Kleine Beursfeiten

Die gaan ook net starten aan hun BTC treasury verhaal. Wel nano cap bedrijfje, marktcap 5M ofzo. Dus dit kan heel snel gaan eens ze erin vliegen... Maar niet het meest liquide aandeel, mocht van degiro niet eens een aankoop doen van meer dan 5k dus heb de positie in 3x opgebouwd. 😅

Wat liggen lezen op X, CEO is daar vrij transparant en lijkt de juiste stappen te willen zetten. Leek me een gokje waard.

Ik haat u soms in dit topic, ge triggerd mijn gok probleem met regelmaat :rofl:

En om in die trend te blijven: GME -20% vandaag, terug onder de 23. De exit van mijn calls toen ze op 32 stonden was goed getimed, het zal hun leren te doen alsof ze een BTC treasury worden maar niet de strategie volgen.

Kan wel terug interessant worden, ze gaan nieuwe CBs uitgeven dus worden nu zwaar geshort.

De boel ontploft in Iran. Israël heeft grote aanval op Iran uitgevoerd. Beurzen omlaag, olie omhoog. En dan te weten dat ik OXY gisteren bijna verkocht had 🫢.

Ik zou liever hebben dat men overal eens zou ophouden met oorlog voeren en eens zou starten met miljarden om alles opnieuw op te bouwen, dat zou pas een goed nieuws show zijn voor de markten.

bwah, de markt is het heen en weerschieten daar al gewend denk ik. tzijn ook enkel maar de nucleaire installaties die ze platgegooid hebben

Eigenlijk beste fascinerend om te zien hoe zaken als K33 - en crypto in het algemeen stilaan maar zeker een plaats veroveren op de markt, los van effectieve inhoud wordt het vanzelf relevant eens het een bepaalde omvang heeft gekregen. Diegenen die streven naar een gediversifieerde portefeuille zouden eigenlijk ook daar een stukje kunnen in beleggen.

Had uit nieuwsgierigheid ook eens gekeken maar K33 werd niet aangeboden bij Saxo - heb zo een klein bedragje staan voor wat spielerei - gek genoeg heeft dat een goed rendement door wat geslaagde Turbo's in het verleden.

Al denk ik wel dat de start in dit segment echt wel belangrijk is - starten met een knap of met een slag van een voorhamer.

Voor de collega VTS aandeelhouders is dit conflict wel potentieel money printen long-term.

Als we paar dagen WTI > 75 zien, kunnen er misschien long-term hedges gekocht worden voor 2025 2026 en beyond en is dat juicy dividend al opnieuw locked in voor de komende 2y.

Eigenlijk beste fascinerend om te zien hoe zaken als K33 - en crypto in het algemeen stilaan maar zeker een plaats veroveren op de markt, los van effectieve inhoud wordt het vanzelf relevant eens het een bepaalde omvang heeft gekregen. Diegenen die streven naar een gediversifieerde portefeuille zouden eigenlijk ook daar een stukje kunnen in beleggen.

Had uit nieuwsgierigheid ook eens gekeken maar K33 werd niet aangeboden bij Saxo - heb zo een klein bedragje staan voor wat spielerei - gek genoeg heeft dat een goed rendement door wat geslaagde Turbo's in het verleden.

Al denk ik wel dat de start in dit segment echt wel belangrijk is - starten met een knap of met een slag van een voorhamer.
Klopt, BlackRock raadt 9% allocatie in BTC aan.
Al zou ik iets als K33 er wel buiten laten. 😏

Ik zou eerder dan gewoon BTC kopen, of een BTC ETF. Of u bewust zijn dat het extreem high risk is :)
Die bedrijven zoals MSTR zijn in feite zoals BTC met leverage, ze stijgen/dalen veel meer dan het onderliggende asset.
Als het de bedoeling is als digital gold dan is er niks beter dan BTC zelf.

Ben ook teleurgesteld, Ik had eerlijk gezegd gehoopt op een steverige daling.

Die -2% premarket die er nu zit aan te komen kan je ook zien als gezonde verkopen na de (veel te stevige) stijgingen.

Terug
Bovenaan