De stroming kan veel sterker zijn dan iemand kan zwemmen. Afstand maakt dan totaal niet uit.Dan misschien niet al zwemmend (hangt af van de afstand toch) maar met hun onderwaterscooters bvb.
Met een scooter verander je heel de context he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De stroming kan veel sterker zijn dan iemand kan zwemmen. Afstand maakt dan totaal niet uit.Dan misschien niet al zwemmend (hangt af van de afstand toch) maar met hun onderwaterscooters bvb.
Volledig naast de kwestie tegenover wat ik wil zeggen. Maar ik ga het echt geen tien keer herhalen...Als het allemaal zo makkelijk is, stel ik voor dat je volgende keer (if there is one) eens mee doet en ons toont dat het allemaal maar slappe koffie is.
Bij de scooters ging het over een reële situatie die tijdkritisch is...Tegen de stroming van de zee in zwemmen lukt u misschien voor 100m. Ge kunt dat echt nooit 3km lang doen (als er wat stevige stroming is, geraak je zelfs helemaal niet vooruit). Je klaagt hier dat ze niet echt moeten zwemmen om dan af te komen dat ze ook onderwaterscooters hadden kunnen gebruiken. Dan snap ik de essentie van uw post toch niet echt hoor.
Iemand die weet/kan schatten hoeveel extra afstand ze nu hebben moeten afleggen doordat ze ± één minuut later in het water sprongen?
Dat schip, de Castor, kan max 40 km/u varen dus pakt +/- 600 meter als het effectief 40 was natuurlijk, wss was dat wat trager dat die voeren.
Ik had hetzelfde gevoel.bij de pre-briefing werd de opdracht voorgesteld alsof ze bij manier van spreken al blij mochten zijn als ze levend uit het water gingen komen...) wat uiteindelijk niet zo bleek te zijn én de uitvoering ook nog eens een een rommeltje was
Ofwel... Waren ze allemaal stikkapot toen ze aankwamen en was het veel zwaarder dan het op beeld lijkt?Ik had hetzelfde gevoel.
Ofwel hebben ze de opdracht op voorhand teveel opgeblazen ofwel hebben ze de opdracht knullig in beeld gebracht, waardoor de inspanning minder waarneembaar was.
Ja dat is wat ik dus zeg in het 2e gedeelte van mijn bericht.Ofwel... Waren ze allemaal stikkapot toen ze aankwamen en was het veel zwaarder dan het op beeld lijkt?
Echt niet makkelijk hoor dit programma. Wil jou en de andere sofasoldaten het nog wel zien doen. Zal rap Kamp Waas zijn.Volledig naast de kwestie tegenover wat ik wil zeggen. Maar ik ga het echt geen tien keer herhalen...
Om een vijandige eenheid te zien die 1 km over de kustlijn wandelt (dus pakweg 15 minuten) heb je niet een wachtpost nodig per 100m. Fly zei zelf dat ze moesten terugzwemmen wat er getreuzeld werd. Niemand werd gevraagd tegen een stroming in te zwemmen, het strand lag namelijk met de stroming mee, ze moesten alleen zijwaarts op de stroming zwemmen. Maar ze hebben niks gezwommen, zelfs niet geprobeerd, omdat iemand zeeziek was al vanaf het moment ze uit de boot sprongen.Het tweede deel was niet gericht op jou.
Wat wel gericht was op jou is dat je denkt dat een land een wachtpost heeft op elke honderd meter van zijn kustlijn.
Je weet vast wel dat dat inderdaad niet de slimste uitspraak was.
En ook nog eens denken dat je de stroming niet te kiezen hebt. Uiteraard nemen ze zulke zaken wel mee in rekening. Zeker wanneer een land een lange kustlijn heeft. Of denk je dat ze ook aan wal gaan wanneer de zee terugtrekt? Die bikkels van de SF moeten toch tegen de stroming kunnen inzwemmen natuurlijk!
Een snedige commentaar dat gezond verstand nu eenmaal niet iedereen gegeven is, zal ik maar achterwege laten. Of ik maak me misschien nog eens vierkant belachelijk.
Enerzijds vond ik het ook allemaal er wat slapper uitzien dan ze op voorhand hadden aangekondigd. Anderzijds kan je het ook gewoon niet inschatten als je er zelf niet was. Op camera ziet alles er altijd makkelijk uit.
zijn jullie nog nooit op reis geweest ofzo?Om een vijandige eenheid te zien die 1 km over de kustlijn wandelt (dus pakweg 15 minuten) heb je niet een wachtpost nodig per 100m. Fly zei zelf dat ze moesten terugzwemmen wat er getreuzeld werd. Niemand werd gevraagd tegen een stroming in te zwemmen, het strand lag namelijk met de stroming mee, ze moesten alleen zijwaarts op de stroming zwemmen. Maar ze hebben niks gezwommen, zelfs niet geprobeerd, omdat iemand zeeziek was al vanaf het moment ze uit de boot sprongen.

Ofwel is Lode niet gewoon van veel te wandelen.Het lijkt inderdaad minder zwaar dan vorig seizoen. Maar als ze dan Lode zijn voeten toonden ... dan denk ik dat het maar schijn is hoor