K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
En de beste ligt er al uit, omdat ze altijd goed was. Je kan beter dus eens slecht zijn (of altijd). Nooit een golden ticket nodig gehad, altijd top echt belachelijk dat iemand waar alleen kattengejank uitkomt door is

Predictabel. Ik heb/had de lotto gewonnen op voorspelbaarheid wie als eerste zou afvallen.
3 blondjes it is! Dank u Gert. :rofl:

Wie verrast is dat Diede eruit is, was natuurlijk naïef.
Amy en Julia --> Grootste fanclubs
En een jury die kiest voor Diede met Gert die met een stok zit te zwaaien? No fucking way hé! :tongue:

Ik hoop echt op Julia, want als Amy het wordt, dan luister ik nooit nog naar een K3 liedje ... mijn oren doen anders pijn!
En Gert wil ook het liefst Julia denk ik, dus volgens mij komt dat in orde ..

Goh nu ze de Belgische stemmen en de Nederlandse stemmen 50/50 verdelen zal Amy altijd een voordeel hebben bij de thuisstemmers, ze moet immers haar 'thuisland'-stemmen niet delen met iemand anders.

Dat Celester als volgende gaat afvallen lijkt me duidelijk, ben wel benieuwd wie de thuisstemmers gaan kiezen deze ronde.

Ben allersinds blij dat er EINDELIJK deftige commentaar op Amy komt, want ik in haar ogen kijk hoor ik enkel een 'pieeeeeeeeeeep'.

En de beste ligt er al uit, omdat ze altijd goed was. Je kan beter dus eens slecht zijn (of altijd). Nooit een golden ticket nodig gehad, altijd top echt belachelijk dat iemand waar alleen kattengejank uitkomt door is

Voor mij stopt het kijken hier.
Die Diede was de beste stem, de knapste (naturelle) uitstraling en het meest "kind"-vriendelijk...

Die 3 anderen waren gewoon vals en reteslecht...

Goh nu ze de Belgische stemmen en de Nederlandse stemmen 50/50 verdelen zal Amy altijd een voordeel hebben bij de thuisstemmers, ze moet immers haar 'thuisland'-stemmen niet delen met iemand anders.

Dat Celester als volgende gaat afvallen lijkt me duidelijk, ben wel benieuwd wie de thuisstemmers gaan kiezen deze ronde.

Ben allersinds blij dat er EINDELIJK deftige commentaar op Amy komt, want ik in haar ogen kijk hoor ik enkel een 'pieeeeeeeeeeep'.
Ik snap die Belgen die er op stemmen niet (zelfs als je die kent).
En enkel betalend en 'a volonte' is natuurlijk ook belachelijk en discriminatie ten top

Het 'publiek' heeft gewoon iemand naar een volgende ronde gestuurd die al meteen die ronde vals opent. 😂
Dit meisje wordt volgens u het nieuwe K3'tje
De HLN fan club heeft (massaal) gestemd hé.

Amy heeft niet zo héél véél voorsprong bij de Vlamingen als ik deze stemming bekijk én de Nederlanders stemmen vermoedelijk méér voor Julia? Dus het wordt kantje boordje én vermits Amy toch wat valser zingt dan de andere twee, gaat ze normaal gezien een aantal stemmen verliezen ?? ... Dus ik gok (nog steeds) op Julia ..

Terug
Bovenaan