nullarbor
Member
SMCI -25% want EY stopt er mee als auditor. "EY said in its resignation letter it was 'unwilling to be associated' with management’s financial statements." Stevig![]()
3e grootste klant van Nvidia, momentum daar zal even breken...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SMCI -25% want EY stopt er mee als auditor. "EY said in its resignation letter it was 'unwilling to be associated' with management’s financial statements." Stevig![]()
Teken aan welke wand? Die van de grotten in Lascaux?In 9 jaar tijd hebben institutionele beleggers nog nooit zoveel aandelen verkocht de afgelopen week. Een trend die al wat langer aan de gang is. Teken aan de wand?
Dank u @johnDoe voor de supportBlij dat ik grootste gedeelte PTSB rond 1,65-1,69€ buitengezwierd heb.
.DoneMorgen probeer ik Melexis bij te kopen.
Quasi geen cash vrij.
@Forzaracing Nog altijd een positie in RBI? Wat is jouw zicht op de Q3 resultaten?
Argenx ook weer goeie resultaten gepubliceerd.![]()
Mooie dag voor biotech. Zowel PACB als ILMN krabbelen recht met hopelijk een mooie uptrend in het vooruitzicht met de komende rate cuts.
OXY lijkt echter een verzopen kalf te zijn. Ik zie daar niet echt meer iets mee gebeuren de komende jaren.

Olie kan in huidig klimaat onmogelijk performen, het is wachten op economisch betere tijden. Een vat olie kan naar 50 dollar,OXY lijkt echter een verzopen kalf te zijn. Ik zie daar niet echt meer iets mee gebeuren de komende jaren.
Kzou er bijna spijt beginnen van krijgen dat ik niet heel mijn portefeuille in PACB heb gestoken ipv een klein deeltje. +50% in oktober, jezus.Mooie dag voor biotech. Zowel PACB als ILMN krabbelen recht met hopelijk een mooie uptrend in het vooruitzicht met de komende rate cuts.
OXY lijkt echter een verzopen kalf te zijn. Ik zie daar niet echt meer iets mee gebeuren de komende jaren.

Ja tuurlijk. YTD -75% is ook iets speciaals maar ik heb het gekocht aan 1,7. Het was maar gewoon eens zeggen als illustratie van de enorme stijgingen die de afgelopen weken gebeurd zijn. Als ik de tijd echt kon terugdraaien had ik alles eind 2022 in Meta gestoken-75% YTD wel...
Hindsight 20/20 noemen ze dat, je kan ook zeggen, waarom heb ik 2 maand geleden niet alles in 3-maand PACB call opties gestoken.
Of gewoon waarom niet alles in MSTR? YTD +235%.
Achteraf altijd makkelijk.
want toen had ik ook Meta, enkel opnieuw niet genoeg. Call opties of MSTR zijn voor mij nooit reële beleggingen geweest.