contextbinder
Well-known member
Denk dat ik wat ga wachten met nog meer olie aandelen kopen.
Mss beetje cash opsparen.
Hier wordt die cash stilaan een probleem - ondertussen al +/- 25% cash dat niets opbrengt, gebrek aan inspiratie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat ik wat ga wachten met nog meer olie aandelen kopen.
Mss beetje cash opsparen.
Hier altijd 0,1% cashHier wordt die cash stilaan een probleem - ondertussen al +/- 25% cash dat niets opbrengt, gebrek aan inspiratie.
Hier wordt die cash stilaan een probleem - ondertussen al +/- 25% cash dat niets opbrengt, gebrek aan inspiratie.

sell puts, dan brengt de cash wat opHier wordt die cash stilaan een probleem - ondertussen al +/- 25% cash dat niets opbrengt, gebrek aan inspiratie.
Verwacht je bij Engie meteen grote correcties? Lijkt mij perfect gepositioneerd om volop te profiteren van de steeds grotere toename in de energievraag, zelfs als AI daar zou wegvallen als drijver een bepaald punt. Ik denk niet dat je veel verkeerd kan doen met die gewoon te blijven vasthouden.
Als je bij Engie overweegt van een stuk winst te nemen, overweeg je dat dan ook bij andere zaken die recent volledig door het dak gegaan zijn, DEME bijvoorbeeld, ACKB? Al was het maar voor een beetje een herbalancering?

Waarom dan geen posities?The Trade Desk, Duolingo, Salesforce, Workday & anderen die nog steeds double digits groeien, veel FCF genereren allemaal uitverkocht tot 6-12x FCF.
Geen posities maar kan moeilijk geloven dat die over pakweg een jaar nog veel lager staan.
De markt is een bipolaire kleuter hé. Als ik cash had zou ik crm kopen, maar zit met een verbouwing.The Trade Desk, Duolingo, Salesforce, Workday & anderen die nog steeds double digits groeien, veel FCF genereren allemaal uitverkocht tot 6-12x FCF.
Geen posities maar kan moeilijk geloven dat die over pakweg een jaar nog veel lager staan.
“Be greedy when others are fearful”, maar met voorzichtigheid.De markt is een bipolaire kleuter hé. Als ik cash had zou ik crm kopen, maar zit met een verbouwing.
stel die verbouwing gewoon uit, doe ik ookDe markt is een bipolaire kleuter hé. Als ik cash had zou ik crm kopen, maar zit met een verbouwing.
Na een top en een felle daling komt er meestal een herstel van 50% of wat meer van de bodem tov de topstel die verbouwing gewoon uit, doe ik ook
. Binnenkort weer iedereen “tijdelijk” euforisch. Buy the dip. Netflix naar 106$ of zo, maar al aan 95$ verkocht. Ben vlug tevreden
.Hopelijk want top 10 positie hier, al vond ik de resultaten van Ageas ook goed - maar koers was al wat opgelopen en saaie sector. In de marge ook Recticel die over heel de lijn eens deftig presteerde en ook verder herstel verwacht. Als die gelijk krijgen zou Deceuninck ook wel eens kunnen verrassen in de toekomst.Bon - na de malheurs deze week, zal het maandag feest zijn met EVS.
BTW, wie brengt er nu goeie Q results op een vrijdagavond... Normaal is dat een plan om shit cijfers weg te moffelen in de anonimiteit...
Ben benieuwd naar de reactie maandagmorgenOlie staat op korte termijn bekeken momenteel ook op een "make or break". Veel hangt op korte termijn af wat Amerika met Iran doet.
.natuurlijk niet, t'is daar miserie en oorlogen rond die regio al langer dan ik leefTegen maandag kan het niemand nog iets schelen denk ik.
Crypto zijn al aan het herstellen trouwens.