K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Is er eigenlijk al iets geweten over hoe ze gaan stemmen in de finale? Want 3 Nederlandse meisjes vs. 1 Vlaams meisjes, als ze dat via televoting gaat doen, voelt dat toch een beetje als de stemmen op die manier sturen.

Alleen is het 'gay'-gehalte aan k3, staan huppelen voor kindjes met clichéliedjes wel heel groot (omdat het door de maatschappij zo gepercipieerd wordt). Dus voor de gemiddelde klassieke hetero is dit een absolute nachtmerrie. :ROFLMAO:
Ik heb 2 vrienden die bij studio 100 werken als danser en acteur, en flamboyant gay zijn is daar eerder de norm.
Sowieso is huppelerig en giechelig zijn eerder een noodzaak om het in die niche te 'maken', en dat zijn toch kenmerken die je als hetero echt niet snel 'aanleert' vanwege toxic masculinity en straight peer pressure enzo.

Enfin, ik ben outed bi, dus mij kan dat SO- en genderdenken helemaal geen fuck schelen.
Dus you go girl.
Ja, het is ongetwijfeld een "stiel" waar het aantal heteromannen ondervertegenwoordigd gaat zijn he. Maar een Luca (of nog veel erger:
mQD2q2qn_400x400.jpg

) doet imo niet veel goed voor de "acceptatie" rond homoseksualiteit. Namelijk het idee dat ge niet "anders" zijt als homo ofzo.

Ik vond het eigenlijk oprecht jammer dat dat artikel rond Remi gepubliceerd werd, echt een gemiste kans om nu die vraag eens bewust niet te stellen.

Ja, het is ongetwijfeld een "stiel" waar het aantal heteromannen ondervertegenwoordigd gaat zijn he. Maar een Luca (of nog veel erger:
mQD2q2qn_400x400.jpg

) doet imo niet veel goed voor de "acceptatie" rond homoseksualiteit. Namelijk het idee dat ge niet "anders" zijt als homo ofzo.

Ik vond het eigenlijk oprecht jammer dat dat artikel rond Remi gepubliceerd werd, echt een gemiste kans om nu die vraag eens bewust niet te stellen.

Waarom "erger"?... De ene is flamboyanter/meer femme dan de andere, so be it. Net zoals de ene grotere voeten heeft dan de andere.

En als je anno 2021 nog altijd niet weet dat gays 'overal' voorkomen, in elke sector, dan ben je gewoon wereldvreemd of erg bekrompen.
Guy T'sjoen, Pim Fortuyn, Rob Jetten, Dave Sinardet, Sven Pichal, Elio di Rupo, Will Ferdy, Lorin Parys, Xavier Taveirne, ...
Niet iedereen is Gerard Joling, Boy George, RuPaul of showbizz Bart eh.
De 'issue' is eerder dat flamboyante gays een veel grotere interesse hebben om te willen werken in entertainmentsectoren (eg acteurs/toneel/zangers) en dat voor de gemiddelde heteroman quasi het enige moment is dat ze met gays worden geconfronteerd. Dat voedt het idee dat gays allemaal relnichten zijn in roze pakjes met fillerlippen en geforceerdere wenkbrauwen dan de gemiddelde Miss België.

In een perfecte wereld zou het idd geen fuck moeten uitmaken op wie je valt, maar homofobie is nog altijd een hard feit en zal het jammer genoeg wrs altijd wel wat blijven.

Bon, dit is het laatste. Het gaat hier over k3, niet over SO. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Remi was overduidelijk hetero, Die zijn glimlach als hij zei dat hij roomie was met Julia 😁.

die jongen heeft zijn ogen de kost gegeven tijdens bootcamp.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af in hoeverre alles is doorgepraat met de kandidaten op voorhand. Ik vermoed dat er al heel wat checks zijn gebeurd (psycholoog is bv Joris Bruyninckx die veel tv-programma’s voor zijn rekening neemt).
Maar stel dat een kandidaat wint, en de volgende dag komt die op het kantoor van Studio 100. Er wordt een standaard contract voorgelegd en de winnaar weigert dat, wat dan? Het resultaat overroepen? Een nieuwe wedstrijd?

Maar stel dat een kandidaat wint, en de volgende dag komt die op het kantoor van Studio 100. Er wordt een standaard contract voorgelegd en de winnaar weigert dat, wat dan? Het resultaat overroepen? Een nieuwe wedstrijd?
Ik vermoed gewoon dat voor de huidige resterende kandidaten al contracten zijn opgesteld tot in de details en dat alleen de handtekeningen nog ontbreken en dat ze daarmee ook reeds akkoord zijn gegaan. (mondeling of schriftelijk). Dat studio-100 plots het contract nog wijzigt wanneer X moet tekenen, daar geloof ik niet in.

In theorie kan men zich nog wel terugtrekken denk ik? Stel dat Amy wint maar door privacyredenen op het laatste moment toch niet wenst te tekenen, dat gaat Gert (ik veronderstel dat hij géén onmens is) zeggen: OK. Dan zal dit met spijt en alle tralala verkondigd worden dat Amy wegens ernstige privé redenen helaas zich moet terugtrekken uit K3 en dan neemt Gert gewoon de nummer 2 uit het lijstje: Bijvoorbeeld Julia ..

De kans dat de winnaar nu nog neen zegt, is minder dan 1%. En de kans dat de 3 backups uit de finale ook allemaal nog op het laatste moment neen zeggen is nihil. Dus Studio 100 loopt géén enkel risico hé. Ik voorzie géén nieuwe wedstrijd.

