K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ze zoeken iemand die kan zingen, dansen, acteren en met kinderen overweg kan
Diede zingt, danst en acteert al sinds haar 7j als hobby en werkt professioneel met kinderen

Maar nee die zoeken ze niet, liever iemand die nog nooit iets van de 4 dingen gedaan heeft en (op dit moment) wat het meest moet gebeuren ook niet deftig kan :unsure:
Op vlak van K3 denkt Gertje met zijn piet en dat zal de hoofdreden zijn dat zij het uiteindelijk niet zal halen.

Op vlak van K3 denkt Gertje met zijn piet en dat zal de hoofdreden zijn dat zij het uiteindelijk niet zal halen.
Dat denk ik toch niet hoor. Gert heeft zichzelf overduidelijk bewezen als ondernemer. En K3 is ook een enorm succesnummer, ik ben er zeker van dat Gert uiteindelijk hier ook gewoon voor de zakelijk geziene beste keuze zal gaan.

Dat denk ik toch niet hoor. Gert heeft zichzelf overduidelijk bewezen als ondernemer. En K3 is ook een enorm succesnummer, ik ben er zeker van dat Gert uiteindelijk hier ook gewoon voor de zakelijk geziene beste keuze zal gaan.
Of hij is de zoektochten beu en wilt gewoon iemand die zeker blijft tot hem zelf met pensioen gaat :unsure:

K3 is niet enkel een product voor kinderen. Uiteindelijk zoeken ze een 3e performer om in die perfect werkende K3-machine in te stappen, en om die machine werkend te houden heb je vnl. iemand nodig waar de papa's graag naar kijken. En dan zal zijn eigen oordeel zwaar doorwegen over hoe aantrekkelijk hij die persoon vindt.

K3 is niet enkel een product voor kinderen. Uiteindelijk zoeken ze een 3e performer om in die perfect werkende K3-machine in te stappen, en om die machine werkend te houden heb je vnl. iemand nodig waar de papa's graag naar kijken. En dan zal zijn eigen oordeel zwaar doorwegen over hoe aantrekkelijk hij die persoon vindt.
Want mama's gaan niet mee?

Trouwens... wat voor oorwurmen zijn die liedjes niet? Gisteren de hele dag met Kuma Hé en Eyo in mijn hoofd gezeten...
Maar maar.. hoeveel schijtnummers hebben die niet.

Wat mij stoorde aan het optreden van k2 met Diede was dat er nu 2 van de 3 een opvallende ‘r’ hadden. Marthe haar ‘r’ in combinatie met die van Diede was iets teveel van het goeie voor mij.

Ik als oude bok zou Diede kiezen.

De gustibus et coloribus... op basis van uiterlijk zou ik als oude zak zou ik Julia kiezen, alleen al omwille van die prachtige ogen (en dan bedoel ik ook echt de ogen). Maar goed, als je een selectie maakt van 4 beste K3 kandidates op 22 000 kandidaten gaat nemen, zal je sowieso niet met met een lelijke eindigen.

Als je puur op basis van zang zou kiezen, steekt Diede er met kop en schouders boven uit. Die jeugdige uitstraling, snap ik ook niet van hoe ze daar een minpunt van maken, het is een band voor kinderen.

Amy die wint zou wel puur "pretty privilege" - volgens velen is ze blijkbaar toch de knapste - zijn, die haar zang is in vergelijking met andere kandidaten toch echt ondermaats. Plus Amy is dan ook nog eens een Vlaamse en Nederland is een kei-belangrijke afzetmarkt.
Als je uiterlijk en "klik" laat primeren op zang ben je gewoon fout bezig. Als Amy deze wedstrijd wint hadden ze hem evengoed niet kunnen organiseren, want ze was zelfs nauwelijks door de preselectie.

Julia is nu toch duidelijk de favoriet van de jury. Er kan bijna geen slecht woord meer vanaf. Amy krijgt opeens veel commentaar

Behalve bij Gert, maar voor hem zal Julia een meer dan prima 2de keus zijn.

Mijn favoriet is Amy, maar haar grootste handicap (buiten haar zang) is dat ze Vlaamse is. We kunnen toch moeilijk terug naar 3 Vlaamse meiden gaan, dat is nóg minder divers dan de vorige formatie.

Diede... tja... ik denk dat iedereen van zijn sokken geblazen was door haar auditie. En ze heeft onderweg ook nog goede performances neergezet, maar ze heeft gewoon te weinig persoonlijkheid (ze is een beetje de vrouwelijke Remi). Het optreden met K2 heeft dat voor mij definitief bevestigd.

Ben ik trouwens de enige die K2 + Luca wél tof vond? Het was niet wat we van K3 verwachten, maar ik vond het wel iets hebben.

Denk dat het gewoon Julia wordt.

Ben ik trouwens de enige die K2 + Luca wél tof vond? Het was niet wat we van K3 verwachten, maar ik vond het wel iets hebben.
Op geen enkele manier voor mij. Niet enkel door zijn lengte, maar ook door manier van doen leek het op Luca met twee achtergrondzangeressen. Dat had je bv bij Remi niet die gewoon en tussen paste en ook een ideaal stripfiguur had geweest.

Mijn favoriet is Amy, maar haar grootste handicap (buiten haar zang) is dat ze Vlaamse is. We kunnen toch moeilijk terug naar 3 Vlaamse meiden gaan, dat is nóg minder divers dan de vorige formatie.

Diede... tja... ik denk dat iedereen van zijn sokken geblazen was door haar auditie. En ze heeft onderweg ook nog goede performances neergezet, maar ze heeft gewoon te weinig persoonlijkheid (ze is een beetje de vrouwelijke Remi). Het optreden met K2 heeft dat voor mij definitief bevestigd.

Denk dat het gewoon Julia wordt.
Wat bedoel je met te weinig persoonlijkheid?
Amy moet daar gewoon 'betast' worden door Marthe om haar op haar gemak te zetten ...

Ik hoop dat ze in de finale meerdere liedjes (3) doen met Hanne en Marthe + ook in dezelfde outfit (nu er toch alleen maar vrouwen meer over zijn)

Terug
Bovenaan