Kleine Beursfeiten

KE Holdings gisteren gekocht aan 20,92$ en vandaag verkocht aan 25,51$. Nu hoop ik op een tijdelijke daling om het opnieuw op te pikken 😬.

Het stond gisteren +17% in HK terwijl US maar +5% gegaan is, de -10% die je nu ziet is hier de compensatie van.
In US staat het momenteel +1.2% premarket.

Thoughts on 'GOEV' (Canoo inc)?

Als je puur op de cijfers (van analisten) afgaat stevige groeimarge mogelijk, maar die kunnen natuurlijk ook de bal is mis slaan.
Staat momenteel 0.93$, price targets gaan van 1.5 tot 14$.

Thoughts on 'GOEV' (Canoo inc)?

Als je puur op de cijfers (van analisten) afgaat stevige groeimarge mogelijk, maar die kunnen natuurlijk ook de bal is mis slaan.
Staat momenteel 0.93$, price targets gaan van 1.5 tot 14$.
Een KMO met quasi 0 inkomsten, die aandelen blijft bijprinten, die op een kwartaal tijd (Q2 '24) de helft van hun totale marketcap opbranden met een delusional dream om de overheidsmarkt voor elektrische wagens te gaan domineren.
Bedankt voor de short tip!

Een KMO met quasi 0 inkomsten, die aandelen blijft bijprinten, die op een kwartaal tijd (Q2 '24) de helft van hun totale marketcap opbranden met een delusional dream om de overheidsmarkt voor elektrische wagens te gaan domineren.
Merci voor u feedback

Als je zo'n tips graag hebt, best ook eens kijken naar Lilium NV.

Welke broker gebruik jij ? Dan ga ik zien dat ik daarvan aandelen koop.
Lachen jullie maar 😉. KE Holdings stond tegen een weerstand, en daar heb ik verkocht. Rond 17,5$ ben ik mogelijk weer koper. Prémarket momenteel 23,41$ of reeds 8,23% onder mijn verkoopprijs.

BEKE verkocht aan 23,7 premarket.

+60% op een week waardoor onderwaardering minder is, crashende retailbrokers, record inflows, etc.
We moeten niet overdrijven.

BEKE verkocht aan 23,7 premarket.

+60% op een week waardoor onderwaardering minder is, crashende retailbrokers, record inflows, etc.
We moeten niet overdrijven.
Op dit bericht komen waarschijnlijk duimpjes, als ik verkoop bij een vermoedelijke tijdelijke top, word ik uitgelachen 🤷‍♂️.

Niet gezegd trouwens dat ik geen equivalent ben van Paul de octopus met wat meer tralala rond.

Dat moeten de toekomst, resultaten, en post-factum analyse van de beslissingen nog uitwijzen.

Ik lach u niet uit maar het verschil is dat het bij mij overkomt alsof jij aan het gokken bent terwijl het bij Janus meer onderbouwde handelingen zijn
Bij mij is het ook onderbouwd, maar niet via een verhaaltje, maar met lijntjes en “vogelenpik”. Maar net als bij de verhaaltjes, luisteren de lijntjes niet altijd en zijn er altijd verrassingen.
Ik merk wel dat de verhaaltjes en de lijntjes regelmatig tot dezelfde conclusie komen.

Terug
Bovenaan