Deze vind ik niet terug op IBKRVoorlopig is PTSB nog geen winner. Gaat naar beneden zonder dat er nieuws is. Ter info; ik heb nieuw koopniveau op 1.55. Huidige GAK: 1.86. Ik blijf geduldig; bekijk het op 2-3 jaar.
Welk platform gebruik je?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze vind ik niet terug op IBKRVoorlopig is PTSB nog geen winner. Gaat naar beneden zonder dat er nieuws is. Ter info; ik heb nieuw koopniveau op 1.55. Huidige GAK: 1.86. Ik blijf geduldig; bekijk het op 2-3 jaar.
Zou er wel moeten op staan: IE00BWB8X525Deze vind ik niet terug op IBKR
Op de OTC markten is die onder ILPMY te vinden. Misschien dat je die wel ziet?Deze vind ik niet terug op IBKR
Klopt niet hé -> ik ben bijvoorbeeld Janus gevolgd in de zomer van 2021 toen OXY nog 24 stond en zelfs nu nog na iets meer dan 2 jaar is mijn rendement daardoor nog steeds meer dan +100% ... ik weet niet welke trackers jij zoal hebt, maar trackers die beter doen op 2 jaar mag je mij wel eens doorsturen.

Wat snap jij eigenlijk niet aan lange termijn?Ja maar jij hebt niet gekocht aan prijzen van 50+![]()
deze is extreem illiquide, te mijden.Op de OTC markten is die onder ILPMY te vinden. Misschien dat je die wel ziet?
Update: had in oktober 180 stuks KBC gekocht aan EUR 51.26het begint te knagen om wat KBC te kopen
Inderdaad, eens volgen !Op de OTC markten is die onder ILPMY te vinden. Misschien dat je die wel ziet?
Wat snap jij eigenlijk niet aan lange termijn?
Je zit hier ganse dagen te shitposten terwijl je zelf geen enkel aankoop gepost hebt. Het feit dat je enkele maanden terug aangaf dat uw colruyts break even stonden geeft toch aan dat je zelf ook geen zo'n top beursbelleger bent als je doet uitschijnen. Dus stop uw grote muil maar terug van waar hij komt. De helft van uw post gaan hier over oxy (84 waar je zelf oxy in vermeldt). Doe dus maar niet alsof je zoveel nuttigs bijdraagt.Bijkopen dus en hier posten en aan welke prijs.
Kan ik je quoten binnen een jaartje ofzo.

Rente op de schuld is in te brengen als kosten en daarom interresanter om te lenen voor een overname ipv u winstmarge op te pissen aan belastingen?Kan iemand mij uitleggen waarom een bedrijf aan miljarden schulden terugbetaalt om dan aan hoger % nieuwe schuld te gaan openen?
Geloven jullie dat nu allemaal?Uw kritiek tegenover Janus is redelijk lachwekkend, Janus is financieel onafhankelijk op zijn 40ste, voor een groot deel dankzij 20 jaar consistent & goed beleggen, terwijl jij voor zover ik weet nog steeds iedere weekdag op je werklaptop inlogt. Als je hetzelfde bereikt hebt, kom dan nog eens terug.
(Of kom terug met een gefundeerde bear case op OXY, dan leren we misschien nog iets bij).
Update: had in oktober 180 stuks KBC gekocht aan EUR 51.26
Eindelijk nog eens wat winst en hopelijk eindigt mijn jaar toch nog iets of wat positief (YTD +3.17%)
Daden zeggen meer dan woorden natuurlijk. Iemand die al meerdere goeie tips gegeven heeft, cases haarfijn uitlegt en dat die dan ook nog blijken te kloppen heeft nu eenmaal meer krediet dan een shitposter met een fixatie voor een bepaalde persoon.Geloven jullie dat nu allemaal?
Ook dat verhaal van het vliegtuig nemen richting Buffet conventie en toevallig ook een beursanalist tegenkomen etc ?
Geloven jullie dat echt?
Maar jij gelooft dat vliegtuigverhaal dus echt?Daden zeggen meer dan woorden natuurlijk. Iemand die al meerdere goeie tips gegeven heeft, cases haarfijn uitlegt en dat die dan ok nog blijken te kloppen heeft nu eenmaal meer krediet dan een shitposter met een fixatie voor een bepaalde persoon.
Ik wel ja.Geloven jullie dat nu allemaal?
Ook dat verhaal van het vliegtuig nemen richting Buffet conventie en toevallig ook een beursanalist tegenkomen etc ?
Geloven jullie dat echt?
,
en 
posts voortdurend ervaar ik als storend. Ik zal vast niet de enige zijn)Heeft hij ooit op uw vrouw gezeten ofzo? Ik geef geen enkele reet om vliegtuigverhalen of verhalen dat hij aan het strand zit. Hell, of hij nu binnen is of niet, mij zal het worst wezen. Feit is wel dat ik al duizend keer meer bijgeleerd heb van @JanusDR , al meer tips en cases gelezen heb (die ook correct bleken te zijn) dan van gij dus ik geloof inderdaad Janus meer dan een lulprater.Maar jij gelooft dat vliegtuigverhaal dus echt?
-Investering met grotere fcf op termijn dus meer rendement dan de af te betalen interestKan iemand mij uitleggen waarom een bedrijf aan miljarden schulden terugbetaalt om dan aan hoger % nieuwe schuld te gaan openen?
-Ofwel is dat helemaal niet de case
-Ofwel is dat wél de case, maar is er een goeie reden (gigantische opportuniteit om goeie deal crownrock aan te gaan en/of aan gunstige loan)
-Ofwel is dat wél de case en is het uit kortzichtigheid (schuld afbetalen en dan oei; we moeten nu crownrock overnemen om te kunnen blijven concurreren -> maar we hebben geen geld...dus overal gaan schooien voor extra financing)
Iemand die goeie inzichten heeft hieromtrent?