ÉÉN Kamp Waes - Seizoen 2

Ik denk dat we het allemaal wat overanalyseren - het is tot slot slechts een tv programma. Primair doel entertainment, secundair doel reclame voor het leger. Die doelen zijn wat mij betreft wel gehaald. De echte SF-opleiding heeft andere doelen, en zal dus veel en veel dieper onderbouwd zijn.

Missie geslaagd, allemaal nog eens goed janken en klaar. :tongue:
 
Uiteindelijk is het gewoon een entertainment programma en daar zijn ze op zich wel in geslaagd. De rol van Tom Waes is gewoon om het kijkcijferaantal te verdubbelen en alles wat extra op te blazen met uitspraken zoals "Wow", "Geweldig", "Amaai", "Da meende nie", "Nie te doen", "Wa een familie die Borstlappen", ...
 
Uiteindelijk is het gewoon een entertainment programma en daar zijn ze op zich wel in geslaagd. De rol van Tom Waes is gewoon om het kijkcijferaantal te verdubbelen en alles wat extra op te blazen met uitspraken zoals "Wow", "Geweldig", "Amaai", "Da meende nie", "Nie te doen", "Wa een familie die Borstlappen", ...

En "hallo ik heb een zeilboot" :rofl:(de ideale wereld fragment)
 
Uiteindelijk is het gewoon een entertainment programma en daar zijn ze op zich wel in geslaagd. De rol van Tom Waes is gewoon om het kijkcijferaantal te verdubbelen en alles wat extra op te blazen met uitspraken zoals "Wow", "Geweldig", "Amaai", "Da meende nie", "Nie te doen", "Wa een familie die Borstlappen", ...
En misschien ook als rol van programmamaker.
Want laat ons ook eerlijk zijn, hij helpt mee aan het maken van dat programma. Hij heeft dus ook een rol achter de schermen.
Of mensen denken toch niet werkelijk dat de productie en Waes niet op voorhand minutieus weten wat er wanneer gaat gebeuren?
 
“Ze plasten op mijn slaapzak en sloegen me”: ook jonge militair Romain (21) werd mishandeld op infanterieschool in Aarlen


Wapenhandel, bezemstelen in reten, branden wc papier in de reet terwijl ze ad fundums trekken, … Nogal initiaties in ons leger!

Eens zien of Dries ook ‘Kamp Aars’ had overleefd!!
 
  • Unsure
Waarderingen: Z2H
“Ze plasten op mijn slaapzak en sloegen me”: ook jonge militair Romain (21) werd mishandeld op infanterieschool in Aarlen


Wapenhandel, bezemstelen in reten, branden wc papier in de reet terwijl ze ad fundums trekken, … Nogal initiaties in ons leger!

Eens zien of Dries ook ‘Kamp Aars’ had overleefd!!
ik denk dat ge twee incidenten aan't verwarren zijt
 
Terug
Bovenaan