nou nou , dat is interessant.. welk aandeel als ik vragen mag ?Gisteren nog Solvay en Azelis bijgekocht. Denk dat ik er nu genoeg van heb.
En iets nieuw beginnen kopen waarvan ik hoop dat het 20%+ dividend zal uitkeren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou nou , dat is interessant.. welk aandeel als ik vragen mag ?Gisteren nog Solvay en Azelis bijgekocht. Denk dat ik er nu genoeg van heb.
En iets nieuw beginnen kopen waarvan ik hoop dat het 20%+ dividend zal uitkeren.
Ik ga wachten tot ik bijgekocht heb wegens zeer lage liquiditeit.nou nou , dat is interessant.. welk aandeel als ik vragen mag ?
campineIk ga wachten tot ik bijgekocht heb wegens zeer lage liquiditeit.

Op 2 dagen verdubbeld. Ik begrijp waarom mensen dit soort van beleggingen speculatief noemen.10k KWM gekocht

Roulette plays zou ik het niet noemen, wel heel volatiel op korte termijn.Ik vind het interessant om te volgen op zich, aangezien de helft van mijn PF roulette plays zijn. Ik probeer het telkens wat te doorgronden maar ik heb het al vaak aangehaald : ik bots op de waarde en bruikbaarheid van de onderliggende asset, zijnde BTC.
MDB (Mongodb) na mooie upswing verkocht. Gitlab in de plaats gekocht.
Had je gekocht?Ik was juist van plan het te kopen![]()
Ere wie ere toekomt, wat een monsterrendementen voor die "BTC-treasuries" holy fuck. Heb met de vinger boven de yolo-koopknop gehangen toen ik je post zag van KWM, toch niet gedaan. Verdoeme zeg.Op 2 dagen verdubbeld. Ik begrijp waarom mensen dit soort van beleggingen speculatief noemen.![]()
Daar had ik vorig jaar al een hoop van gekocht.campine![]()
Ik heb het al vaak bekeken maar ik geloof nog steeds niet in de waarde van BTC.Roulette plays zou ik het niet noemen, wel heel volatiel op korte termijn.
Zonder een overtuiging in BTC zou ik er ook nooit in investeren hoor. Heb je het grondig bestudeerd?
Wat een markt...niets onder verwachtingen en dan toch een dreunGitlab trouwens grootste positie momenteel. Earnings volgende week dus kan alle kanten uitgaan (altijd volatiel bij Gitlab)
Inderdaad. Benieuwd of het straks wat herstelt.Wat een markt...niets onder verwachtingen en dan toch een dreun
SaaS sentiment is weer slecht. Laatste 3 jaar wisselen bull & bear zich voortdurend af in SaaS.Wat een markt...niets onder verwachtingen en dan toch een dreun
Koop je Gitlab bij?SaaS sentiment is weer slecht. Laatste 3 jaar wisselen bull & bear zich voortdurend af in SaaS.
Negativisme komt van onduidelijkheid AI op business model (winnen incumbents of nieuwe AI start-ups?) en groei die post-covid trager blijft (matuurdere markt en veel competitie).
En dan is er weer optimisme (incumbents zijn goed gepositioneerd om AI te verkopen via hun bestaande klantenbase & distributie) + de sterkte van voorspelbare/recurring revenue en hoge marges.
Ik koop bij pessimisme en verkoop bij optimisme..
Gouden tijden waren 2010-2018: weinig competitie, gigantische TAM en nog het begin van de S-curve. Ook 1 van de redenen dat ik wat naar Japan heb verschoven, daar zitten ze nog veel eerder in het "digitalisering & cloud" proces.
Ja.Koop je Gitlab bij?
Wel gek inderdaad. Koop je nog altijd bij ?Op 2 dagen verdubbeld. Ik begrijp waarom mensen dit soort van beleggingen speculatief noemen.![]()
Neen, eerst zien wat ze effectief uitvoeren. Mijn posities in die BTC treasuries zijn ook al heel stevig, deels dankzij de groei natuurlijk.Wel gek inderdaad. Koop je nog altijd bij ?
Mijn ALTBG positie staat al op x4 op een ruime maand.Anduril shares beschikbaar op Equityzen, 80 USD per share.Anduril CEO sprak gisteren ook over een IPO plan (maar zeker nog niet dit jaar).
De volgende retail meme stock bij deze al geidentificeerd..