Heb jij een kat?


  • Totaal aantal stemmers
    215
Uw meubels kan nog meevallen hoor 😛 hoort er veel horror verhalen over maar die 2 bij men ouders zetten zelden of nooit hun nagels en de mijne hier thuis ook ni 😎

ivm het vuurwerk vorige pagina, mijne reageert daar amper op. Die zal wel is recht schieten als ze hier ne luide knal afsteken zoals voorbije dagen een paar keer maar die wordt nu hysterisch 😁 donder en bliksem vant zelfde tenzij t ne heel luide knal is da ge er zelf ook van verschiet
 
De mijne heeft nog nooit zijn nagels in de leren zetels gezet en ook niet in de gordijnen. In de (gelukkig niet meer gebruikte) stoffen zetels heeft hij zich wel genoeg uitgeleefd. :p
 
ivm het vuurwerk vorige pagina, mijne reageert daar amper op. Die zal wel is recht schieten als ze hier ne luide knal afsteken zoals voorbije dagen een paar keer maar die wordt nu hysterisch 😁 donder en bliksem vant zelfde tenzij t ne heel luide knal is da ge er zelf ook van verschiet
Hier hetzelfde.
Donder = meh,
Vuurwerk = meh,
Deurbel = op haar hoede zijn / grommen,
Deurbel en onbekend volk komt binnen = vlucht naar de verst mogelijke verstopplaats. :unsure:
 
Onze Beli krabt ook niet aan de lederen zetels maar ze staan ondertussen wel vol krassen van de spurtjes die hij zet 😝
Bij onze vorige poes was dit totaal niet het geval, dat was een propere die nergens schade had gemaakt. Deze stak haar wel weg als er volk over de vloer kwam maar Beli komt nieuwsgierig goeiendag zeggen.
 
Mijn katten vinden de deurbel ook verschrikkelijk.

Wij hadden een kerstfeestje en mijn schoonvader die last heeft van zijn rug wilde een blokje om wandelen omdat dit soms hielp voor zijn rugpijn. Hij weigerde om een sleutels te lenen.... Bij terugkomst belt hij natuurlijk aan.... De katten natuurlijk weer helemaal gestresseerd.

Potentiël is dat wel een beetje mijn schuld 😅 over het algemeen wordt ik super enthousiast als de deurbel gaat omdat deze 9/10 gebruikt wordt door bezorgers 🙈
 
Vandaag eens gaan kijken naar deze pittige jongedame bij de opvang. Niet schuw, maar wel een beetje op haar hoede bij nieuwe mensen. Na een half uurtje al danig ontdooit, en na 45 minuten kon ik haar gewoon oppakken en duwde ze haar hoofdje al in mijn gezicht... ik denk dat er een match is.
py8FMLv.jpeg
 
Succes :D

Een van die van mij heeft ineens besloten dat hij Royal Canin anti haarbal toch maar niets vind ook al heeft hij samen met de andere kat die snel last heeft van haarballen heel de vorige zak opgegeten 🙄
Hoe herkenbaar.

Hier zijn ze recent ziek geweest en sindsdien is dat een ramp hier. Alleh, droogvoer veel minder, maar qua natvoer zijn ze zo ineens heel wispelturig.
 
Hoe herkenbaar.

Hier zijn ze recent ziek geweest en sindsdien is dat een ramp hier. Alleh, droogvoer veel minder, maar qua natvoer zijn ze zo ineens heel wispelturig.

Mijn kat is ook gestopt met het te eten van die specifieke brokken na ziek te zijn geweest 🤔.
 
Terug
Bovenaan