Schijnt dat Kaat zijn zus is, maar zeker zijn we nog niet.Die heeft nog broers en een zus ook?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schijnt dat Kaat zijn zus is, maar zeker zijn we nog niet.Die heeft nog broers en een zus ook?
Ik heb ook een trui van Oxford.Dit is de familie Borstlap. Twee broers, twee zussen. De andere zus heeft blijkbaar op Princeton gezeten.

Lol, ik had zelfs niet gezien dat ze een t-shirt droeg met Princeton op. Stond op haar profiel.Ik heb ook een trui van Oxford.![]()

GelukkigZoals reeds eerder opviel, is Sara duidelijk het baasje.
Die deed alles zelf en die 6 echte SF’ers legde hij tussen zijn boterham, de Jan.Ja met Jan Dolfijn was deze missie gewoon geslaagd geweest!
Inderdaad. Zelf alleen maar gemaft en geen hol gedaan.Oei daar zakt de wonderboy door mand en dan nog de schuld op iemand anders steken.
En ondanks dat allemaal gaan ze heel waarschijnlijk niemand meer naar huis sturen aangezien ze dan te weinig deelnemers hebben voor een programma.het maakt gedurende 3 afleveringen niet uit wat er nog gebeurt iedereen is geslaagd, te laat afspringen, zee-ziek, niet willen zwemmen, collectief in slaap vallen, geen foto’s, mislukte foto’s, een camera op statief dat voor uw neus staat niet zien, nog eens collectief in slaap vallen, een leider die geen leider is… het maakt allemaal geen ruk uit. Ik vraag me af wat die kandidaten dan denken die er de eerste afleveringen uit lagen omdat ze van de 8 oriëntatiepunten er 1 niet konden vinden of omdat ze betweterig overkwamen.
Dat heeft de Fly gezegd een paar afleveringen terug. Bij de eerste groepsopdracht zat ze te veel op de achtergrond. Misschien hieldt ze haar bewust in omdat er al genoeg baas aan het spelen waren? Maar nu overduidelijk dat zij de leader moet zijn en ook kan zijn.Waarom hebben ze haar niet teamleader gemaakt?