Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Saudis hebben nog niet eens aangekondigd dat ze de kraan wagewijd open gaan zetten.Olie aan het crashen![]()
goed zot, big tech is veel harder gestegen dan de rest van de markt, die nu nog kopen lijkt me wat late to the partyErgens hoop ik stiekem dat iemand denkt: "die Lulplayer zit altijd maar ATH te vieren en ik niet, dus volgende keer bij een dip koop ik Big Tech en vier ik mee".
Een grote beweging was geen verrassing.En Saudis hebben nog niet eens aangekondigd dat ze de kraan wagewijd open gaan zetten.
goed zot, big tech is veel harder gestegen dan de rest van de markt, die nu nog kopen lijkt me wat late to the party
Ergens hoop ik stiekem dat iemand denkt: "die Lulplayer zit altijd maar ATH te vieren en ik niet, dus volgende keer bij een dip koop ik Big Tech en vier ik mee".

Waarom zouden ze dat doen? Concurrentie uit de markt prijzen? En voor hoelang?En Saudis hebben nog niet eens aangekondigd dat ze de kraan wagewijd open gaan zetten.
Is wat ze in 2014-2016 gedaan hebben, succesvol.Waarom zouden ze dat doen? Concurrentie uit de markt prijzen? En voor hoelang?
Ik zie het niet gebeuren....
Waarom zouden ze dat doen? Concurrentie uit de markt prijzen? En voor hoelang?
Ik zie het niet gebeuren....
Slecht gelezen van mij

De meesten van ons hebben waarschijnlijk ook big tech in port. Maar dan nog hoeft dat uitlachen niet. Zeker als je nooit iets met meerwaarde post.Binnenkort Apple
Ergens hoop ik stiekem dat iemand denkt: "die Lulplayer zit altijd maar ATH te vieren en ik niet, dus volgende keer bij een dip koop ik Big Tech en vier ik mee".
Nochtans is er hier al goed met Paul D'Hoore, Cathie Woods, Tesla, Crazy Tech, ESG etc gelachen.De meesten van ons hebben waarschijnlijk ook big tech in port. Maar dan nog hoeft dat uitlachen niet. Zeker als je nooit iets met meerwaarde post.
Dat is het enige dat je doet jongen. Soit, dat is het laatste wat ik erover zeg.Nochtans is er hier al goed met Paul D'Hoore, Cathie Woods, Tesla, Crazy Tech, ESG etc gelachen.
Of mag je met alles lachen behalve een beurslieveling?
Denk dat er mss eerst wat meer zicht moet zijn op de overname al dan niet. Aan dit tempo kunnen ze anderzijds wiel de overname financieren met wat drinkgeld, alles met olie wordt immers waardeloos.Serieuze vraag: wie is OXY bij aant kopen nu het 7% lager staat dan vorige week, en ook lager dan voorbije maanden dat er massaal gekocht werd?
Ik wacht toch ook nog af hoe de vork in de steel zit met die overname en vooral of die gebacked is door WB. Maar ik moet zeggen dat de verleiding toch groot is om bij te kopen.Denk dat er mss eerst wat meer zicht moet zijn op de overname al dan niet. Aan dit tempo kunnen ze anderzijds wiel de overname financieren met wat drinkgeld, alles met olie wordt immers waardeloos.
Denk dat momenteel los van de overname, ook vooral de vraag is wat de olieprijs de komende tijd zal doen. We zitten met meerdere vraagtekens/onzekerheden.Ik wacht toch ook nog af hoe de vork in de steel zit met die overname en vooral of die gebacked is door WB. Maar ik moet zeggen dat de verleiding toch groot is om bij te kopen.

Dat is volgens mij ook een deeloorzaak van de daling en eigenlijk een waar ik niet wakker van lig. In normale economische tijden zit je zo weer aan prijzen van 80 dollar.Denk dat momenteel los van de overname, ook vooral de vraag is wat de olieprijs de komende tijd zal doen. We zitten met meerdere vraagtekens/onzekerheden.
Maar bewijs me gerust het tegendeel met een geleveragde all-in positie volgend uit uw model en waar ge winst op hebt![]()