K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ontzeggen niet, maar als naast mama + de kindjes, papa ook meegaat naar het optreden zijn dat weer extra zitjes verkocht.

Al lachend wordt dat wel eens gezegd dat een mooie kandidate leuk is voor de papa's, maar hoe knap de leden van K3 zijn is toch echt geen bepalende factor om als papa wel of niet mee te gaan naar een optreden?

Beetje creepy zelfs als dát als volwassen man de reden is waarom ge mee zou gaan met uw vrouw en kinderen.

Allez, iedereen is hier weer heiliger dan de paus precies. Verschiet er soms van dat onze soort nog niet is uitgestorven met al die kwezeltjes.

Allez, iedereen is hier weer heiliger dan de paus precies. Verschiet er soms van dat onze soort nog niet is uitgestorven met al die kwezeltjes.

Je moet toch niet heiliger zijn dan de paus? Maar ik denk dat maar weinig papa's die Amy de allerknapste vinden, neen zouden zeggen tegen Julia of Diede wanneer het op voortplanting van onze soort aankomt. Sterker nog, ik zou Amy op géén één van die twee prefereren, maar kan gerust aanvaarden dat een meerderheid natuurlijk meer voor Amy valt (logisch, voormalig miss België kandidate, al verbaas je je daar ook soms over wie wint en wie niet).

Al lachend wordt dat wel eens gezegd dat een mooie kandidate leuk is voor de papa's, maar hoe knap de leden van K3 zijn is toch echt geen bepalende factor om als papa wel of niet mee te gaan naar een optreden?

Beetje creepy zelfs als dát als volwassen man de reden is waarom ge mee zou gaan met uw vrouw en kinderen.
In welke wereld worden hetero mannen chemisch gecastreerd wanneer ze een vrouw en kinderen hebben? Kijken mag, aanraken niet is toch de regel der monogamie?

In welke wereld worden hetero mannen chemisch gecastreerd wanneer ze een vrouw en kinderen hebben? Kijken mag, aanraken niet is toch de regel der monogamie?

Het tijdens zo'n show leuk vinden naar wat vrouwelijk schoon te kunnen kijken, is nog iets anders dan dat dat vrouwelijk schoon uw belangrijkste of enige motivatie zou zijn om met het gezin een uitstap te maken naar zo'n show 😉

Laatst bewerkt:
Djeez alsof vaders staan te springen om van op 30 meter afstand naar een onzekere autotune Amy op het podium te gaan kijken voor hun fantasie wat te prikkelen terwijl de mama en kinderen erbij zitten. Lol ja daar zijn we voor eh. Daar voor willen we nog wel eens een uur in de auto zitten.
Nog steeds beter dan moeten gaan kijken naar volwassen mensen die zich als kabouter verkleden :unsure:

Het tijdens zo'n show leuk vinden naar Dag vrouwelijk schoon te kunnen kijken, is nog iets anders dan dat dat vrouwelijk schoon uw belangrijkste of enige motivatie zou zijn om met het gezin een uitstap te maken naar zo'n show 😉
Uiteraard niet maar het helpt wel. Zijn we vergeten dat Gert begon mee te zingen uit enthousiasme? Vrouwen kijken ook het liefst naar mooie vrouwen. Sex sells nu eenmaal en dat zal altijd zo blijven.

Gelieve het schepsel genaamd Gert Verhulst niet als representatief voorbeeld voor de hetero blanke man te nemen aub.

Bij de zoektocht van paar jaar geleden hadden ze toen ook niet drie aparte tribune's gemaakt Kinderen/papa's/oma en opa kan me vergissen. Dat een K3 meisje er goed uitziet is heel belangrijk, ik zeg niet dat het doorgestoken kaart is maar die willen een bijna look a like als klaasje.
Gewoon even de schijn hoog houden jongens, andere huidskleuren, holebi's, transgenders ....
Heb trouwens geen voorkeur heb enkel de drie eerste ronde's gezien enkel op amy kan ik nu een gezicht plakken en die twee jongens.

Je moet toch niet heiliger zijn dan de paus? Maar ik denk dat maar weinig papa's die Amy de allerknapste vinden, neen zouden zeggen tegen Julia of Diede wanneer het op voortplanting van onze soort aankomt. Sterker nog, ik zou Amy op géén één van die twee prefereren, maar kan gerust aanvaarden dat een meerderheid natuurlijk meer voor Amy valt (logisch, voormalig miss België kandidate, al verbaas je je daar ook soms over wie wint en wie niet).
Ik zou toch eerst Celester kiezen.

