Spooky
Well-known member
Je kan misschien de koers zetten van het moment van mijn post ??Basic-Fit
24,66 EUR +0,00 (+0,00%)
Spooky ziet spoken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan misschien de koers zetten van het moment van mijn post ??Basic-Fit
24,66 EUR +0,00 (+0,00%)
Spooky ziet spoken

Calls staan al +60% tov aankoop dus blijkbaar niet.Is dat niet te laat?
Welke broker gebruik jij ? Dan ga ik zien dat ik daarvan aandelen koop.KE Holdings gisteren gekocht aan 20,92$ en vandaag verkocht aan 25,51$. Nu hoop ik op een tijdelijke daling om het opnieuw op te pikken.
KE Holdings -10% in Hongkong. Zou goed nieuws zijn als het hier ook tijdelijk begint te dalenKE Holdings gisteren gekocht aan 20,92$ en vandaag verkocht aan 25,51$. Nu hoop ik op een tijdelijke daling om het opnieuw op te pikken.
.Een KMO met quasi 0 inkomsten, die aandelen blijft bijprinten, die op een kwartaal tijd (Q2 '24) de helft van hun totale marketcap opbranden met een delusional dream om de overheidsmarkt voor elektrische wagens te gaan domineren.Thoughts on 'GOEV' (Canoo inc)?
Als je puur op de cijfers (van analisten) afgaat stevige groeimarge mogelijk, maar die kunnen natuurlijk ook de bal is mis slaan.
Staat momenteel 0.93$, price targets gaan van 1.5 tot 14$.
Merci voor u feedbackEen KMO met quasi 0 inkomsten, die aandelen blijft bijprinten, die op een kwartaal tijd (Q2 '24) de helft van hun totale marketcap opbranden met een delusional dream om de overheidsmarkt voor elektrische wagens te gaan domineren.
Bedankt voor de short tip!
Als je zo'n tips graag hebt, best ook eens kijken naar Lilium NV.Een KMO met quasi 0 inkomsten, die aandelen blijft bijprinten, die op een kwartaal tijd (Q2 '24) de helft van hun totale marketcap opbranden met een delusional dream om de overheidsmarkt voor elektrische wagens te gaan domineren.
Bedankt voor de short tip!
Lachen jullie maarWelke broker gebruik jij ? Dan ga ik zien dat ik daarvan aandelen koop.
. KE Holdings stond tegen een weerstand, en daar heb ik verkocht. Rond 17,5$ ben ik mogelijk weer koper. Prémarket momenteel 23,41$ of reeds 8,23% onder mijn verkoopprijs.Op dit bericht komen waarschijnlijk duimpjes, als ik verkoop bij een vermoedelijke tijdelijke top, word ik uitgelachenBEKE verkocht aan 23,7 premarket.
+60% op een week waardoor onderwaardering minder is, crashende retailbrokers, record inflows, etc.
We moeten niet overdrijven.
.InderdaadWeerstand ... ?
Je doet het equivalent van Paul de octopus tijdens het WK voetbal, en je bent boos dat je niet gefeliciteerd wordt na een juiste voorspelling van de uitslag.Op dit bericht komen waarschijnlijk duimpjes, als ik verkoop bij een vermoedelijke tijdelijke top, word ik uitgelachen.
Ik lach u niet uit maar het verschil is dat het bij mij overkomt alsof jij aan het gokken bent terwijl het bij Janus meer onderbouwde handelingen zijnOp dit bericht komen waarschijnlijk duimpjes, als ik verkoop bij een vermoedelijke tijdelijke top, word ik uitgelachen.
Ben niet boos. Vind het gewoon lachverwekkend.Je doet het equivalent van Paul de octopus tijdens het WK voetbal, en je bent boos dat je niet gefeliciteerd wordt na een juiste voorspelling van de uitslag.
Bij mij is het ook onderbouwd, maar niet via een verhaaltje, maar met lijntjes en “vogelenpik”. Maar net als bij de verhaaltjes, luisteren de lijntjes niet altijd en zijn er altijd verrassingen.Ik lach u niet uit maar het verschil is dat het bij mij overkomt alsof jij aan het gokken bent terwijl het bij Janus meer onderbouwde handelingen zijn