Zeg dat eens tegen Verhaeghe.Beter zo tbh. Een afkoopsom betalen voor een trainer is gewoon bad business.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dat eens tegen Verhaeghe.Beter zo tbh. Een afkoopsom betalen voor een trainer is gewoon bad business.

Die is na de promotie van Dender weggeplukt in mei. Na het seizoen. Die is toen het seizoen in 1A meteen bij Westerlo begonnen. Maar heeft er dus niet al te lang gezeten omdat Westerlo dreigde te degraderen onder Simons. Uiteindelijk hebben ze lang het vertrouwen gehouden en eindigde die nog 9de dacht ik. Maar hij moest er toen wel uit. Naar wat ik hoor vooral door problemen met managen van spelers en had ruzie met verschillende spelers. Spelers die dan zeiden dat de trainingen niet het niveau haalden.Bij Dender in 1B heeft hij mooie dingen gedaan door verder te professionaliseren, maar is hij midden het seizoen in 1A weggeplukt door Westerlo als ik mij niet vergis.
Dreigde te degraderen is wel een groot woord, werden gewoon absoluut niet beloond voor hun prestaties. Finishte uiteindelijk vijf punten en vier plaatsen boven PO3 (in een seizoen waar iedereen buiten de top zes tot de laatste speeldagen mathematisch in PO3 had kunnen belanden trouwens), en werd daarna tweede in PO2.Die is na de promotie van Dender weggeplukt in mei. Na het seizoen. Die is toen het seizoen in 1A meteen bij Westerlo begonnen. Maar heeft er dus niet al te lang gezeten omdat Westerlo dreigde te degraderen onder Simons

Niet ineens hè. Gisteren reeds bekendgemaakt door HLN dacht ik.Nu is ineens Vitor Bruno de nieuwe coach van Anderlecht![]()

Nu is ineens Vitor Bruno de nieuwe coach van Anderlecht![]()
Minder gedoemd dan die waarmee ze het seizoen vorig jaar starten.
Amper ervaring als T1, bijna 2 jaar werkloos en dan ga je in een duivenkot als Anderlecht werken. Lijkt me gedoemd om te mislukken nog voor het kerst is
Klopt. We zullen zien wat het zegt, maar ik heb er nog 0 procent vertrouwen in met wat ze daar allemaal keer op keer uitsteken. Het zou de eerste TD weer niet zijn die na 6 maanden weer vertrekt. Hoeveel hebben we er al gehad laatste 10 jaar? Zoveel verschillende keuzes en visies en eigenlijk nog altijd het grote niets naar resultatenMinder gedoemd dan die waarmee ze het seizoen vorig jaar starten.
Bon, hier kunnen we toch allemaal nog niets zinnigs over zeggen? Kan net zo goed passen in het plan van Sibierski.
Laatste echt goeie TD was gewoon mister Michel, en dat is wel al eventjes geleden.. Hoeveel hebben we er al gehad laatste 10 jaar? Zoveel verschillende keuzes en visies en eigenlijk nog altijd het grote niets naar resultaten

Eerste trainingWe gaan weer verder op het élan van vorig seizoen, Camara direct geblesseerd![]()

Hey blijkbaar ook. Moeten beiden al direct onder het mes.Eerste training![]()

Amper ervaring als T1, bijna 2 jaar werkloos en dan ga je in een duivenkot als Anderlecht werken. Lijkt me gedoemd om te mislukken nog voor het kerst is
En daarom was dat geen goeie transfer, ondanks Camara wel een goeie speler is.We gaan weer verder op het élan van vorig seizoen, Camara direct geblesseerd![]()
Hoop alleszins dat ze deze man de tijd gaan geven.contract van bepaalde duur en brengt eigen assistenten mee. Dat gaat weer wat kosten in oktober om buiten te gooien.

Nooit gedacht dat ik de volgende dood van RAFC al zo snel zou meemaken. Die consortiums eindigen steeds met een ex-speler zonder verstand die onbestaand geld uit ramen en deuren heeft gesmeten, met de nuance dat onder minstens één van die ramen zijn eigen remorque stond.Moeten we nu een topic maken 'Malaise bij Antwerp' ?
![]()
BREAKING. Consortium rond Wouter Vandenhaute en met Toby Alderweireld wil Antwerp overkopen van Paul Gheysens
Het Belgisch voetbal staat voor een mogelijke aardverschuiving. Een consortium rond Wouter Vandenhaute (64), waar ook clubicoon Toby Alderweireld (37) deel van uitmaakt, is de één van de voornaamste kandidaten om Royal Antwerp FC over te nemen. Paul Gheysens (72) van zijn kant is ook nog altijd...www.hln.be
die wil je toch echt niet in je club hebben. Die heeft Anderlecht al naar de knoppen gedaan