Jurassic World: Dominion

Film Jurassic World Dominion

Soeplepel

Well-known member
De trailer is gedropt:


Het ziet er leuk en dom uit tegelijkertijd.. Ik heb het nooit gehad voor die huisdier relatie tussen mens en dino dat er gekomen is met de eerste Jurassic World.. Lijkt dat ze dit verder trekken in de derde film.
 
Same, dat huisdier relatie was niet nodig. Of misschien wel, maar tegen het einde van de film de conclusie dat het zinloos is "cant tame 70 million years old instinct" ofzo.

Maar de 2de Jurassic World was echt een gedrocht. Een groot herenhuis als hoofdlocatie voor een dinofilm was wel het laatste dat ik verwacht had... en hopelijk de laatste keer ooit.

Deze ziet er alleszins veel beter uit, meer actie, meer locaties maar de scenes in de steden doen me wat twijfelen. Maar ik peins dat ik toch naar de cinema ga gaan. Het is immers nog altijd Jurassic.
 
De originele 3 return en das voor mij genoeg om te gaan zien, al verwacht ik er hoegenaamd niks van.
Het verhaal zal wel weer op geen zak trekken en blijkbaar hebben ze de hype rond "baby Yoda" goed gevolgd gezien die Raptors ook plots gaan kweken.
 
Same, dat huisdier relatie was niet nodig. Of misschien wel, maar tegen het einde van de film de conclusie dat het zinloos is "cant tame 70 million years old instinct" ofzo.

Maar de 2de Jurassic World was echt een gedrocht. Een groot herenhuis als hoofdlocatie voor een dinofilm was wel het laatste dat ik verwacht had... en hopelijk de laatste keer ooit.

Deze ziet er alleszins veel beter uit, meer actie, meer locaties maar de scenes in de steden doen me wat twijfelen. Maar ik peins dat ik toch naar de cinema ga gaan. Het is immers nog altijd Jurassic.
Alle dinos in de kelder van kasteel is het meest absurde ooit ☠️
 
Gewoon de vleeseters en planteneters braafjes naast mekaar terwijl ze proberen weg te geraken uit een zeer krappe ruimte die onder rook staat. :laugh:

Wie dat deel van het script schreef heeft zwaar zitten snuiven en de pipo die dat script goedkeurde is een idioot.

Maar ik moet wel zeggen, de scenes waar de cast opgejaagd wordt door de superraptor vond ik wel spannend. Maar jammer genoeg is dat tesamen met het eiland gedeelte ook de enige goeie stukken van Fallen Kingdom.
 
Zo dwaas om nu al de terugkeer van die drie tenoren te verklappen. Ik ging sowieso al kijken, want het is Jurassic. Dus waarom ze dat ook al meteen in de eerste trailer steken, is me een raadsel. Maak een goedgemaakte trailer en je hebt ook al een buzz.

Ik stoorde me er ook heel fel aan bij Spidey. Uw grootste verrassing even spoilen.
 
Ik ben nu aan het twijfelen of ik "Jurassic World: Fallen Kingdom" wel heb gezien ...
Same here. Zag hem op Netflix verschijnen. Volgens mij heb ik maar 1 gezien van de nieuwe generatie. Op dat eiland met die glazen bollen die rijden.

Die trailer, wanneer ze beiden tegelijkertijd zeggen: 'Don't move!'. Mohoooooooow zeeeeeg.
 
Same here. Zag hem op Netflix verschijnen. Volgens mij heb ik maar 1 gezien van de nieuwe generatie. Op dat eiland met die glazen bollen die rijden.

Die trailer, wanneer ze beiden tegelijkertijd zeggen: 'Don't move!'. Mohoooooooow zeeeeeg.
't stoort mij dat het niet in sync is..
 
Ik had gedacht dat deze de downward spiral trend zou doorbreken

Jurassic Park >>> The Lost World >> JP III > Jurassic World W >> Fallen Kingdom

Fallen Kingdom was immers een afgrijselijke B film, niet eens in de goeie zin, die per ongeluk een groot budget had gekregen. Maar als ik deze trailer zie... Nope, ze lijken nog dieper te gaan zakken.

De original three zijn een + natuurlijk maar ik vrees dat die er enkel gaan staan voor de paycheck en de "remember when Jurassic Park was actually good".
 
Ik ga hem kijken in de cine maar dit is echt niet wat ik wil. Ik wil een donkere gelijk de eerste, met horrorelementen. Ooit in de cine gezien als kind en dat was echt schrikwekkend in die tijd. The Lost World was ook nog cava, sindsdien zijn het basically familiefilmen geworden. I don't like it.
 
Dat de volgende Jurassic trilogie terugkeert naar horrorelementen en zonder kinderen! Elke Jurassic film had kinderen erin en er mag eens eentje zonder hen komen.

Niet dat ze zodanig irritant waren, maar ik snap de noodzaak niet om ze bij elke film bij te betrekken.
 
Jurassic Park/World is gericht op gezinnen, niet op horrorliefhebbers. Een reboot naar horror-SF zou inderdaad interessant zijn, maar dat zal dan losgekoppeld moeten worden van de Jurassic-franchise.

Als het over irritante kinderen gaat, kan er weinig tippen aan Dakota Fanning in War of the Worlds. Die hadden ze meteen mogen zappen.
 
Die eerste Jurassic Park had toch helemaal niet zo veel horror-elementen ? Anders was ik daar als 13-jarig knulletje niet naartoe geweest
Also: die vorige film (die idd niet zo'n hoogvlieger was) was dan weer eerder wél een film met meer horror elementen? (haunted house, anyone?)
 
Jurassic Park/World is gericht op gezinnen, niet op horrorliefhebbers. Een reboot naar horror-SF zou inderdaad interessant zijn, maar dat zal dan losgekoppeld moeten worden van de Jurassic-franchise.

Als het over irritante kinderen gaat, kan er weinig tippen aan Dakota Fanning in War of the Worlds. Die hadden ze meteen mogen zappen.

Ik vond die zoon anders knap irritant.

@Pegasus: Ieder zijn smaak wat horror-elementen betreft he. Ik was nog een kutkind toen ik Jurassic Park voor het eerst zag, en de scenes met de raptors waren toen angstaanjagend voor mij. Fallen Kingdom had idd 'haunted house'-elementen, maar dino's was wel het laatste dat ik verwachtte voor haunted-house scenarios.
 
Ik had gedacht dat deze de downward spiral trend zou doorbreken

Jurassic Park >>> The Lost World >> JP III > Jurassic World W >> Fallen Kingdom

Fallen Kingdom was immers een afgrijselijke B film, niet eens in de goeie zin, die per ongeluk een groot budget had gekregen. Maar als ik deze trailer zie... Nope, ze lijken nog dieper te gaan zakken.

De original three zijn een + natuurlijk maar ik vrees dat die er enkel gaan staan voor de paycheck en de "remember when Jurassic Park was actually good".
Ik vind de derde film eigenlijk beter dan The Lost World.
 
Terug
Bovenaan