Kleine Beursfeiten

Ergens hoop ik stiekem dat iemand denkt: "die Lulplayer zit altijd maar ATH te vieren en ik niet, dus volgende keer bij een dip koop ik Big Tech en vier ik mee".
goed zot, big tech is veel harder gestegen dan de rest van de markt, die nu nog kopen lijkt me wat late to the party

Ik hou enkel mijn Google aandelen gewoon omdat ik daar qua AI nog wel een surpriseke verwacht in 2024

Waarom zouden ze dat doen? Concurrentie uit de markt prijzen? En voor hoelang?
Ik zie het niet gebeuren....
Is wat ze in 2014-2016 gedaan hebben, succesvol.
Anders stopt het niet.
De productiegroei wordt enorm en de Saudis onderproduceren al 2mbpd.

Na jaren dat iedereen geloofde dat er demand/supply missmatch was in de zin van te hoge demand dringt de realiteit eindelijk wat door, dat het omgekeerd is.
Wat al lang in de cijfers duidelijk was, dringt nu ook door het sentiment lol

Binnenkort Apple 🥳🥳

Ergens hoop ik stiekem dat iemand denkt: "die Lulplayer zit altijd maar ATH te vieren en ik niet, dus volgende keer bij een dip koop ik Big Tech en vier ik mee".
De meesten van ons hebben waarschijnlijk ook big tech in port. Maar dan nog hoeft dat uitlachen niet. Zeker als je nooit iets met meerwaarde post.

De meesten van ons hebben waarschijnlijk ook big tech in port. Maar dan nog hoeft dat uitlachen niet. Zeker als je nooit iets met meerwaarde post.
Nochtans is er hier al goed met Paul D'Hoore, Cathie Woods, Tesla, Crazy Tech, ESG etc gelachen.

Of mag je met alles lachen behalve een beurslieveling?

Serieuze vraag: wie is OXY bij aant kopen nu het 7% lager staat dan vorige week, en ook lager dan voorbije maanden dat er massaal gekocht werd?

Serieuze vraag: wie is OXY bij aant kopen nu het 7% lager staat dan vorige week, en ook lager dan voorbije maanden dat er massaal gekocht werd?
Denk dat er mss eerst wat meer zicht moet zijn op de overname al dan niet. Aan dit tempo kunnen ze anderzijds wiel de overname financieren met wat drinkgeld, alles met olie wordt immers waardeloos.

Denk dat er mss eerst wat meer zicht moet zijn op de overname al dan niet. Aan dit tempo kunnen ze anderzijds wiel de overname financieren met wat drinkgeld, alles met olie wordt immers waardeloos.
Ik wacht toch ook nog af hoe de vork in de steel zit met die overname en vooral of die gebacked is door WB. Maar ik moet zeggen dat de verleiding toch groot is om bij te kopen.

Ik wacht toch ook nog af hoe de vork in de steel zit met die overname en vooral of die gebacked is door WB. Maar ik moet zeggen dat de verleiding toch groot is om bij te kopen.
Denk dat momenteel los van de overname, ook vooral de vraag is wat de olieprijs de komende tijd zal doen. We zitten met meerdere vraagtekens/onzekerheden.

Denk dat momenteel los van de overname, ook vooral de vraag is wat de olieprijs de komende tijd zal doen. We zitten met meerdere vraagtekens/onzekerheden.
Dat is volgens mij ook een deeloorzaak van de daling en eigenlijk een waar ik niet wakker van lig. In normale economische tijden zit je zo weer aan prijzen van 80 dollar.

Ik post hier quasi nooit ben hier vooral voor janus zijn kwalitatieve posts, racing Genk en nog paar anderen. Wat is de bedoeling van hier te posten van “ oh kijk weer zoveel winst gemaakt met een of andere trade” . Meerwaarde is nihil. Post gewoon interessante aandelen waarvan je denkt dat ze hier iets kunnen betekenen voor anderen.

Maar bewijs me gerust het tegendeel met een geleveragde all-in positie volgend uit uw model en waar ge winst op hebt 💪

All in ga ik niet doen, no way dat ik ooit mijn big tech ga verkopen.

Maar als Oxy zakt onder 55.81 of 56 (min prijs volgens mijn model), dan ga ik wel eens nadenken over een Oxy belegging (nieuwe voorspelling maken) en als ik ze doe zal ik ze hier uitgebreid posten + mijn motivatie + benchmark, zodat ze nadien geevalueerd kan worden. :thinking:

Ik denk dat als ik investeer in Oxy op basis van mijn model dat dat wel een mooi teken van vertrouwen is.

Zit ik er naast dan mag iedereen hier mij zwaar uitlachen. :fingerguns_r:

Terug
Bovenaan