Katten

Heb jij een kat?

• Totaal aantal stemmers
    262
Gaan nog een nieuwe kitten adopteren. Onze Noa is nog te jong om al alleen achter te blijven.

Rip Nalake, zo harteloos vermoord :(
Ik weet niet wat er gebeurd is (en misschien wil ik dat niet weten als je het zo zegt :unsure:) , maar veel sterkte! :(

EDIT: heb het al opgezocht... Was weer te denken. Triestig. :mad::(

Kan je eigenlijk zonder probleem daar een andere kitten bijplaatsen?

la question jambon.

We gaan moeten zien hoe hij er op gaat reageren maar ik vermoed dat dat wel ok gaat zijn. Noa is totaal niet aggressief naar andere katten toe. Heb dat beest nog nooit weten blazen. Hij is ook nog maar 1 jaar oud, dus een jong dier bijplaatsen gaat volgens mij wel lukken.

Heb onze wijkagent gebeld. Ze gaan het meenemen in hun werkgroep dierenwelzijn en een bevraging doen in de buurt wss

Heb onze wijkagent gebeld. Ze gaan het meenemen in hun werkgroep dierenwelzijn en een bevraging doen in de buurt wss
Benieuwd of dit iets gaat uithalen... Echt zo triestig.
Kat van mijn nicht is jaren geleden zo ook vergiftigd. Een mens zou zijn kat echt niet meer durven buiten laten.

Na het overlijden van onze oude kater hier ook opnieuw een kat in huis gehaald. De eerste dag lag ze al op mijn schoot te slapen 🥰
Onze andere kat is wel nog geen fan maar dat komt nog wel goed.
IMG-20211111-152248.jpg

254834475-269534951734714-8224241856624874346-n-1.jpg

Als mijn kat echt naar buiten zou willen, leer ik hem om aan een tuigje te wandelen zodat hij op een veilige manier van de buitenlucht kan genieten. Mijn katten zijn allemaal angsthazen en zodra ze een pootje buiten zetten willen ze zo liefst mogelijk snel terug naar binnen 😁
Mijn ouders hebben altijd katten gehad en dit zou gewoon onmogelijk zijn geweest. Die katten moesten naar buiten, die stonden gewoon smachtend voor het raam of de deur naar buiten te staren, en probeerden met elke gelegenheid naar buiten te vluchten (terwijl ze binnen nochtans hopen ruimte hebben). Eénmaal buiten vlogen ze rond gelijk halve gekken, bomen inklimmen, op het tuinhuis klauteren, in struiken jagen, ...
Dan is het ronduit zielig om ze binnen opgesloten te houden en ook onnatuurlijk voor die beesten.

Terug
Bovenaan