Gelieve het schepsel genaamd Gert Verhulst niet als representatief voorbeeld voor de hetero blanke man te nemen aub.
Gert is minstens even intelligent dan de gemiddelde beyondgamer (en dat is een compliment, want de gemiddelde intelligentie is hier erg hoog).
Zijn enige zwakheid is inderdaad zijne lul. Anderzijds. Kan je hem ongelijk geven? Zou jij al die hete wijven negeren als jij in zijn positie zou staan? :unsure:

Zijn intelligentie is zowat het enige wat voor hem pleit. Al de rest is 100% puur machogedrag.

En ja, ik zou 'al die hete wijven' negeren ja. Want het lijkt me niet zo moeilijk om ook voorbij oppervlakkige schoonheid te zien.

Ik vind geen 1 van de 4 ideaal :shutup:

Celester heeft de klik met de kinderen niet, of zo leek het toch in de bootcamp. Ook weinig chemie met Hanne en Marthe.

Amy veel te onervaren om over een maand al shows te kunnen doen.

Diede te ervaren om meer dan een paar jaar mee te willen draaien. Groot risico dat ze het snel ontgroeid is en ze een nieuwe zoektocht kunnen organiseren.

Minst slechte optie met oog op de langdurigere toekomst is dan Julia, maar die lijkt me helemaal niet tegen kritiek te kunnen en komt enorm defensief over (zoals Luca). Ik weet niet of ze gemakkelijk te sturen gaat zijn.

Ik blijf het jammer vinden dat Babette er al zo lang uitligt.

Ik blijf het jammer vinden dat Babette er al zo lang uitligt.
Geen idee wie Babette is want ik heb nauwelijks een aflevering gezien, wel de laatste auditieshow. En sowieso is dat heel spel toch rigged omdat die 'golden tickets' enkel uitgedeeld konden worden aan personen die op een stoel gezeten hadden. Terwijl er in die laatste auditieronde toch ook gewoon 1 of 2 meisjes gepasseerd zijn die nipt een stoel gemist hebben en dus geen golden ticket konden krijgen. Wie weet welk potentieel zij hadden gehad...

Geen idee wie Babette is want ik heb nauwelijks een aflevering gezien, wel de laatste auditieshow.
Babette is de dochter van een bekende musicalactrice uit Nederland. (Petra Berger), ze treden zelfs regelmatig samen op. ;)
Er waren geruchten die rond gingen op social media dat ze zelf uit de bootcamp is gestapt.
Maar voor zover ik weet, is dat nooit bevestigd geweest.

Dat was voor mij toch ook één van de betere zangeressen (Ze had ook al de ervaring), ik vond het vreemd dat ze weinig in beeld kwam tijdens de bootcamp en dat ze dan K2 zoekt K3 plots moest verlaten. :frown:

Laatst bewerkt:
Geen idee wie Babette is want ik heb nauwelijks een aflevering gezien, wel de laatste auditieshow. En sowieso is dat heel spel toch rigged omdat die 'golden tickets' enkel uitgedeeld konden worden aan personen die op een stoel gezeten hadden. Terwijl er in die laatste auditieronde toch ook gewoon 1 of 2 meisjes gepasseerd zijn die nipt een stoel gemist hebben en dus geen golden ticket konden krijgen. Wie weet welk potentieel zij hadden gehad...
Babette was de allerlaatste auditie (die Luca van een stoel had gestoten). Is afgevallen tijdens de bootcamp. Waarschijnlijk geen klik met K2 of zo, maar dat vond ik echt de beste kandidaat.

Dat vond ik persoonlijk net 1 van de positieve dingen rond heel de "diversiteit" etc. Ik had oprecht geen idee of Remi nu hetero was of niet, maar het interesseerde mij ook niks. Dan ben je inclusief, op het moment dat het er oprecht niet meer toe doet. Dat vind ik véél beter dan iemand die zich overdreven wil profileren...

En ja, bij gekleurde mensen gaat dat natuurlijk niet, maar ook daar is er een verschil tussen iemand die gewoon auditie doet, en iemand die af komt met "ik vind het zo belangrijk dat er meer diversiteit is!!!"

Terug
Bovenaan