Slyke
Well-known member
Van mij mag Diede winnen. Veruit de knapste en kan ook nog eens het beste zingen.
Helaas... wet een GEMISTE kans is dit toch...
Zong ze misschien TE goed?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij mag Diede winnen. Veruit de knapste en kan ook nog eens het beste zingen.
Er is geen vergelijk mogelijk tussen Julia en Amy. Julia scoort op elk aspect beterOok dit was qua zang echt ondermaats (zeker op het einde)
Toch een héél stuk toonvaster. Zenuwen en stress zullen nu wel meespelen, maar eens ze in routine zit komt dat helemaal goed. Doe mij maar Julia!Ook dit was qua zang echt ondermaats (zeker op het einde)
Ja mee akkoord, maar hij moet nu Amy afwegen tov Julia en hij pusht echt richting Julia hé. Dus ik begreep zijn commentaar welEn dan Gert: 'ze piekt'
Zelfs de slechtste Diede was nog stukken beter dan dit Gertje. Waar woont dienen precies in Oostduinkerke dat ik morgen eens op zijn deur kan gaan kloppen (want de bel doet het niet)

Er is geen vergelijk mogelijk tussen Julia en Amy. Julia scoort op elk aspect beter
Zet merendeel van ons op dat podium en qua zang zal het al zelfs beter zijn dan Amy. Dat is gewoon afreusToch een héél stuk toonvaster. Zenuwen en stress zullen nu wel meespelen, maar eens ze in routine zit komt dat helemaal goed. Doe mij maar Julia!
Ik hoop het ook. Veel gaat afhangen van de thuiskijkers, want ik neem aan dat (na de eerdere commentaar) Amy de jury niet zal overleven.Doe mij maar een finale tussen Julia en Celester. Gewoon omdat ik ... Amy haar gezicht dan wel eens wil zien.