Ik vermoed gewoon dat voor de huidige resterende kandidaten al contracten zijn opgesteld tot in de details en dat alleen de handtekeningen nog ontbreken en dat ze daarmee ook reeds akkoord zijn gegaan. (mondeling of schriftelijk). Dat studio-100 plots het contract nog wijzigt wanneer X moet tekenen, daar geloof ik niet in.

In theorie kan men zich nog wel terugtrekken denk ik? Stel dat Amy wint maar door privacyredenen op het laatste moment toch niet wenst te tekenen, dat gaat Gert (ik veronderstel dat hij géén onmens is) zeggen: OK. Dan zal dit met spijt en alle tralala verkondigd worden dat Amy wegens ernstige privé redenen helaas zich moet terugtrekken uit K3 en dan neemt Gert gewoon de nummer 2 uit het lijstje: Bijvoorbeeld Julia ..

De kans dat de winnaar nu nog neen zegt, is minder dan 1%. En de kans dat de 3 backups uit de finale ook allemaal nog op het laatste moment neen zeggen is nihil. Dus Studio 100 loopt géén enkel risico hé. Ik voorzie géén nieuwe wedstrijd.
K2 werd K3 werd terug K2 en zoekt opnieuw K3.

Ik zou gokken dat de 4 finalisten al een voorakkoord hebben getekend dat als zij als winnaar uit de bus komt, dat ze ook het contract zal moeten tekenen. Denk niet dat Studio 100 dat niet zou doen.

Ik zou gokken dat de 4 finalisten al een voorakkoord hebben getekend dat als zij als winnaar uit de bus komt, dat ze ook het contract zal moeten tekenen. Denk niet dat Studio 100 dat niet zou doen.
OK laten we het dan extremer verwoorden.

Stel dat Amy wint maar net voor ze tekent (of zelfs net erna) te horen krijgt dat ze terminale kanker heeft (ik hoop natuurlijk van niet hé), gaat Gertje dan echt zeggen: Je MOET tekenen want we hebben reeds een voorakkoord. Dus tekenen en daarmee basta !!
Of zeggen: Je doet je contract uit en daarmee basta! ..

Ik denk het niet hé, dan krijgt die echt bagger over zich op social media + zo een onmens is dat niet ...
Plus hij wint daar dan niks mee hé.

Dus ook al is er een voorakkoord, in extreme omstandigheden kan zo'n contract toch altijd ontbonden worden?

Maar zoals gezegd: Dan neemt ie de nummer 2 denk ik ... problem solved.

Dit dus. Je wil ook vermijden dat iemand misbruik zou maken van de show om door middel van het volk dat het K3-label trekt zijn of haar eigen carrière te lanceren.

OK laten we het dan extremer verwoorden.

Stel dat Amy wint maar net voor ze tekent (of zelfs net erna) te horen krijgt dat ze terminale kanker heeft (ik hoop natuurlijk van niet hé), gaat Gertje dan echt zeggen: Je MOET tekenen want we hebben reeds een voorakkoord. Dus tekenen en daarmee basta !!
Of zeggen: Je doet je contract uit en daarmee basta! ..

Ik denk het niet hé, dan krijgt die echt bagger over zich op social media + zo een onmens is dat niet ...
Plus hij wint daar dan niks mee hé.

Dus ook al is er een voorakkoord, in extreme omstandigheden kan zo'n contract toch altijd ontbonden worden?

Maar zoals gezegd: Dan neemt ie de nummer 2 denk ik ... problem solved.
Goh ja, ik vermoed dat daar wel een procedure voor is hoor bij zo een wedstrijden. Denk idd ook dat ze dan gewoon de 2e gaan nemen, met dan een goede publieke uitleg waarom.

Remi was overduidelijk hetero, ...
Er gingen anders bij mij toch wel een paar alarmbellen af...

Voor de rest blij dat hij eruit is. Geen goede looks, dunne stem, ...

Zal best wel een sympathieke en lieve gast zijn maar Gordon maakte terecht korte metten met hem.

Is er eigenlijk al iets geweten over hoe ze gaan stemmen in de finale? Want 3 Nederlandse meisjes vs. 1 Vlaams meisjes, als ze dat via televoting gaat doen, voelt dat toch een beetje als de stemmen op die manier sturen.
Er zijn ook 18 miljoen Hollanders en 6 miljoen Vlamingen.

Daar zullen ze ook iets mee moeten misschien?

Alhoewel het bv voor mijn stem weinig had uitgemaakt of de nieuwe K3 een Vlaaamse , Nederlandse of Surinaamse was geweest

Zou dat voor veel mensen relevant zijn?

Ik vermoed zelfs dat een Amy in Nederland populairder is dan bij ons. Daar valt die uiterlijke arrogantie ("ik ben hier de mooiste!") meer in de smaak dan in Vlaanderen volgens mij.

Ik vraag me af in hoeverre alles is doorgepraat met de kandidaten op voorhand. Ik vermoed dat er al heel wat checks zijn gebeurd (psycholoog is bv Joris Bruyninckx die veel tv-programma’s voor zijn rekening neemt).
Als ik sommige dingen lees hier is het contract Amy al lang getekend 😌

Ze heeft haar vorige job opgezegd. Véél mensen trekken hun conclusies daaruit. Dat is menselijk ;)
Terwijl dat niets wil zeggen. Uiteraard kan je moeilijk tegen je baas zeggen ik ben 4 maanden quasi fulltime bezig met een auditie voor een andere job. Mag ik, als het niet lukt, gewoon terugkomen?

Terug
Bovenaan