ÉÉN Kamp Waes - Seizoen 2

De irritantste van den hoop, Ilias, is al naar huis.
Je weet op voorhand dat de bergham run gaat komen en toch falen er nog op.
 
Ze leverden blijkbaar 4-5 übermenschen af aan de maatschappij, die ouders verdienen net een onderscheiding van jewelste. :unsure:
Maar hun jongste dochter is overduidelijk diep ongelukkig omdat ze moet opboksen tegen 4 man die duidelijk als beter aanschouwt worden in het gezin...
 
De irritantste van den hoop, Ilias, is al naar huis.
Je weet op voorhand dat de bergham run gaat komen en toch falen er nog op.
Al die schijnbare moeite doen en nog falen om inspecteur te worden… Los van het feit dat hij fysiek heeft gefaald was die al lang gedoemd om te mislukken als operator.

Gaf me instant een irritante vibe. Zo type die heel veel wilt zijn en eigenlijk quasi niks kan. Of het aan toewijding of onkunde ligt laat ik in het midden. Maar ondanks ziekte twee weken eerder moet je die Bergham run nog steeds aankunnen. Dat ligt puur aan voorbereiding en dat heb je helemaal zelf in de hand. Heeft misschien getraind voor de insta foto ipv de proeven.
 
"Wat is het grootste probleem dat je ooit al hebt meegemaakt?"
"Optimistisch blijven in mijn jeugd terwijl ik moest opgroeien met Dries en 2 anderen zoals Dries en daardoor altijd de slechtste te zijn in wat je doet"...
Dat is toch vooral druk die ze zichzelf oplegt? Wij weten toch niet dat ze haar in de familie als de "domste" bestempelen?
Ze doet het prima in de testen, en toch zit ze zelf altijd te zeggen dat haar broer het nog beter doet. Nergens voor nodig kind.
 
Gaf me instant een irritante vibe. Zo type die heel veel wilt zijn en eigenlijk quasi niks kan. Of het aan toewijding of onkunde ligt laat ik in het midden. Maar ondanks ziekte twee weken eerder moet je die Bergham run nog steeds aankunnen. Dat ligt puur aan voorbereiding en dat heb je helemaal zelf in de hand. Heeft misschien getraind voor de insta foto ipv de proeven.
Het feit dat hij daar op het laatste stapt ipv trager loopt.. dat is toch al mentaal plooien?
 
Er is een interview verschenen met Dries en Kaat:
Hun moeder had het idee geopperd en dan hadden ze zich ingeschreven. De andere broer zat in Canada en was slechtgezind dat die niet was betrokken. Maar mss is 3 siblings wat van het goede te veel 😅
 
Het feit dat hij daar op het laatste stapt ipv trager loopt.. dat is toch al mentaal plooien?
Dat intake interview sprak al boekdelen. Onvolwassen geest. En zei ook dat hij vaak ‘net niet’ iets haalde. Toen wist ik genoeg. Die training is zo zwaar, dat is voor mensen die misschien eens iets net niet hebben gehaald en vervolgens keihard begonnen te werken om het wél te halen en daar dan uiteindelijk lessen uit hebben getrokken.

Ik vond het echt heel gek dat die inspecteur examens verschillende keren heeft gefaald al.

Dat is niet gemakkelijk maar ligt zeker binnen de mogelijkheden van de gemiddelde mens mits inspanning. Ik ken veel mensen die vanuit een underdog positie dat hebben gehaald.
 
Al die psychoanalyse 't zal wel goed zijn hoor. Diep ongelukkig die Kaat. Oké dan.

Door de band haal je de afvallers er in de eerste aflevering uit door te kijken naar het aantal schermminuten. Toen ze begonnen aan dat uitgebreid interview met die agent wist ik het al.

Ik stoorde mij eigenlijk wat aan hoe de vergelijking met de eerste groep kandidaten werd gemaakt om te illustreren hoe goed deze groep dan wel is. Die Bergham Run was een totaal onbekende factor in seizoen 1. De prestaties tussen die groepen kan je niet vergelijken. Voorbereiding geeft een enorm voordeel.

Afwachten hoe het verder verloopt.
 
Dat intake interview sprak al boekdelen. Onvolwassen geest. En zei ook dat hij vaak ‘net niet’ iets haalde. Toen wist ik genoeg. Die training is zo zwaar, dat is voor mensen die misschien eens iets net niet hebben gehaald en vervolgens keihard begonnen te werken om het wél te halen en daar dan uiteindelijk lessen uit hebben getrokken.

Ik vond het echt heel gek dat die inspecteur examens verschillende keren heeft gefaald al.

Dat is niet gemakkelijk maar ligt zeker binnen de mogelijkheden van de gemiddelde mens mits inspanning. Ik ken veel mensen die vanuit een underdog positie dat hebben gehaald.
Als je idd nog niet door die inspecteur examens geraakt dan vraag ik me echt af waarom je dan aan zoiets zou gaan meedoen.
 
Ja eender welk programma waarin er afvallers zijn moet je tegenwoordig gewoon naar de schermminuten kijken in de eerste aflevingen en je weet meteen wie eruit zal gaan. Kamp Waes, Klopjacht, De Mol... het is eigenlijk nogal voorspelbaar op die manier.
 
Terug
Bovenaan