Heb jij een kat?


  • Totaal aantal stemmers
    215
Nog eentje van paar jaar geleden voor de koudere tijd van het jaar.

2-B3332-DF-0-CAA-4518-BE2-D-ACC602-E3-D7-ED.jpg
 
Gaston is supercool! Zo'n volledige zwarte kat en dan die naam, zalig. Mijn bijna 16-jarige Miko doet een high paw naar de andere opa.
 
Yep. Supercool is ie idd :).

Voordelen:
- Zo goed als nooit ziek (hout vasthouden). Hij is nog heel snel en springt nog vlot van hier naar daar.
- Heeft nog nooit in de gordijnen oid gehangen.
- Heeft nog nooit ergens zijn gevoeg gedaan waar het niet mag.
- Heb hem afgeleerd de trap op te gaan dus hij komt nooit naar boven. Wat handig is om een propere slaapkamer en badkamer te blijven hebben.
- Zit aan de ontbijttafel 's ochtends meteen braaf op mijn schoot en ligt 's avonds altijd naast of op mij in de zetel.

Nadelen:
- Heeft niet graag dat je hem vastpakt en durft soms nogal snel krabben of bijten.
- Springt angstig weg onder een zetel of in een ander hoekjes als hij de deurbel of vreemde mensen hoort (hoewel dat niet echt een nadeel hoeft te zijn).
- Dat ik er serieus aan gehecht ben en er ga van afzien als hij er niet meer moest zijn.
 
Onze Jules, ondertussen 5 jaar oud. Eerste maand dat hij bij ons was, hebben wij hem de ganse maand bijna niet gezien. Kwam enkel onder de zetel uit 's nachts om te eten/drinken/kattenbak te gaan. In niet zo'n goeie omstandigheden bij ons binnen gehaald.
Ondertussen heel sociaal geworden en zie ik dat beestje enorm graag.
Altijd honden gehad, nooit katten, maar ik ben veranderd in een kattenmens :D

14559973_768529833290311_6007806315429585891_o.jpg
 
Huubke vond ik ook zo'n zalige naam, de kat van @Wilcao. Maar wacht totdat je hem ziet, ik denk dat ik @xAnyana dan bijeen moet vegen.
Huubke begint wat arrogant te worden of hij is aan het puberen (nu bijna 5 maanden).

Vorige week zondag was hij niet zichzelf. Veel te rustig. We wisten dat hij een wondje had aan zijn pootje, maar het was erger geworden en had er blijkbaar veel last van. Hij had al eens kattenbakkorrels die aan zijn pootje bleven plakken en de dierenarts denkt dat zo een wondje is gekomen en dan is ontstoken. Nu wat medicatie is hij weer helemaal de oude en springt hij weer rond. We hebben de Aveve korrels ook verwisseld voor houtpellets en een PeeWee bak aangeschaft. Dus hopelijk helpt dat.

Ook een noobvraagje, kun je geen foto's posten rechtstreeks van je gsm? Moet je persé via een uploadsite werken?
 
vertraging bij onze beestjes... ze worden pas 10 januari gesteriliseerd en mogen dus pas vanaf 16/1 bij ons komen wonen.
 
Ook maar eens posten :)

Wij hebben twee katten.
Daantje is een 20jarige fiv positieve kat dat we een 5tal jaar geleden geadopteerd hebben.


Dropje (om in thema te blijven) is ondertussen 3 jaar, als kitten geadopteerd uit het asiel om onze oude kater nog wat actief te houden :)

 
Terug
Bovenaan