JanusDR
Well-known member
Inderdaad.Bij mij is het ook onderbouwd, maar niet via een verhaaltje, maar met lijntjes en “vogelenpik”.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad.Bij mij is het ook onderbouwd, maar niet via een verhaaltje, maar met lijntjes en “vogelenpik”.
Ook kom je niet elke 4 uur van de dag af met een nieuwe tip waar we weer rijk mee zullen worden. Moesten opportuniteiten om de beurs echt zo dik gezaaid zijn was iedere belegger een multimiljonair.Niet gezegd trouwens dat ik geen equivalent ben van Paul de octopus met wat meer tralala rond.
Dat moeten de toekomst, resultaten, en post-factum analyse van de beslissingen nog uitwijzen.
Wie wel?Ook kom je niet elke 4 uur van de dag af met een nieuwe tip waar we weer rijk mee zullen worden.

Herinner mij daar eens niet telkens aanMeta aan 100$

Paar dagen geleden nog in de krant: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/09/29/de-200-miljard-club-verwelkomt-zuckerberg/Herinner mij daar eens niet telkens aan![]()

En dat was?Heb ooit een jaar lang iets in portefeuille gehad twv 40k. Verkocht. Een jaar later was dat >20 mio waard.
Bijna spirituele ervaring...
Kan ik niet delen want ben dan te makkelijk identificeerbaar voor sommigen. Alleszins geen standaard aandeel. Maar bon, sindsdien is het duidelijk hoeveel verschil luck en timing kan maken.En dat was?
Tijd voor nog zo eentje.Klopt. Om de X aantal tijd komt er eens een gigantische opportuniteit door markt irrationaliteit, maar zeker niet alledaags.
Oxy aan 10$ (Die Janus mooi gezien heeft)
Monday aan 80$ (was duidelijk voor de SaaS volgers)
Meta aan 100$
Daar telkens met 40-60% induiken, 3 keer herhalen en je kan op pensioen.
Makkelijker gezegd dan gedaan en grotendeels ook hindsight bias uiteraard.![]()

Overweeg je terug te kopen indien het terugzakt?BEKE verkocht aan 23,7 premarket.
+60% op een week waardoor onderwaardering minder is, crashende retailbrokers, record inflows, etc.
We moeten niet overdrijven.
Herinner mij daar eens niet telkens aan![]()
SE aan 40 en nu aan 95Klopt. Om de X aantal tijd komt er eens een gigantische opportuniteit door markt irrationaliteit, maar zeker niet alledaags.
Oxy aan 10$ (Die Janus mooi gezien heeft)
Monday aan 80$ (was duidelijk voor de SaaS volgers)
Meta aan 100$
Daar telkens met 40-60% induiken, 3 keer herhalen en je kan op pensioen.
Makkelijker gezegd dan gedaan en grotendeels ook hindsight bias uiteraard.![]()

BEKE verkocht aan 23,7 premarket.
+60% op een week waardoor onderwaardering minder is, crashende retailbrokers, record inflows, etc.
We moeten niet overdrijven.
Dat heeft iedereen… op zich niet altijd slecht om iets “te vroeg” uit te stappen. Als je het vrijgekomen geld kunt herinvesteren in een aandeel dat op dat moment een betere risk/reward heeft, is dat dikwijls zelfs een fantastische keuze.Fantastische tips altijd! Maar je stapt soms ook te vroeg uit