K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Gert had gelukkig finaal wél door dat Amy in K3 = R.I.P. K3 was

Door de slechte zang van Amy, hadden de Nederlanders anders zowiezo massaal afgehaakt en dat kost hem centjes ...
Centjes zijn voor hem nog iets belangrijker dan zijne ... ahum ..

It is all about the money .. en de marktwaarde ..

Tot de "3 biggetjes" was het Amy, maar daarna is hij echt naar zijn backup plan gegaan ..

Hard getwijfeld om zelf mee te doen aan het programma maar omdat ik mijn zang ondermaats vond toch maar niet gedaan.

Wist ik veel dat ik daar perfect mee tot de laatste 2 zou raken maar dat mijn 2m een veel groter issue zou zijn geweest!

Hard getwijfeld om zelf mee te doen aan het programma maar omdat ik mijn zang ondermaats vond toch maar niet gedaan.

Wist ik veel dat ik daar perfect mee tot de laatste 2 zou raken maar dat mijn 2m een veel groter issue zou zijn geweest!
Haha nu weten we wie achter de schuilnaam SomeDude zit! Onze goeie vriend Luca! :rofl:

Idd, als er meer prijzen te verdelen waren dan één plekje bij K3, bijvoorbeeld ik zeg maar iets: een auto voor de tweede plek... Dan had elke andere finalist van de 10 het meer verdiend om 2e te zijn dan Amy. Zelfs Dirk.

Helaas... wet een GEMISTE kans is dit toch...
Zong ze misschien TE goed?
Beschamend gewoon.

Dat ze er wordt uit gestemd via televoting tot daar aan toe, maar dat 3 vd 4 juryleden Celester boven haar kiezen kan er bij mij echt niet in.

Hoop dat ze het nog kan maken in de muziekwereld, want dat meisje heeft meer talent in haar kleine teen dan al de rest samen.

Och ja. Persoonlijk vind ik dit toch wel K3
Het houdt niemand tegen om een LGBTQ groep op te richten.
Of ge moet de Romeo’s al onder die noemer zetten 🤣

Ge kunt vanalles zeggen maar het is vooral niet Amy haar schuld dat zij onterecht zo ver geraakt is. Het is voor haar ook triestig er was haar vast vanalles beloofd of wijsgemaakt anders geef je je job niet op na zo’n slechte eerste auditie. Zij is altijd bescheiden gebleven. Ben er zeker van dat zij een prachtige persoon is en Amy haters zouden niet mogen bestaan in deze, zelfs al wou je niet dat zij won
Ja mee eens. Ik hoop dat mensen Amy nu niet volledig gaan afbreken op social media of zo.
OK ze zong ferm vals (en dat mogen wij hier gewoon zeggen hé, dat is ook gewoon zo), maar het is niet haar schuld dat ze door het publiek en de jury tot de beste twee is gekozen. Ik zou zeggen: Laat haar gewoon met rust zodat ze deze tegenslag kan verwerken.

Verder proficiat aan Julia (niet haar beste dag, ze had serieus wat stress leek mij). En chapeau aan Celester om vandaag haar beste prestaties te leveren. Ze wist al dat ze géén kans maakte en ze leek zich vandaag voor het eerst gewoon echt te amuseren en het volledig LOS te laten.

En inderdaad Gert: Neem Diede aan voor musicals binnen studio-100. :tongue:

Beschamend gewoon.

Dat ze er wordt uit gestemd via televoting tot daar aan toe, maar dat 3 vd 4 juryleden Celester boven haar kiezen kan er bij mij echt niet in.

Hoop dat ze het nog kan maken in de muziekwereld, want dat meisje heeft meer talent in haar kleine teen dan al de rest samen.

Wel ja, dat ze maar ergens opgepikt wordt, hopelijk...
Al zal het financieel nooit zo "interessant" worden voor haar, als bij K3...

Nu ja: laat ons eerlijk zijn: de originele formatie van K3 (de allereerste) blonk nu ook niet uit qua zangtalenten :-D

Ja mee eens. Ik hoop dat mensen Amy nu niet volledig gaan afbreken op social media of zo.
OK ze zong ferm vals (en dat mogen wij hier gewoon zeggen hé, dat is ook gewoon zo), maar het is niet haar schuld dat ze door het publiek en de jury tot de beste twee is gekozen. Ik zou zeggen: Laat haar gewoon met rust zodat ze deze tegenslag kan verwerken.

Verder proficiat aan Julia (niet haar beste dag, ze had serieus wat stress leek mij). En chapeau aan Celester om vandaag haar beste prestaties te leveren. Ze wist al dat ze géén kans maakte en ze leek zich vandaag voor het eerst gewoon echt te amuseren en het volledig LOS te laten.

En inderdaad Gert: Neem Diede aan voor musicals binnen studio-100. :tongue:
Ze hebben sowieso alle drie het talent om het te maken in de showbizz.

Maar dat het een bleke met blond haar móest worden viel toch weer op. Tot daar de verandering die ze er wilden inbrengen
Enfin, al hadden ze Conner Rousseau gekozen, tf i care 😂
Studio 100 heeft nooit gezegd dat ze een verandering willen.
Dat heeft het publiek ervan gemaakt

Toen Amy nog doorging door Gert dacht ik direct: doorgestoken kaart. En toen werd het Julia, lol.

Had bij Julia altijd zo'n onstabiel duracell konijn gevoel, we zullen zien! :D

Terug
Bovenaan