Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gert wilde niet de boeman zijn dus hij had al ingefluisterd dat ze voor Celester moesten kiezen hé ..Hoe kan dit nu, hebben die kak in hun oren![]()

En de beste ligt er al uit, omdat ze altijd goed was. Je kan beter dus eens slecht zijn (of altijd). Nooit een golden ticket nodig gehad, altijd top echt belachelijk dat iemand waar alleen kattengejank uitkomt door is
Ik snap die Belgen die er op stemmen niet (zelfs als je die kent).Goh nu ze de Belgische stemmen en de Nederlandse stemmen 50/50 verdelen zal Amy altijd een voordeel hebben bij de thuisstemmers, ze moet immers haar 'thuisland'-stemmen niet delen met iemand anders.
Dat Celester als volgende gaat afvallen lijkt me duidelijk, ben wel benieuwd wie de thuisstemmers gaan kiezen deze ronde.
Ben allersinds blij dat er EINDELIJK deftige commentaar op Amy komt, want ik in haar ogen kijk hoor ik enkel een 'pieeeeeeeeeeep'.

Zou maandag toch eens naar de oorarts gaan met haar.Ik ga effe tegendraads doen. Ik kies nog altijd Amy omdat mij dochter dat de beste vind.
Hoeveel geld hebben haar fans daaraan gegeven? Gertje incluis wss

Dat denk ik inderdaad ook, met hem was het niveau toch echt een pak hoger.Moest Miguel Wiels nog mee (achter de schermen) beslissen was dit imo geen waar geweest.
Dit meisje wordt volgens u het nieuwe K3'tjeHet 'publiek' heeft gewoon iemand naar een volgende ronde gestuurd die al meteen die ronde vals opent.![]()
Niet het beste optreden voor Julia, ... maar toch nog altijd beter dan Amy ..Ook dit was qua zang echt ondermaats (zeker op het einde)