K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Terwijl dat niets wil zeggen. Uiteraard kan je moeilijk tegen je baas zeggen ik ben 4 maanden quasi fulltime bezig met een auditie voor een andere job. Mag ik, als het niet lukt, gewoon terugkomen?
Een ex collega heeft die vraag toch echt doodleuk gesteld aan onze manager. :tongue:
Ze had ontslag genomen en enkele maanden later zei ze dat ze spijt had en of ze niet terug mocht starten bij ons.

Hij heeft dit met enkele mensen waaronder ikzelf even overlegd (ik ben werknemer maar ik ben 10+ jaar geleden samen met de manager begonnen hier dus ..), maar dan besloten het niet te doen ..

Dus het gebeurt wél hoor.

Is er eigenlijk al iets geweten over hoe ze gaan stemmen in de finale? Want 3 Nederlandse meisjes vs. 1 Vlaams meisjes, als ze dat via televoting gaat doen, voelt dat toch een beetje als de stemmen op die manier sturen.

Ik betwijfel eigenlijk of mensen echt op iemand gaan stemmen omwille van het Vlaams of Nederlands zijn en heel Vlaanderen zich daarom dus achter Amy zou maken en het dus oneerlijk zou zijn tov de Nederlandse meisjes.

Ik betwijfel eigenlijk of mensen echt op iemand gaan stemmen omwille van het Vlaams of Nederlands zijn en heel Vlaanderen zich daarom dus achter Amy zou maken en het dus oneerlijk zou zijn tov de Nederlandse meisjes.
Goh, als je programma’s bekijkt waar men per provincie gaat werken of per stad, dan is dat toch altijd een gimmick die heel erg werkt. Dus mensen zijn wel vatbaar voor die ‘versus’. Ik vind zelf Amy te volwassen, als dat logisch klinkt. Een K3tje heeft meestal iets ‘wholesome’ en Amy mist dat wel. Zelfs toen de originele 3 een stukje ouder waren (en kinderen hadden), hadden die nog dat element van doodbraaf.

Voor wie denkt dat dit een echt eerlijke wedstrijd is. Herinner u de zoektocht naar vervangster van Kathleen.

In een reportage later heeft Miguel Wiels letterlijk woord-per-woord gezegd dat hij toen Josje optrad wist dat ze ze gevonden hadden en zelfs een sms stuurde naar Gert met 'We hebben ze'.

Remi was overduidelijk hetero, Die zijn glimlach als hij zei dat hij roomie was met Julia 😁.

die jongen heeft zijn ogen de kost gegeven tijdens bootcamp. K2 zoekt K3

Ik vraag me wel af of dat daarom eigenlijk gewerkt zou hebben in praktijk.
Met een heteroman gaan vrouwen doorgaans toch anders om dan met een andere vrouw of homoman, zowel op vlak van gesprekken als praktische zaken zoals omkleden in elkaars bijzijn.

Voor wie denkt dat dit een echt eerlijke wedstrijd is. Herinner u de zoektocht naar vervangster van Kathleen.

In een reportage later heeft Miguel Wiels letterlijk woord-per-woord gezegd dat hij toen Josje optrad wist dat ze ze gevonden hadden en zelfs een sms stuurde naar Gert met 'We hebben ze'.

Bij een bepaalde kandidate ervan overtuigd zijn van dát is ze, wil daarom niet zeggen dat ze die kandidate ook effectief naar de overwinning hebben geleid he.

Breaking: finale zonder Marthe want ze heeft positief getest :tongue:

Mag ze thuis vanuit hare zetel kijken wie haar nieuwe collega zal worden.

Laatst bewerkt:
Breaking: finale zonder Marthe want ze heeft positief getest :tongue:

Mag ze thuis vanuit hare zetel kijken wie haar nieuwe collega zal worden.

Dan weten we bij deze dus wel dat de finale toch live is (of alleszins geen dagen op voorhand opgenomen) want dat was bij vorige show bv niét het geval aangezien daar de week voordien al promofilmpjes van te zien waren.

