Heb jij een kat?


  • Totaal aantal stemmers
    215
Nee, ze gaan iets buiten Er staat een vliegenraam/hor in. Maar als je een raam op liep zet, kan een kat vast te komen te zitten tussen die opening en ze kunnen daar verlamd of zelf dood van gaan.


Maar de stukken die wij tot hiertoe hebben gevonden dienen te bevestigd worden op de raam(kozijnen) zelf. En dat is dus geen optie als dit schade kan toebrengen.
 
Die van hier is in den tijd nog vaak tot boven in het vliegenraam gekropen als er weer eens een bijtje ofzo langsvloog. De buurman die dat vanuit zijne tuin kon zien had er altijd lol in.
 
Nee, ze gaan iets buiten Er staat een vliegenraam/hor in. Maar als je een raam op liep zet, kan een kat vast te komen te zitten tussen die opening en ze kunnen daar verlamd of zelf dood van gaan.


Maar de stukken die wij tot hiertoe hebben gevonden dienen te bevestigd worden op de raam(kozijnen) zelf. En dat is dus geen optie als dit schade kan toebrengen.
Dan moet je maar eens zoeken naar een "catio". Dat hoef je niet perse te bevestigen op raam of gevel
 
Dat snap ik 😅
Het enige waar ik dan aan denk, is dan een soort ren die je via de binnenzijde van je raam naar buiten schuift.


Hier een link van een iemand die er zelf 1 heeft gemaakt

 
Auto mooi gewassen.
Deze ochtend opgestaan. Auto vol kattenpootjes op het dak.

Ik gun iedereen zijn huisdieren, maar aub hou uw dieren binnen of op uw eigen terrein.

Tnx
 
Die van mij zal het niet geweest zijn, want die lag weer ferm in de weg op bed. :sop:

Anderzijds vond ik het superschattig dat ze mee ging slapen met mij gisterenavond. :shy:
 
B2J4dQ8.jpg


Eerste dag dat ze fysiek samen mogen (ze zagen elkaar al wel achter glas). Gaat beter als verwacht. Geen ruzie of vliegende klauwen, gewoon co-existence en beiden die erg geïnteresseerd zijn in de andere (Charlotte volgt Clodette, Clodette volgt Charlotte. Beiden zijn grote fan van het banaan-speeltje. Clodette is gewoon gelukkig, Charlotte snapt niet 100% wat die kleine pruts hier doet maar heeft er geen problemen mee.
 
Ik heb 3 katten : Moetje , Rambo en Gustje

Moetje is de oudste kat , 13 jaar en is bij mij sinds 2017 en lust bijna alles. Ze sukkelt wel wat met haar neus. Rambo en Moetje zijn dezelfde dag geadopteerd uit het asiel

h2YeHBh.jpg


Rambo is 7 jaar en bijna van alles bang. De hobby's van Rambo is er vooral voor zorgen dat zijn buik veel geaaid wordt en mij volgen als ik naar het wc moet. Wat gevolgd wordt door Rambo die op de wasmand springt en uiteraard moet er dan geaaid worden aan zijn buik
2peUmPR.jpg


PS de verwilderde tuin is van de buren niet van mij 😂

En Gustje is sinds 2020 hier beland en hier gebleven. Zijn bazen zijn verhuisd en hij is achtergebleven. Hij is binnengeraakt via een vliegenraam met een groot gat in (cadeau van de vorige kat)

TsQU43E.jpg
 
Ik kom thuis met boodschappen en laat de deur open tijdens het uitladen en over en weer lopen. De 2 katten gaan intussen buiten, liggen wat op het terras te rollen in de zon. Ik ben klaar met uitladen dus doe binnen de deur achter me dicht. Plots is het precies alsof ik ze heb buitengesloten in een sneeuwstorm 🤷🏻‍♀️ Klaaglijk miauwen, aan de deur krabben etc 🙄
 
Op deze foto is het gezwel goed te zien rechts. :confused2:

3e6gnwe.jpg

Het hummeltje nog steeds alive and kicking.
g.jpg


Hoewel het meer alive and chilling is dezer dagen. Hij slaapt toch redelijk wat. Of toch meer dan ik gewoon ben. Maar voor de rest is het gezwel eigenlijk nog maar heel weinig tot niet in grootte toegenomen, vind ik. Toch in vergelijking met de foto uit mijn vorige post. Dus voorlopig cava nog, denk ik. Enkel heeft hij vorige nacht een accidentje gehad en stond er een plasje vlak naast en onder de kattenbak. Dat is de eerste keer in alle jaren dat hij dat voorheeft. Nu ja, als het dat maar is.
Voor de rest nog altijd zijn schattige, snoezige zelf. 😍
 
Sinds zaterdag hebben wij ook 2 nieuwe huisgenootjes.

Filou is de oudste en met zijn 4 kg op 5,5 maand al een stevig bazeke. Verder is hij duidelijk het watje van de 2, of toch zolang hij denkt in de gaten gehouden te worden. Na 2 dagen onder de zetel te wonen, begint hij nu echt wel los te komen en wordt hij meer en meer de knuffelaar die we bij de fokster leerden kennen.

Pixel is 3,5 maand en 1 brok energie en schattigheid. Het is een enorme deugniet en speelvogel, maar ze geniet ook van momentjes tegen iemand aan gekropen in de zetel.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan