LaCucaracha
Well-known member
Mogelijk, maar nog niet zekerAankondiging van de 104% is gekomen nadat de beurzen hier toe waren. Kijk wat er in US gebeurd is sindsdien...
Dat gaat sowieso morgenvroeg in Europa effect hebben (en vannacht in azie)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogelijk, maar nog niet zekerAankondiging van de 104% is gekomen nadat de beurzen hier toe waren. Kijk wat er in US gebeurd is sindsdien...
Dat gaat sowieso morgenvroeg in Europa effect hebben (en vannacht in azie)

Als Trump vannacht inbindt niet neeMogelijk, maar nog niet zeker![]()

Kan ook 200% zijn tegen dan natuurlijk, afhankelijk waar het balletje blijft liggenAls Trump vannacht inbindt niet nee![]()

Mogelijk, maar nog niet zeker![]()
Een van zijn contradictorische wensen, olie aan 50$/barrel, en drill baby drill.Trump moet imo wel opletten met olie, als die te hard zakt zijn de US olieboeren het eerste toast, lijkt me niet echt het doel te zijn.
Wat ik gelezen heb (totaal geen idee in welke mate dit klopt) is dat er iemand gezocht werd die net als Trump pro-tarrifs was en ze zo bij hem (als een van de enigste) zijn uitgekomen.Hoe is Navarro, 3e rangs geflopte politieker, ook op trump zijn radar gekomen? Jared K die een boek over China leest en eens naar de pappie belt "he die auteur moet je bellen".
Heeft zelfs al drie maanden in de gevangenis doorgebracht...Hoe is Navarro, 3e rangs geflopte politieker, ook op trump zijn radar gekomen? Jared K die een boek over China leest en eens naar de pappie belt "he die auteur moet je bellen".
Die mens is al meer van partij gewisseld dan van onderbroek en is 1e klas gatlekker van trump om gewoon eens iets van politiek te kunnen doen. Zou me niet verbazen dat die alle 2 kleren van de keizer gewijs elkaar proberen te paaien zonder alle 2 een snars te verstaan van wat ze doen. Beetje zoals de fake kok die bij de fake snob komt "kook maar eens zot". Zet een pot kak op tafel. "mm speciaal maar wel heel lekker" (de fake snob kan moeilijk toegeven dat het niet lekker is).
In the meanwhile wat lopen lullen zonder kennis over covid hydrocloroquine en fauci bashen. Die vent is veroordeeld he. Een van de grote election fraud conspiracy wappies. Lijkt me dat die vent zijn ballen laat afknippen om trump te paaien.
En Zijn economische policy lijkt me ook maar quatsch. Loopt al 40y te toeteren dat Amerika economisch van de klif loopt door free trade. Er is maar 1 land disproportioneel rijk geworden. Dus die boodschap/theorie lijkt me in de feiten naar de vuilbak te mogen...
Hoe is die vent op die stoel beland ?