NotoriousP
Well-known member
Had compleet anders gelopen als die kut rechter de merger niet geblokkeerd had natuurlijk. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er staat: NA afspringen overname was een faillissement onafwendbaar en dus short-waardigHad compleet anders gelopen als die kut rechter de merger niet geblokkeerd had natuurlijk.![]()

Ahja dat spreek ik niet tegen, ik baal gewoon van mijn call opties die ik had voor het afspringen.Er staat: NA afspringen overname was een faillissement onafwendbaar en dus short-waardig![]()

KE holdings lijkt inderdaad even halt te houden rond mijn verkoopprijs. Ben benieuwd naar volgende week.KE Holdings gisteren gekocht aan 20,92$ en vandaag verkocht aan 25,51$. Nu hoop ik op een tijdelijke daling om het opnieuw op te pikken.
Nadat het compleet in elkaar is gestuikt... Ik had UBI een tijdje in mijn portefeuille rond 2018. Aangekocht aan 77 ofzo denk ik.Ubisoft gaat mooi vandaag, na gerucht over overname door Tencent.
Bedankt voor je info. Heb een positie sinds 27/09 en was aan het twijfelen om eventueel uit te breiden. Huidige positie is ook ok, dus ga ik wat voorzichtiger tewerk naar mijn doel. Mogelijk dat ik weer iets “weet” dat de komende dagen/weken moet uitkomen
.
Inderdaad. Dikwijls veert een koers veel op of zakt ze sterk door zaken die nog niet bekend zijn. Mogelijk dat ik reeds iets via technische manier gespot heb. Zal de toekomst uitwijzen. Goede risk/reward met vermoedelijke verkoop indien mijn verwachting niet klopt. Dacht dat 16/10 earnings zijn, mogelijk daar een positieve verrassing? Of mbt afschaffen van fee caps, gevolgd door verkoop grubhub? Of gevolgen mbt Amazon deal? Eveneens hoge shortinterest in aandeel (18 miljoen tijdje geleden). Shortsqueeze coming? Time will tell.Natuurlijk ook niet teveel waarde hechten aan mijn opmerkingen, ik kijk ook maar naar de cijfers die voor iedereen publiek toegankelijk zijn.
Voor hetzelfde geld (of juist niet!) hebben ze een paar goede kwartalen en reageert de markt positief, hun koers heeft het laatste jaar al geregeld +20% en -20% bewogen op een week tijd.
Mag je idd spreken van een duidelijke outperformance, vermoedelijk ook deftig percentage belegd. Goed bezig dus.FYI: Fernandos portefeuille heeft vrijdag voor het eerst de kaap van +30% YTD gerond. Applausje voor mezelf.
Net zoals de afweging resultaat/effort. Als je evenveel tijd spendeert aan je TA-analyses, transacties en de opvolging van je portefeuille als aan de talloze posts hier over je strategie moet je al met monsterrendementen zitten om het de moeite waard te maken. Volgens mij is dat absoluut niet het geval, aangezien je met 80% cash + x% cash in het belegde gedeelte zit (kan iemand nog volgen?). Wat is uw YTD? En uw 3-jaar CAGR? Wat is uw procentuele outperformance tov de indexen?
Volgens mij is je broker de enige die echt wat verdient aan die bijna manische beleggingsstrategie van jou.
FYI: Fernandos portefeuille heeft vrijdag voor het eerst de kaap van +30% YTD gerond. Applausje voor mezelf.
straf.In volgorde van weging: Paypal, Alphabet, Basic-Fit, Amazon, Ulta Beauty, Stellantis. 100% invested, +18% YTD
Als je wil, antwoord ik je hierop via pm. Doe niet mee aan: wie heeft de grootste - wie is de grootste - …Net zoals de afweging resultaat/effort. Als je evenveel tijd spendeert aan je TA-analyses, transacties en de opvolging van je portefeuille als aan de talloze posts hier over je strategie moet je al met monsterrendementen zitten om het de moeite waard te maken. Volgens mij is dat absoluut niet het geval, aangezien je met 80% cash + x% cash in het belegde gedeelte zit (kan iemand nog volgen?). Wat is uw YTD? En uw 3-jaar CAGR? Wat is uw procentuele outperformance tov de indexen?
Volgens mij is je broker de enige die echt wat verdient aan die bijna manische beleggingsstrategie van jou.
Proficiat. Je innerlijk ego zal er baat bij hebbenFYI: Fernandos portefeuille heeft vrijdag voor het eerst de kaap van +30% YTD gerond. Applausje voor mezelf.
.Fernando, indien je je lagere studies met succes beëindigd hebt, zul je wel begrijpen dat je enerzijds cash kunt hebben waar je nooit mee belegt en hetgeen dikwijls bij een bank bewaard wordt, en anderzijds een account bij een broker waar cash en aandelen of dergelijke opstaan. Heb in het account van de broker momenteel 25% cash en 75% aandelen. Ik kan mij indenken dat jij zoiets niet begrijpt. Als je wil, kan ik je hieromtrent via pm nog educatie geven.Volgens mij is dat absoluut niet het geval, aangezien je met 80% cash + x% cash in het belegde gedeelte zit (kan iemand nog volgen?).
12 maanden loon, 1/3 van zijn vermogen.vermoedelijk ook deftig percentage belegd.
Geen idee. Ik zie dat je de forumregels al na aan het kijken bent. Laat maar weten wat je gevonden hebt!Ik zal wel old school zijn. Maar wat zijn de regels op dit forum mbt dubbel, trippel, quadrippelposten ipv één post met multiquote?
Je kan ook doen zoals ik. Ik laat de bank mijn geld beleggen in aandelen, obligaties enzovoort. Ik heb daar een beleggingsadviseur voor.Wat is volgens jullie een aanvaardbaar bedrag om de beurs mee op te gaan?
Ik heb zeer weinig kennis van de beurs, dus ik vraag me wel af wat doorgaans de kosten zijn waar ik rekening mee zou moeten houden. Ik dacht dat de instapkosten ook vanaf een vaststaand bedrag begonnen, waardoor ik steeds in mijn hoofd heb gehouden dat starten op de beurs met een paar honderd euro's bijvoorbeeld geen goed plan zou zijn. Klopt dit?
Beetje creepy broGeen idee. Ik zie dat je de forumregels al na aan het kijken bent. Laat maar weten wat je gevonden hebt!