Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke website?En uiteraard ligt de website al plat haha, typisch![]()
)
Werkt bij mij maar zie niets om te stemmenDe website van vtm, kan je daar ook niet stemmen mss? Ik heb het alweer gesloten.

De openingAls ze Amy willen dan is het zaterdag 100% met autotune.
Als ze Julia willen dan maken ze er opnieuw een sexbom van.
Diede willen ze niet en zullen ze wel kloten met een kaknummer.

Amy vind ik toch ook wel een ferm madam. Maar kan idd niet geweldig zingen.Gert wel tactvol (Amy): Het was niet je beste performance (alweer) maar de avond is nog lang.
Gert is nu toch het meest enthousiast over Julia. Half blote tetten bij de start (voor de papa's) , redelijke zang, en goeie commentaar op haar performance.
Hij blijft Amy fan, maar hij is toch de laatste afleveringen, wel stevig aan het twijfelen moet ik zeggen ... dat valt echt op.

Diede mocht zowel haar eigen nummer als groepsnummer openenHebben ze Amy nu het enige nummer gegeven waarbij ze amper op zichzelf moest zingen (vergeleken met de andere 3)?
Top 2 zal wel Amy en Julia worden.
Ik snap niet waarom die celeste niet zo populair is als ik het nu zo zie.Amy is gewoon de slechtste van de 4 .
Celester verraste me positief nu
Haar vorige optredens waren stuk minder, heeft imo een wat droopy gezicht (en daar heb je Marthe al voorIk snap niet waarom die celeste niet zo populair is als ik het nu zo zie.
Die ziet er toch goed uit en kan wel wat zingen
)Het blijft gewoon opvallen dat ze Amy op hun handen dragen naar de 2 finale plaatsen. En waarom? Ze ziet eruit alsof ze halverwege het eerste K3-concert gaat opgeven omdat ze het mentaal ni aankan.Amy idd dat was diep diep triest
Ik denk wel niet dat ze hun outfit zelf mogen uitkiezen. Dat zal Gertje wel doen. De snoeperHallo Julia.![]()