Het is natuurlijk te hopen dat (ondanks een eerste negatieve test nu) er niemand van de finalisten alsnog positief gaat testen zaterdag, want dan zit men natuurlijk wel met een groter probleem ;) (al vermoed ik dat men gezien de situatie sowieso al wel noodscenario's heeft bedacht voor het geval dat...)

Dan weten we bij deze dus wel dat de finale toch live is (of alleszins geen dagen op voorhand opgenomen) want dat was bij vorige show bv niét het geval aangezien daar de week voordien al promofilmpjes van te zien waren.

Het is natuurlijk te hopen dat (ondanks een eerste negatieve test nu) er niemand van de finalisten alsnog positief gaat testen zaterdag, want dan zit men natuurlijk wel met een groter probleem ;) (al vermoed ik dat men gezien de situatie sowieso al wel noodscenario's heeft

Gingen ze id finale ook niet zingen samen met Hanne en Marthe ?

Ivm Diede de kleine zus van ... Hanne is toch ook een stukje kleiner dan Marthe.
Hanne is 1,63 - Marthe is 1,70 - Diede is kleiner maar 1,40 is ze nu ook weer niet. :tongue:

Marthe en zeker Hanne zijn toch ook géén grote vrouwen sé. De gemiddelde lengte is anno 2021 = 1,64 (België, in Nederland is het 1,70), maar dat is niet het gemiddelde van de jeugd hé, daar moet je toch wél enkele cm bijtellen.

Of bedoelen ze dat Diede er gewoon jonger uitziet dan de andere twee? :unsure: Dat laatste is wel waar, maar ze moet dan wat gemener beginnen kijken. :rofl:

Als ze Amy willen dan is het zaterdag 100% met autotune.
Als ze Julia willen dan maken ze er opnieuw een sexbom van.
Diede willen ze niet en zullen ze wel kloten met een kaknummer.

Klopt. Maar ze hinten in het groot dat alles voorzien is. Waarschijnlijk zijn er al clips opgenomen oid..
Ik denk dat ze met alle 4 apart in de grote studio al hun winnend performance hebben opgenomen. Beetje zoals song festival met IJsland.

Hahahahahahahahahahahaha :rofl:

Ronde 1: “De jury kan daar nog één kandidate aan toevoegen. Die drie gaan dan verder naar de tweede ronde.”
Ronde 2: “Na deze ronde kiest kijkend Vlaanderen één favoriet en mag ook de jury één kandidate aanduiden. Die twee gaan dan verder naar de allerlaatste ronde.”
Ronde 3: “Daarna ligt de beslissing volledig in de handen van Hanne en Marthe en zullen zij beslissen wie hun nieuwe collega wordt.”

Bon, we snappen het.

Babette is de dochter van een bekende musicalactrice uit Nederland. (Petra Berger), ze treden zelfs regelmatig samen op. ;)
Er waren geruchten die rond gingen op social media dat ze zelf uit de bootcamp is gestapt.
Maar voor zover ik weet, is dat nooit bevestigd geweest.

Dat was voor mij toch ook één van de betere zangeressen (Ze had ook al de ervaring), ik vond het vreemd dat ze weinig in beeld kwam tijdens de bootcamp en dat ze dan K2 zoekt K3 plots moest verlaten. :frown:
Idd, Babette deed een ongelooflijke auditie. Op basis daarvan zou ze een geschikte kandidate zijn.
In dit filmpje legt ze op een gegeven moment zowat uit waarom ze het volgens mij niet meer zag zitten:

En kijkend holland? Die mogen niks? Ook plezant.
Ze hebben het artikel ondertussen aangepast ;)

Hahahahahahahahahahahaha :rofl:

Ronde 1: “De jury kan daar nog één kandidate aan toevoegen. Die drie gaan dan verder naar de tweede ronde.”
Ronde 2: “Na deze ronde kiest kijkend Vlaanderen één favoriet en mag ook de jury één kandidate aanduiden. Die twee gaan dan verder naar de allerlaatste ronde.”

Ronde 3: “Daarna ligt de beslissing volledig in de handen van Hanne en Marthe en zullen zij beslissen wie hun nieuwe collega wordt.”

Bon, we snappen het.
2 nutteloze rondes aldus!

Terug
Bovenaan