Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zin om uw visie waarom bij te kopen uit te leggen?Morgen probeer ik Melexis bij te kopen.
Quasi geen cash vrij.
Lange termijn trends zijn wat ze zijn.Zin om uw visie waarom bij te kopen uit te leggen?
Visa weer saaie (=goede) earnings gerapporteerd gisteren, +3,4% opnieuw. Slow but steady naar omhoog.alles precies klop aant krijgen vandaag.
Ik weet niet of ze die groei in de autosector zullen kunnen blijven behouden. En hoe het loopt met de ontwikkeling voor chips voor robotica, gezondheidszorg etc blijft het toch wel nog wat koffiedik kijken lijkt me.Lange termijn trends zijn wat ze zijn.
Het bedrijf is cyclisch van aard, dus dingen als vandaag kunnen gebeuren.
Ondertussen is het wel zeer goedkoop en tegen 6% groeiend dividend.
Staat maar 6% lager dan gisteren, was 14 op het dieptepunt vandaag. Veel paniekverkopers precies.LLY tijdelijk een opdoffer gekregen. Koopkans?
En XFAB?Morgen probeer ik Melexis bij te kopen.
Quasi geen cash vrij.
Wachten tot het aan 0,5 € over paar maand.En XFAB?
Het is nu al 0.7 p/b en 5 p/e.Aan dit tempo is het straks deep value en staat het zelfs bij mij op de watchlist![]()
Als ik deze daling vergelijk met eerdere grote dalingen van XFAB, kunnen we in de buurt van een (tijdelijke?) bodem zitten, denk ik. Maar aan 3,37€ koop ik bij. GAK 5,3€.Het is nu al 0.7 p/b en 5 p/e.
Ik mis KE Holdings welOok nog 4,5% CROX gekocht @$110,8. Speculatief, maar lijkt me overdreven afgestraft.
27,5% Paypal (+28%)
24,8% Alphabet (+19%)
14,2% Basic-Fit (+10%)
10,2% Hudson Technologies (-1%)
6,3% Amazon (+15%)
5,2% AMR (+0%)
4,5% Crocs (+0%)
7,1% cash
+32,6% YTD
. Geen interesse
?Crox staat hier nog op de watchlist.Ook nog 4,5% CROX gekocht @$110,8. Speculatief, maar lijkt me overdreven afgestraft.
27,5% Paypal (+28%)
24,8% Alphabet (+19%)
14,2% Basic-Fit (+10%)
10,2% Hudson Technologies (-1%)
6,3% Amazon (+15%)
5,2% AMR (+0%)
4,5% Crocs (+0%)
7,1% cash
+32,6% YTD

Argenx boekte in het derde kwartaal een omzet van 589 miljoen dollar, waarvan 573 miljoen dollar aan de productverkoop van Vyvgart. Dit was flink meer dan de 329 miljoen dollar aan productverkopen in het derde kwartaal van 2023. In 2030 wil Argenx wereldwijd meer dan 50.000 patiënten helpen.
Dankzij deze omzetgroei boekte Argenx een operationele winst van 14,2 miljoen dollar. Een jaar eerder leed de farmaceut nog een verlies van meer dan 80 miljoen dollar.
De nettowinst kwam afgelopen kwartaal uit op 91,4 miljoen dollar, tegenover een verlies van 72,6 miljoen dollar.
Op 30 september had Argenx 3,4 miljard dollar in kas. Dat was eind 2023 nog 3,2 miljard dollar.
Op basis van de huidige operationele plannen verwacht het bedrijf dat zijn gecombineerde onderzoeks- en ontwikkelings- en verkoop-, algemene en administratieve kosten in 2024 circa 2 miljard dollar zullen bedragen.
En dan -5%..MSFT revenues 65 miljard, waarvan 38,9 miljard van de cloud komt. En cloud revenue groeit met +20% (en Azure +30%).
Dat bedrijf wordt in sneltempo hoofdzakelijk een cloud business.
Al die andere revenuestreams zullen peanuts zijn in vergelijking. Ongelooflijk.