun prijs slabbakt), maar ondertussen dalen ze gewoon verder en verder.
Vat het huidige marktsentiment wel mooi samen. Dat heeft niks meer met beleggen te maken.Als de prijsactie terug wat meer bullish wordt, dan is het mss nog een opportuniteit.
Er was een andere earnings call waar je meer gewicht op had staan.20% omhoog vandaag na earnings call![]()
Ik wacht even af met AMD, sta +42% en verkoop niet maar koop ook niet bij want heb al een vrij grote positieEr was een andere earnings call waar je meer gewicht op had staan.
Soit AMD mist dus guidance, zware reactie van de markt en volgens mij een mogelijk koopmoment. Maar omdat Advanced Money Destroyer op hun elan doorgaat ten aanzien van beleggers kan je er bijna geld op gaan inzetten dat zij de eerste AI growth fear reacties gaan krijgen.
Dat is dus exact wat Buffett zegt: kijken naar de grafiek en de richting van de koersen, los van de onderliggende waarde.
Ook stoplosses zijn een hoeksteen in investeren.
Maar ok, dat is de eeuwenoude discussie over investeren op basis van grafiek versus investeren op basis van de intrinsieke waarde.
Al voldoende over gepalaverd in dit topic![]()
Welke random prijzen? Bodem BILL perfect getimed, bodem Archer-Daniels perfect getimed, bodem AMR perfect getimed, overname JET perfect ingeschat, … En ja, ik zit er ook eens naast. Maar random prijzen? Jongens toch!En dan raken we al snel verzand bij die random prijzen van Gassy
Als je goed hebt gezocht, zou je zien dat ik mijn positie op 22 April heb geopend en dat GAK dus pak lager was. Voorts uiteraard ook niet in dollars (of DKK) gekocht.Welke random prijzen? Bodem BILL perfect getimed, bodem Archer-Daniels perfect getimed, bodem AMR perfect getimed, overname JET perfect ingeschat, … En ja, ik zit er ook eens naast. Maar random prijzen? Jongens toch!
Jij aan 71$ had je al deftige positie aan NVO opgebouwd, en nu het cheap staat verkoop je met je staart tussen je benen? Wat was er beter aan NVO aan 71$ (25/07/2025)? Ik koop alvast liever tussen 35-44$ dan aan 71$…
https://www.beyondgaming.be/threads/kleine-beursfeiten.459/post-1586788
Goede resultaten Shopify:GLBE mooi omhoog vandaag. Iemand die weet waarom?
Stank voor dank, want je geeft hem eigenlijk nog een compliment met die 'random prijzen', aangezien random beurstransacties waarschijnlijk betere resultaten zullen geven dan zijn grafiekgeneuzel in het genre van Paul de OctopusWat een lange tenen toch allemaal als het over aandelen gaat...