Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is Hanne wel al zeker dat zij niet meer de slechtste zangeres isHanne en Marthe straks "we kiezen voor de kandidaat waar wij het beste gevoel bij hebben. Ze had vandaag niet haar beste dag, maar we geloven dat ze er nog in verder gaat blijven groeien" -> Amy

Diede had dit probleemloos gedaan me dunktAmai. Toch serieus vals van mijn Juliake
Amaai nog niet maarja live-zang is maar 0.001% van K3 blijkbaarAmai. Toch serieus vals van mijn Juliake

Nooit echt de show gevolgd. Maar te oordelen op vandaag zag dat meisje er toch wel dik ok uit voor een k3tjeDiede had dit probleemloos gedaan me dunkt
Volgens mij zit Marthe gewoon in haar zetel.Hoe kunnen Marthe en Hanne zelfs kiezen?
Die staan zelf gefocust te dansen en te zingen?
Nutteloze performance dus.

Ik zou graag eens de opname van Diene willen horen/zien (want die is al opgenomen). Maar iets in me zegt dat die in de diepste kelder van Studio100 bewaard zal blijft.Diede had dit probleemloos gedaan me dunkt
Als ik eerlijk ben zingen die allemaal serieus vals dit nummer....Amai. Toch serieus vals van mijn Juliake
Ze had wel géén enkel symptoom dus volgens mij zingt ze nu wel gewoon live hoor. Niet dat het véél uitmaakt ..Volgens mij zit Marthe gewoon in haar zetel.
Zie werkelijk 0 redenen om haar live te laten zingen![]()
Hoe kan dit ook live zijn? De beste internetverbinding geeft toch minimaal een seconde vertraging... en dat is niet te zien.Volgens mij zit Marthe gewoon in haar zetel.
Zie werkelijk 0 redenen om haar live te laten zingen![]()
In begin vroegen ze haar iets en dat duurde even voor ze het gehoord had.Ze had wel géén enkel symptoom dus volgens mij zingt ze nu wel gewoon live hoor. Niet dat het véél uitmaakt ..