VTM K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

  • Amy

  • Celester

  • Diede

  • Julia


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Amy kan niet goed zingen, maar damn julia zingt toch ook vals hoor. Die eerste strofe van Waterval, jawadde mijn oren.
Julia en Amy waren van in het begin de kandidaten die puur erdoor geraakt zijn op "past in het plaatje" en niet zozeer op zangtalent. Julia heeft het vooral nog altijd moeilijk met krachtige, hoge noten. Amy heeft het helaas nog altijd moeilijk met quasi alles.

Nuja, toen Diede (niet vergeten, de enige die puur op haar eigen talent in de finale geraakt is en nooit gered moest worden) eruit werd gekieperd werd toch ineens pijnlijk duidelijk dat de zang maar bijzaak was. Bij Amy was het gewoon té slecht, ze begon dan bij Waterval nog eens te snel terug te zingen, miste danspasjes, ... Als die volgende week al in een Sportpaleis moet staan, sorry, dat zat er echt niet in.
 
Volledig terecht dat Julia gewonnen had.
Overigens ook niet gek dat ze een paar noten liet vallen, de druk en stress is immens in zo een finale.
Op alle vlakken is zij de betere tegenover Amy. Maar ik heb een sterk vermoeden dat we het laatste van Amy nog niet gehoord of gezien hebben.
Ik denk niet iets muzikaal, maar voor op een scherm is zij gewoon de geknipte persoon. Al vond ik het wel bizar dat ze geen traan liet, maar he kan zijn dat ze ook gewoon volledig blokkeerde.
Alle vier de finalisten waren top, elk met hun eigen sterke en minder sterke punten, maar Julia was toch vooral heel sterk op alle vlakken.
 
Terechte winnaar, ik zat toch te twijfelen met amy maar die stond daar met teveel stress. Celester was ook vrij goed tov vorige week.
 
Toen Amy nog doorging door Gert dacht ik direct: doorgestoken kaart. En toen werd het Julia, lol.

Had bij Julia altijd zo'n onstabiel duracell konijn gevoel, we zullen zien! :D
Zou de laatste keuze tussen Julia en Amy niet echt n keuze van Hanne en Marthe zijn geweeest? Zij moeten er mee samen werken en leven..

Snap niet dat de eerste ronde Celester boven diede gekozen is. Vraag me af of dat Gert zijn keuze was, hij heeft niet kunnen stemmen
 
Amy zal wel al een andere job beloofd zijn zeker, desnoods bij Vier of Vtm. Jammer dat we Celester niet meer zullen zien op de Vlaamse tv.
 
Amy kan niet goed zingen, maar damn julia zingt toch ook vals hoor. Die eerste strofe van Waterval, jawadde mijn oren.
In de solo versie was dat inderdaad niet goed. Op het einde, was het veel beter (geen idee of dat dan autotune was of niet).

Wel grappig hoe zoveel mensen hier denken dat Amy en Celester het nog wel gaan maken in de showbizz. Echt absoluut niet hoor, geen van beide heeft genoeg talent voor een solocarrière...
 
Julia en Amy waren van in het begin de kandidaten die puur erdoor geraakt zijn op "past in het plaatje" en niet zozeer op zangtalent. Julia heeft het vooral nog altijd moeilijk met krachtige, hoge noten. Amy heeft het helaas nog altijd moeilijk met quasi alles.

Nuja, toen Diede (niet vergeten, de enige die puur op haar eigen talent in de finale geraakt is en nooit gered moest worden) eruit werd gekieperd werd toch ineens pijnlijk duidelijk dat de zang maar bijzaak was. Bij Amy was het gewoon té slecht, ze begon dan bij Waterval nog eens te snel terug te zingen, miste danspasjes, ... Als die volgende week al in een Sportpaleis moet staan, sorry, dat zat er echt niet in.
"Pijnlijk duidelijk dat de zang maar bijzaak was". K3 is in eerste plaats vooral entertainment. Héél aanstekelijke (té aanstekelijke) songstructuur en drie vrolijke meisjes (waarbij de blonde steevast de knapste is, quod erad demonstrandum Julia). Die kinderen gaan er echt niet om malen dat de zangkwaliteit niet top notch is, dat is voer voor volwassenen.

Diede was inderdaad de beste zangeres, daar twijfelt niemand over. Maar ik denk dat die beter eens gaat nadenken over een solocarrière. Dan gaat die ook een pak meer ademruimte krijgen om haar eigen ding te doen, want K3 is een strak keurslijf.
 
Amy kan niet goed zingen, maar damn julia zingt toch ook vals hoor. Die eerste strofe van Waterval, jawadde mijn oren.

Ik heb de eer al gehad om K3 live te zien en ik kan u verzekeren dat het niveau van Hanne en Klaasje niet veel beter was hoor, lieten vaak hier en daar wat noten vallen. Marthe is beter maar die had al een uitgebreide 'zangcariere' achter de rug.
 
Ik denk toch wel dat de leden een serieuze zang coaching krijgen hoor
Kijk naar eurosong optreden van de originele k3. Dat trok ook op niks
 
Ik heb de eer al gehad om K3 live te zien en ik kan u verzekeren dat het niveau van Hanne en Klaasje niet veel beter was hoor, lieten vaak hier en daar wat noten vallen. Marthe is beter maar die had al een uitgebreide 'zangcariere' achter de rug.
Mijn oren doen nog pijn van Klaasje haar zang"talent"
 
Vrienden/kennissen van mij die bevriend zijn met Amy spreken van "doorgestoken kaart" want het moest een Nederlandse worden. Ja, tuurlijk. Dan had de jury toch wel voor Celester ipv Amy gekozen zeker. Wat een onzin.

Als je het al niet haalt ondanks de grote invloed van Gert, dan lijkt het mij gewoon terecht. Haar zang was veel te plat en ik denk dat haar karakter ook totaal niet past bij K3.
 
M’n vriendin liet net wat foto’s van Amy zien voor ze in het programma zat, ze had er blijkbaar veel voor over om bij K3 te spelen want met haar Carré-look was het niet gelukt denk ik :laugh:.
 
Vrienden/kennissen van mij die bevriend zijn met Amy spreken van "doorgestoken kaart" want het moest een Nederlandse worden. Ja, tuurlijk.
Je leest het "Hollander argument" heel veel op socmed.

Raar want de eerste K3 was totaal Vlaams. Nochtans waren die hyperpopulair in Nederland. Als Ă©Ă©n van de zeer weinige Belgische bands.
 
Terug
Bovenaan