ÉÉN Kamp Waes - Seizoen 2

Cyrano.ak

Member
Boris Vermmeersch
BEELDEND KUNSTENAAR / FOTOGRAAF

Dries Borstlap
MASTERSTUDENT ROBOTICA & RUIMTEVAART

Emma De Nys
LERARES LAGER ONDERWIJS

Youssef Challouki
THAIBOKSER / LERAAR SECUNDAIR ONDERWIJS

Eva Stassijns
GEWICHTHEFSTER

Jan Syryn
IT-ONSULTANT

Gudrun Hespel
INFLUENCER / PSYCHOLOOG / PERSONAL TRAINER / ONDERNEMER

Ilias Thomas
MOTARD BIJ DE POLITIE

Jef Geerts
CREATIEF DIRECTEUR MARKETINGBUREAU

Jolan Strobbe
JONGERENBEGELEIDER

Julien Eggermont
RUGBYSPELER / STUDENT SPORTMANAGEMENT

Kaat Borstlap
STUDENT BODEM-WATER-ATMOSFEER

Lode Lemmelijn
KINESITHERAPEUT

Mohamed Zerri
FINANCIEEL CONSULTANT

Sara De Boey
ORTHOPEDISCH CHIRURG (IN OPLEIDING)
 
:puke: Is mijn spontane eerste reactie bij zo'n lijstje :unsure:


Exact. Nu, laat de verrassingen maar komen. Ik had er nog graag wat fitness boys tussen gezien die bij de eerste de beste proef keihard falen..
 
Eindelijk, lang naar uitgekeken!

Toevallig is het dit jaar ook opnieuw mogelijk om als burger rechtstreeks bij de Special Forces te solliciteren. Inschrijven kan vanaf 1 dag na de eerste uitzending :sneaky:

De fans kan ik ook de Nederlandse variant 'Kamp van Koningsbrugge' aanraden. Mijn indruk is dat de selectie bij de Nederlandse Special Forces toch nog zwaarder is als bij ons. Al denk ik dat de TV-variant maar een lauw afkooksel is van de echte selectie. Zou eens willen zien hoeveel er nog overblijven als alle kandidaten ook de Tender Feet moeten doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
:puke: Is mijn spontane eerste reactie bij zo'n lijstje :unsure:

Dries & Kaat vermoedelijk broer en zus? Lode Lemmelijn, broer van? Kga wel kijken, het eerste seizoen was alles samen best leuke TV.
Ja, maar ik vind het wat onterecht dat influencer op plaats 1 staat. Ze heeft haar eigen fitness en bijhorende trainings opgericht. Het influencer stukje is daar een deel van.
Ze is trouwens de dochter van Peter Hespel. Inspanningsfysioloog en hoogleraar bij de KUL. Maar ze heeft liever niet dat die link nog wordt gelegd..

Dries en Kat zijn inderdaad broer en zus.

Lode is broer van Ward.
 
Wel benieuwd naar die Youssef Challouki in de milling, als hij daar geraakt natuurlijk.
Mja, die gaat gewoon goed kunnen verdedigen en ook punches uitdelen. Maar doordat hij zo uitgeput zal zijn vs een frisse tegenstander, zullen de punches niet vree aankomen..
(bedoeling van die test is kijken of je je nog gaat verdedigen als je moe bent, dat aspect zal bij hem wel okay zijn dus een overbodige proef voor hem)
Ben benieuwd of ze het concept wat hebben aangepast zodat vrouwen er langer kunnen inblijven. Was wel een leuk programma, dus looking forward!

Ik denk dat Dries Borstlap ver gaat geraken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga me sowieso weer ergeren aan de ego'tjes, of ervan smullen als die gaan bleiten.

Zoals meneer 'pijn is fijn maar met een p'
 
Voor de eerste aflevering zijn de kandidaten al goed op de hoogte. Afwachten of ze verder dit seizoen nog "verrast" worden.
 
Terug
Bovenaan