VTM K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

  • Amy

  • Celester

  • Diede

  • Julia


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
In begin vroegen ze haar iets en dat duurde even voor ze het gehoord had.
Maar tijdens de zang zou alles perfect synchroon zijn + heb je kans dat de lijn uit valt.
Nee geloof ik nooit dat ze dat risico hebben genomen (voor niets)

Mij lijkt het juist gevaarlijker te zijn om te werken met een opname ipv livestream, want als er dan in de studio éven iets anders gaat dan gepland dan merkt ge dat ook vlug he.
Als men tegenwoordig al openhartoperaties kan uitvoeren dmv een videostream, dan zal een danske placeren zonder te veel lag ook niet hét grote issue zijn geweest ;)
 
Ooit al eens naar de liedjes geluisterd? Het concept is werkelijk geniaal.

Kinderliedjes met dubbelzinnige (venus)heuvels en subtropische fauna en flora.

De hoogste berg die je ooit beklom
Ben je klaar voor die grote sprong?
Onze liefde is een waterval, een waterval! Hey-ey! Wo-oh!

Inderdaad. Nooit gedacht dat er een liedje over squirten in de Vlaamse hitparade zou geraken en massaal zal meegekweeld worden door kinderen.
 
Mij lijkt het juist gevaarlijker te zijn om te werken met een opname ipv livestream, want als er dan in de studio éven iets anders gaat dan gepland dan merkt ge dat ook vlug he.
Als men tegenwoordig al openhartoperaties kan uitvoeren dmv een videostream, dan zal een danske placeren zonder te veel lag ook niet hét grote issue zijn geweest ;)
Het lijkt met toch straf om dat synchroon te krijgen hoor. Sowieso dat ze al niet live meezong (Hanne is misschien ook al een twijfelgeval).
Dat dansen lijkt me ook gewoon opgenomen te zijn, als daar iets "fout" loopt kon zij dat sowieso al niet merken he, dus dat ging er live ook nogal lullig uit zien.
 
In begin vroegen ze haar iets en dat duurde even voor ze het gehoord had.
Maar tijdens de zang zou alles perfect synchroon zijn + heb je kans dat de lijn uit valt.
Nee geloof ik nooit dat ze dat risico hebben genomen (voor niets)
Alle dansjes waren individueel opgenomen. Ik ben er quasi zeker van dat men ook opnames van bv Hanne hadden klaarstaan moest er last minute iets mislopen voor haar.
 
De meest bevreemdende gedachte van dit topic is uiteindelijk toch dat de uiteindelijke winnares geboren is in een jaar waarin de gemiddelde poster van in dit topic (mezelf inclus) in dié tijd al zoiets had van "K3, daar zijn we echt al te oud voor" :shy: :unsure:
 
"Pijnlijk duidelijk dat de zang maar bijzaak was". K3 is in eerste plaats vooral entertainment. Héél aanstekelijke (té aanstekelijke) songstructuur en drie vrolijke meisjes (waarbij de blonde steevast de knapste is, quod erad demonstrandum Julia). Die kinderen gaan er echt niet om malen dat de zangkwaliteit niet top notch is, dat is voer voor volwassenen.

Diede was inderdaad de beste zangeres, daar twijfelt niemand over. Maar ik denk dat die beter eens gaat nadenken over een solocarrière. Dan gaat die ook een pak meer ademruimte krijgen om haar eigen ding te doen, want K3 is een strak keurslijf.
Vroeger was het toch de rosse? Of vond iedereen Kathleen de knapste?

Erna was het wel Josje maar die was ook een pak jonger.
En vond eig Karen nog altijd meer hebben.

Eig is Julia de eerste die ik echt een pak knapper vind.


De beste vond ik nog altijd Diede, die straalde K3 uit vond ik. Ze had zelf iets kinds das waar. Maar dan kan ze langer mee 😆.

Vond ze ook veruit de beste zangeres. Bizar eigenlijk dat Amy het zo ver schopte. Zong echt niet zo goed. Zat qua punten na de eerste audities zelf niet in de top 20 dacht ik, maar golden ticket ntrlk.
 
Niet iedereen heeft dezelfde smaak, dus zal dat wel verschillen van persoon tot persoon.
Ik vond Kristel vroeger de knapste en bij de huidige k3 Hanne.
 
De meest bevreemdende gedachte van dit topic is uiteindelijk toch dat de uiteindelijke winnares geboren is in een jaar waarin de gemiddelde poster van in dit topic (mezelf inclus) in dié tijd al zoiets had van "K3, daar zijn we echt al te oud voor" :shy: :unsure:
De winnares heeft nooit de WTC-torens gekend... en heeft nooit in haar leven een gulden moeten gebruiken.
 

K3 gecoverd in iets dat al iets meer mijn genre is. 👩‍🎤 Gitaar mocht nog steviger, maar het is al een goed begin.

Los van persoonlijke muzieksmaak, is het ergens ook wel bewonderenswaardig hoe die liedjesschrijvers er keer op keer in slagen songs te schrijven die aanslaan en blijven hangen (vaak tot vervelends toe), ook bij mensen die geen fan zijn. Want geef toe, wie heeft er de voorbije dagen/weken nog niet spontaan "Onze liefde is een watervaaalll, heee, hooooo" lopen neuriën, zingen, ... :unsure: :p

Regi is ook zo iemand waarvan het eigenlijk wel bewonderenswaardig is hoe veel grote hits die de voorbije + 20 jaar al heeft afgeleverd en blijft afleveren , ook onder andere pseudoniemen, terwijl ge genoeg gerenommeerde wereldsterren hebt die al jaren/decennia lang moeten blijven teren op een deel oude grote hits maar er niet meer in slagen iets uit te brengen dat nog echt succes heeft bij het grote publiek (niet dat ik Regi daarom op hetzelfde niveau wil plaatsen als die wereldsterren hoor ;) )

En als zulek songs dan eens in een ander, iets minder plat, jasje worden gestoken dan blijken die ook gewoon beter te zijn dan we zouden toegeven.
 
Los van persoonlijke muzieksmaak, is het ergens ook wel bewonderenswaardig hoe die liedjesschrijvers er keer op keer in slagen songs te schrijven die aanslaan en blijven hangen (vaak tot vervelends toe), ook bij mensen die geen fan zijn. Want geef toe, wie heeft er de voorbije dagen/weken nog niet spontaan "Onze liefde is een watervaaalll, heee, hooooo" lopen neuriën, zingen, ... :unsure: :p

Regi is ook zo iemand waarvan het eigenlijk wel bewonderenswaardig is hoe veel grote hits die de voorbije + 20 jaar al heeft afgeleverd en blijft afleveren , ook onder andere pseudoniemen, terwijl ge genoeg gerenommeerde wereldsterren hebt die al jaren/decennia lang moeten blijven teren op een deel oude grote hits maar er niet meer in slagen iets uit te brengen dat nog echt succes heeft bij het grote publiek (niet dat ik Regi daarom op hetzelfde niveau wil plaatsen als die wereldsterren hoor ;) )

En als zulek songs dan eens in een ander, iets minder plat, jasje worden gestoken dan blijken die ook gewoon beter te zijn dan we zouden toegeven.
En als ik me niet vergis creëert Regi zijn liedjes eerst op gitaar om dan pas om te zetten naar elektronisch?
 
Terug
Bovenaan