Kamp Waes - Seizoen 2

Die gevangenname is toch ook echt belachelijk in scene gezet in een poging spanning op te wekken. Alsof Dries en Kaat iets kunnen doen tegen zes fitte SF'ers (in een tv-programma, het is niet echt overleven).
Waes: "Kaat heeft nog een wapen kunnen nemen maar dat stopt het team niet"
Wat moest ze doen, ze neerschieten :rofl:

het maakt gedurende 3 afleveringen niet uit wat er nog gebeurt iedereen is geslaagd, te laat afspringen, zee-ziek, niet willen zwemmen, collectief in slaap vallen, geen foto’s, mislukte foto’s, een camera op statief dat voor uw neus staat niet zien, nog eens collectief in slaap vallen, een leider die geen leider is… het maakt allemaal geen ruk uit. Ik vraag me af wat die kandidaten dan denken die er de eerste afleveringen uit lagen omdat ze van de 8 oriëntatiepunten er 1 niet konden vinden of omdat ze betweterig overkwamen.

het maakt gedurende 3 afleveringen niet uit wat er nog gebeurt iedereen is geslaagd, te laat afspringen, zee-ziek, niet willen zwemmen, collectief in slaap vallen, geen foto’s, mislukte foto’s, een camera op statief dat voor uw neus staat niet zien, nog eens collectief in slaap vallen, een leider die geen leider is… het maakt allemaal geen ruk uit. Ik vraag me af wat die kandidaten dan denken die er de eerste afleveringen uit lagen omdat ze van de 8 oriëntatiepunten er 1 niet konden vinden of omdat ze betweterig overkwamen.
En ondanks dat allemaal gaan ze heel waarschijnlijk niemand meer naar huis sturen aangezien ze dan te weinig deelnemers hebben voor een programma.

Pff, saaie aflevering, ik had echt verwacht dat minstens de helft van de aflevering naar de gevangenname ging. Hadden ze te weinig beeldmateriaal ofzo dat ze het zo gingen uitrekken ofwat?

En ze zeggen dan dat de gevangenname een les voor de toekomst is maar de andere 3 sparen ze daar dan wel van. Hoe gaan ze die les dan leren, tenzij ze al gebuisd zijn.

Ik vond eigenlijk dat Jolan daar weinig schuld heeft aan het terug in slaap vallen. Oké, hij had uit zijn slaapzak moeten kruipen, maar vlak voor er een nieuw stuk van de missie begint "hey, sta is op, ik ga slapen"... Iedereen weet dat ge toch al ff wakker moet zijn voor ge niet gewoon terug in slaap knalt. Ik zou toch verwachten dat je op zijn minst wakker blijft tot hij wat activiteit toont...

Wat ik mij wel blijf afvragen is dat Fly een paar afleveringen zelf al had aan gegeven dat ze Kaat beter niet teamleader zouden maken omwille van haar jonge leeftijd oa. en dat dan toch gedaan hebben. Je ziet dat ze het daar bij het rechte einde hadden dat ze te onervaren is in alles. Tis gewoon teveel op een te korte periode voor zo'n jong meisje.

Terwijl voor ons thuis hier, Sara toch wel een pak straffer overkwam als anderen, zeker sinds een paar afleveringen geleden. Ook met Jan toen. Zij zat juist en hield vol. Ook haar achtergrond van spoedarts hadden ze bij de SF precies toch wat meer rekening moeten houden denk ik. Die zijn het gewoon om onder druk en slaapdeprivatie te moeten werken. Waarom hebben ze haar niet teamleader gemaakt?

Je zag deze aflevering gewoon dat ze heel dat team draagt en leidt. Dan ben ik toch ergens benieuwd naar de redenering van de SF om haar niet meteen in die rol te steken. Achteraf is het mss makkelijk vanuit mijne lamme zetel, ik weet het, maar zowel mijn vrouw als ik hadden het eerder al gezegd dat ze Kaat niet als teamleader mochten aanduiden maar wel Sara.

Ik vond het wel een leerrijke aflevering. Dat inslapen is indd onvergefelijk maar begint er zelf maar is aan...

Laatst bewerkt:
Waarom hebben ze haar niet teamleader gemaakt?
Dat heeft de Fly gezegd een paar afleveringen terug. Bij de eerste groepsopdracht zat ze te veel op de achtergrond. Misschien hieldt ze haar bewust in omdat er al genoeg baas aan het spelen waren? Maar nu overduidelijk dat zij de leader moet zijn en ook kan zijn.

Kaat die als leader een opdracht binnenkrijgt, het enkel doorstuurt en gaat slapen. Slaap te kort doet natuurlijk veel, maar ik denk dat ze niet graag haar taak deed.

Terug
Bovenaan