Jurassic World: Dominion

Film Jurassic World Dominion

Bij de fysieke/digitale release zal ook een extended cut zitten las ik op Twitter. Ongeveer 14 minuten extra beeldmateriaal. Vermoedelijk zal daar ook de drive-in scene weer in verwerkt zijn dus.
 
Bij de fysieke/digitale release zal ook een extended cut zitten las ik op Twitter. Ongeveer 14 minuten extra beeldmateriaal. Vermoedelijk zal daar ook de drive-in scene weer in verwerkt zijn dus.
Hopelijk halen ze er ook enkele scenes eruit. Want de film duurt zo al 2,5 uur :unsure:
 
Iemand een idee wanneer de digitale release uitkomt? Vind er niets van terug, terwijl deze in de US al beschikbaar sinds 15/07 is via de gekende kanalen.
 
Deze week ook erns gaan kijken is veruit de slechtste film in de reeks. Ben een fan van het eerste uur nja is moeilijk om de originele te overtreffen of zelf evenaren.
 
Iemand een idee wanneer de digitale release uitkomt? Vind er niets van terug, terwijl deze in de US al beschikbaar sinds 15/07 is via de gekende kanalen.
Ik vroeg me hetzelfde af voor de digitale release. In de US en Canada is die precies al uit maar hier nog niet te vinden...
 
Ondertussen is in de US de blu ray extended version uit sinds 15/8. Over Europa rept men geen woord. Hier variëren de release data van eind augustus tot eind december volgens de verkoopsites
 
Terug
Bovenaan