NotoriousP
Well-known member
Alles china toch buiten smijten dan maar, jammer... stonden schone winst paar maand geleden...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Redelijk gevaarlijke ontwikkelingen allemaal.Allemaal voorbode voor een Taiwan conflict binnenkort. Laat ons hopen dat Europa zich hier niet in mengt.
Die doen het altijd goed in tijden van crisis.BRK-B doet het nog meer dan behoorlijk eigenlijk vergeleken met de rest van de beurs.
Lijkt me alleszins verstandiger dan te beleggen in een fonds van de bank, gewoon BRK-b kopen als je uw geld in een actief belegd fonds wilt steken.Die doen het altijd goed in tijden van crisis.
Hoop doet de zotten in vreugde leven, de groene cijfers zijn oogstrelend maar we're not out of the woods yet.Lang geleden dat ik nog eens zo'n donkergroene dag heb mogen meemaken. Ik ben zelfs vrij zeker dat het voor mij tot nu toe een nieuw dagrecord is. Waarschijnlijk is het een dead cat bounce en gaan we morgen verder naar beneden maar ik apprecieer het moment.