Kinderen hun frituurbezoek financieel steunen: doen of niet?

REpute

Well-known member
(NAV een andere topic)

In de veronderstelling dat je het financieel aankan, ben jij van plan om je kinderen een duwtje in de rug te geven of vind je dat net niet goed om te doen?

Wij leren zelf onze kinderen bewust omgaan met curryworsten en als hen dat lukt, zijn we zeker van plan om een som te investeren in hun frituurbezoek. Niet in de aard van dat ze dan geen frituurrekening meer moeten aflossen, wel dat ze dan bvb niet moeten inboeten op locatie IVM het werk of eerst nog een slecht geïsoleerd frituurkot moeten bezoeken als mijn zoon/dochter bvb drumstick als hobby zou hebben ;).

Het argument dat kinderen dan niet de waarde van curryworsten zouden kunnen leren lijkt me onzin, omdat je frituur fijnproeverij ook op andere manieren kan aanbrengen.
 
De enigste curryworst die hier boven komt is een worst uit het vriesvak. Kan ze daarmee drummen. Bij verslapping terug de vriezer in.
 
Tis frikandel! :angry:
giphy.gif
 
Uiteraard. En in de McDo is het steevast twee Happy Meals en dan gooi ik de speeltjes voor hun neus ook weg. Ze mogen wel met mijn gebruikte servet spelen.
Niets beter dan de harde opvoeding om financiele zelfstandigheid te kweken. Altijd die pampermaatschappij. De mijne mag trouwens zijn eigen pampers kopen, hij moet verdorie niet denken dat hij zomaar op mijn rug kan leven omdat hij toevallig bij ons geboren is hoor.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan