VTM K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

  • Amy

  • Celester

  • Diede

  • Julia


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE

Deze wedstrijd gaat vanavond voor alweer de 3de maal van start, deze keer met een volledig nieuwe jury bestaande uit:

Nathalia
Samantha Steenwijk
Ingeborg
Gordon

Het zal dringen worden om wie met de prijs van meest irritante jurylid zal gaan lopen. :unsure:
 
De vorige "editie" in 2015 was stiekem wel een quilty pleasure (de zoektocht, niet K3 zelf) dus ik ga alleszins ook wel volgen. Het juryconcept vind ik wel minder leuk dan vorige keer.

Benieuwd of er opnieuw kandidaten bij zitten waarvan ge meteen ziet van "dat is ze!"
 
Gordon zit daar toch totaal niet op zijn plek.

Ook wat te veel van dit soort programma's tegelijk, op vrijdag Belgium's got talent en op zaterdag dit.
 
Meh Ingeborg. Die hebben ze daar toch ook gewoon ingestopt zodat ze nog eens wat schermtijd kreeg. Die (d)rukt nu eens echt iedereen af.
 
Die kijk-box is gewoon belachelijk. Maar op zich zijn de betere wel de eerste stoelen wat mij betreft dus publiek is het met me eens :p
 
Deze aflevering zegt natuurlijk nog weinig. Wetende dat er nog een deel van die audities volgen, zijn de kandidaten met minder dan 350-400 punten sowieso al afgeschreven.
 
Laatst bewerkt:
Als de top drie bestond uit die tweede, waarvoor Gordon en Ingeborg zelfs niet hadden afgedrukt, die in die roze outfit die nu 6de is(?) en die neurowetenschapster, had ik bijvoorbeeld niet geklaagd. Ik ben het zeker niet altijd eens met het publiek. Ik hoop dat Hanne en Marthe hun vote sparen voor die blonde Vlaamse in het roze. Die zal wel afvallen, maar was echt goed.

Ah ja, pro-tip aan de venten die meekijken met hun vrouw: gewoon genoeg drinken en goed luisteren naar wat Gordon en Samantha zeggen, en naar het verongelijkte gezicht van Natalia kijken, want dan is het best nog wel leuke tv.
 
Laatst bewerkt:
Ziggy bracht tenminste kleur in de show. De meeste anderen zijn gewoon dezelfde stereotype saaie trienen zoals je er bij Studio 100 duizenden tegenkomt. :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan