Heb jij een kat?


  • Totaal aantal stemmers
    215
Jules is gisteren slecht neergekomen op zijn poot.
Sindsdien loopt hij mank en "schreeuwt" hij geregeld van de pijn.
En ik kan dat zo slecht aanhoren hé. Mijn vrouw pakt hem nu altijd op, want ik heb schrik dat ik hem ga pijn doen 🙈
Maandag eens foto's laten nemen.
 
Is dit nu een topic verwijzend naar dat andere forum waar de naam me nu niet direct te binnen schiet?
xGHbMVa.gif

Dit is onze blauwe rus, 4 jaar oude kater. Oversociaal, vocaal aanwezig maar vooral heel laidback

 
@Wilcao Die eerste foto, tussen de trap, héél herkenbaar. Dat koppeke is wel goud waard. 😂

Die van ons zit meestal op een trede waar ik haar nog net met mijn hand kan aanraken, om dan met haar poot te "dabben" naar mijn hand:

131602585_931167804081601_2513794988720581877_n.jpg
Haha, dat vinden ze allemaal leuk geloof ik. Handen vangen op de trap :ROFLMAO:.

Ook een mooi beestje trouwens!
 
Heeft iemand tips om de gulzigheid tegen te gaan? Huubke eet tegenwoordig zo snel dat hij erna bijna moet braken. Hij krijgt kvv, dus zo'n spelvoerbak is geen optie.
 
Heeft iemand tips om de gulzigheid tegen te gaan? Huubke eet tegenwoordig zo snel dat hij erna bijna moet braken. Hij krijgt kvv, dus zo'n spelvoerbak is geen optie.
Toulouse heeft dat alleen bij natvoer (krijgt ze alleen een kleine portie 's ochtends van), maar niet bij brokken. Kan je niet overschakelen naar brokken voor kittens?
 
Toulouse heeft dat alleen bij natvoer (krijgt ze alleen een kleine portie 's ochtends van), maar niet bij brokken. Kan je niet overschakelen naar brokken voor kittens?
We willen het graag houden bij kvv. Onze fokker had dat ook gevraagd omdat dit het beste voor de katten was volgens hun.
 
Heeft iemand tips om de gulzigheid tegen te gaan? Huubke eet tegenwoordig zo snel dat hij erna bijna moet braken. Hij krijgt kvv, dus zo'n spelvoerbak is geen optie.
Wij hebben een antischrokbak gezet en dat hielp. Geen spelbak ofzo, daar is hij niet slim genoeg voor. :D
 
Wij hebben een antischrokbak gezet en dat hielp. Geen spelbak ofzo, daar is hij niet slim genoeg voor. :D
Eens opzoeken. De fokker zei me ook om eventueel het eten bevroren te geven, dan moet hij meer moeite doen.
Onze kat heeft daar ongeveer één keer per week last van. Is nu weer behoorlijk aan 't aankomen, wordt iedere winter 1 kg zwaarder (+-4 kg dan), in de lente vliegt dat er dan weer af.

p3956997916-4.jpg
Ook een mooi beestje!
 
Hier nog geen kat, maar nadat ik verhuisd ben zou ik graag eentje adopteren. Voorlopig wordt het weer een appartement, dus het zal een kat moeten zijn die geschikt is om binnen te blijven.

Zijn er katten die gewoon op een balkon blijven zonder eraf te gaan/vallen of ben ik nu te naïef?
Er was ooit iemand uit een dierenasiel die mij vertelde dat katten niet geneigd zijn om naar beneden te gaan als het niet te hoog is of zoiets. :)thinking:)
 
Hier nog geen kat, maar nadat ik verhuisd ben zou ik graag eentje adopteren. Voorlopig wordt het weer een appartement, dus het zal een kat moeten zijn die geschikt is om binnen te blijven.

Zijn er katten die gewoon op een balkon blijven zonder eraf te gaan/vallen of ben ik nu te naïef?
Er was ooit iemand uit een dierenasiel die mij vertelde dat katten niet geneigd zijn om naar beneden te gaan als het niet te hoog is of zoiets. :)thinking:)
7zS4C.gif
 
Terug
Bovenaan