VTM K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

  • Amy

  • Celester

  • Diede

  • Julia


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Wel grappig hoe zoveel mensen hier denken dat Amy en Celester het nog wel gaan maken in de showbizz. Echt absoluut niet hoor, geen van beide heeft genoeg talent voor een solocarrière...
Als Leslie Anne Poppe (die ik gewoon niet mooi vind) elke week in de boekskes kan staan, dan waarom Amy niet? :unsure:
 
Als Leslie Anne Poppe (die ik gewoon niet mooi vind) elke week in de boekskes kan staan, dan waarom Amy niet? :unsure:
Leslie Ann Poppe is bekend geworden door half in haar blote aan komen eten mee te doen. Zo kan Amy inderdaad ook bekend worden.

L A P heeft ook geen solo zangcarrière he ...
 
Leslie Ann Poppe is bekend geworden door half in haar blote aan komen eten mee te doen. Zo kan Amy inderdaad ook bekend worden.

L A P heeft ook geen solo zangcarrière he ...
Ja, je waart het woordje zang vergeten hé ;) Je sprak over een solocarrière. :tongue:
 
De chemie tussen Gordon en Ingeborg was echt een openbaring. Ingeborg deed dat briljant wel.

Rh5NMAU.jpg
 
Waarom moeten die daar eigenlijk zo nogal onthullend op het podium staan? Het is een kindergroep nog altijd he...
 
Waarom moeten die daar eigenlijk zo nogal onthullend op het podium staan? Het is een kindergroep nog altijd he...
Omdat er ook volwassenen naar komen kijken. De papa steek graag de boterhammetjes in een brooddoosje met mooie dames natuurlijk.

Looks spelen een heel belangrijke rol.
 
K3 is altijd wat cheeky geweest.

Het wordt een zomer uit de duizend
En uit de duizend jongens op dat zuiderstrand
Is er maar 1 die ik wil zoenen
Maar als we zoenen, loopt het allemaal uit de hand

Da's ferme boemboem hé. :unsure:
 
Waarom moeten die daar eigenlijk zo nogal onthullend op het podium staan? Het is een kindergroep nog altijd he...

Ooit al eens naar de liedjes geluisterd? Het concept is werkelijk geniaal.

Kinderliedjes met dubbelzinnige (venus)heuvels en subtropische fauna en flora.

De hoogste berg die je ooit beklom
Ben je klaar voor die grote sprong?
Onze liefde is een waterval, een waterval! Hey-ey! Wo-oh!
 
K3 is altijd wat cheeky geweest.



Da's ferme boemboem hé. :unsure:

Seks, drank, drugs. Zouden ze bij Studio 100 Lil' Kleine niet beter aantrekken? :unsure:

En de pina colada staat koud
Maar vannacht wil ik enkel maar jou, ja jou, ja jou

Het tintelt onder m'n huid
Ik moet naar buiten ik sta echt op springen
10.000 volt in m'n lijf en het moet eruit
Het tintelt onder m'n huid
En wat een heerlijk gevoel
Ben niet te stuiten wil dansen en zingen
 
Terug
Bovenaan