NotoriousP
Well-known member
Het onze op -40% dus ik ben tevreden dat ik er geen heb. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of gewoon oxy warrants die ik toen al een jaar aan het aanraden was op het forum, +146% sinds 11/2021, terwijl het nu nog altijd laag staat ;-)Ik had beter aandelen gekocht van ons eigen bedrijf. Staat sinds in het volg (11/2021) op +91%![]()
Ik heb al rond de 50% van mijn portefeuille in Oxy zittenOf gewoon oxy warrants die ik toen al een jaar aan het aanraden was op het forum, +146% sinds 11/2021, terwijl het nu nog altijd laag staat ;-)

laat weten als je ervoor gaat, ben wel geïnteresseerd in welke optie en hoe far out of the money je gaat kiezenPacWest, de bank waarvan een maand geleden bleek dat ze 'strategische opties' moeten zoeken (dus zichzelf verkopen) wegens teveel outflow aan deposits en underwater HTM securities, staat nu hoger dan toen ze dat zeiden.
Tegelijk zegt Dimon van JPM gisteren dat investeerders zich moeten voorbereiden op hogere rentes for longer.
En tegelijk zeggen Fed insiders en anderen dat er nog een paar regionale banken 'consolidatie' zullen nodig hebben.
To put optie or not to put optie tegen PacWest voor een klein bedrag![]()
Zelfs dat niet. Ik ben maar een simpele arbeider.Eentje van 2003 met 300.000km misschien toch wel?
In de bouw of in de petrochemie kan dat meer schuiven dan velen met een niet-technisch universitair diploma hoorZelfs dat niet. Ik ben maar een simpele arbeider.

laat weten als je ervoor gaat, ben wel geïnteresseerd in welke optie en hoe far out of the money je gaat kiezen
Ik heb mij een putje op Nasdaq aangeschaft, er zit teveel optimisme in de markt naar mijn gevoel voor al de onzekerheden en "misses" die wel zouden kunnen gebeuren tussen nu en 23 Juni (exp date)

Dat is waar. Niet dat dat in mijn vakgebied ligt, maar heb niet te klagen. Mijn vrouw en ik hebben alles gezamenlijk en ik heb alleen een deel van mijn overgebleven spaargeld op de beurs staan. Dus dat is niet geweldig veel.In de bouw of in de petrochemie kan dat meer schuiven dan velen met een niet-technisch universitair diploma hoor![]()
Als (big if) ik het doe, dan is het na aankondiging akkoord schuldenplafond tussen McCarthy en Biden, maar vóór de stemming en Powell meeting.laat weten als je ervoor gaat, ben wel geïnteresseerd in welke optie en hoe far out of the money je gaat kiezen![]()
Dat is mij te algemeen en snelle expiratie.Ik heb mij een putje op Nasdaq aangeschaft, er zit teveel optimisme in de markt naar mijn gevoel voor al de onzekerheden en "misses" die wel zouden kunnen gebeuren tussen nu en 23 Juni (exp date)
Ja dat is ook zoiets, ik vind de premies duur.Ik had de afgelopen weken veel geschreven PACW put opties. Door de hoge volatiliteit en de opklimmende koers, daar goed aan verdiend.
331 strike, prijs was 4,.. euro weet niet meer exactWelke prijs en strike![]()
Is niet simpel. Stevige job.Zelfs dat niet. Ik ben maar een simpele arbeider.